Eens.quote:
Ik heb het afgelopen nacht gedaan en ik ben nu teringmoe. Vrij logisch maar toch.quote:
Ik doe het iedere oneven dag zo'n beetjequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen nacht gedaan en ik ben nu teringmoe. Vrij logisch maar toch.
Het heeft in ieder geval wel gewerkt als in mijn ritme te verleggen van 5 uur 's-nachts tukken naar 12 uu 's-nachts tukken.
Het werkt. Voor een paar dagen. En het is niet per se zo dat ik de hele nacht wakker lig, maar gewoon regelmatig langere tijd wakker. En soms heb je gewoon dagen waarop je moe bent en besluit naar bed te gaan. Vervolgens lig je, en denk je "kanker, ga slapen lichaam!". Maar neenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen nacht gedaan en ik ben nu teringmoe. Vrij logisch maar toch.
Het heeft in ieder geval wel gewerkt als in mijn ritme te verleggen van 5 uur 's-nachts tukken naar 12 uu 's-nachts tukken.
Nee dan zal het niet meer werken nee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik doe het iedere oneven dag zo'n beetje
Dat herken ik op zich wel, maar dat is meestal maximaal een half uurtje bij mij dus niet echt een probleem.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:05 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Het werkt. Voor een paar dagen. En het is niet per se zo dat ik de hele nacht wakker lig, maar gewoon regelmatig langere tijd wakker. En soms heb je gewoon dagen waarop je moe bent en besluit naar bed te gaan. Vervolgens lig je, en denk je "kanker, ga slapen lichaam!". Maar neen
Heb je een "legale" versie?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:17 schreef Fsmxi het volgende:
Zucht. Uit verveling maar Minecraft weer opgestart
Ik heb een versie, maar multiplayer boeit mij niet zo. Ik ben niet eens zo'n bouwer. ik ben meer... Een graverquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is Black Ops toch een bazen spel als je met een goede party bent
Is met iedere COD wel zo. Mijn grootste probleem is dat ik het haat om te verliezen als ik alleen speel dus dan ga ik als een malle vlaggen cappen en dergelijke wat resulteert in vaak dood gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:14 schreef KoningStoma het volgende:
Zeker. Teammates zijn echt de grootste ergernis als ik niet met jullie speel
Minecraft!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:28 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik heb een versie, maar multiplayer boeit mij niet zo. Ik ben niet eens zo'n bouwer. ik ben meer... Een graver
[ afbeelding ]
Onderhand is die kuil ik schat 3 keer zo diep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |