Is met iedere COD wel zo. Mijn grootste probleem is dat ik het haat om te verliezen als ik alleen speel dus dan ga ik als een malle vlaggen cappen en dergelijke wat resulteert in vaak dood gaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:14 schreef KoningStoma het volgende:
Zeker. Teammates zijn echt de grootste ergernis als ik niet met jullie speel
Minecraft!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:28 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik heb een versie, maar multiplayer boeit mij niet zo. Ik ben niet eens zo'n bouwer. ik ben meer... Een graver
[ afbeelding ]
Onderhand is die kuil ik schat 3 keer zo diep.
Ja, en ik vind er niks aan. Geef mij maar the sims. Beetje deurtjes weghalen en mensen uithongeren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:52 schreef KoningStoma het volgende:
Wat ga je haten? Heb je het wel gespeeld?
jij hebt issuesquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, en ik vind er niks van. Geef mij maar the sims. Beetje deurtjes weghalen en mensen uithongeren.![]()
Ook de multiplayer? Dat is wel vet. Dorpjes en geheime bunkers bouwen etc. SP vind ik niets aan. Gvd ik heb zin in kip maar ik ga niet de 4 dagen oude kip van de chinees etenquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, en ik vind er niks van. Geef mij maar the sims. Beetje deurtjes weghalen en mensen uithongeren.![]()
Ik wist niet eens dat er een multiplayer van was.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ook de multiplayer? Dat is wel vet. Dorpjes en geheime bunkers bouwen etc. SP vind ik niets aan. Gvd ik heb zin in kip maar ik ga niet de 4 dagen oude kip van de chinees eten
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is Black Ops toch een kankerspel of je nou met een goede party bent of niet
Hell yeah.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:19 schreef Parvus het volgende:
En een pot augurken. Bitches love augurken.
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:20 schreef KoningStoma het volgende:
JA! Met een beetje mosterd een kaas op een boterham
Je bent vrouw, indien je een laag uitgesneden pakje aantrekt voor carnaval, hoef je toch ook helemaal geen geld te hebben voor drank? En geld voor eten kun je van je vriend aftroggelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:16 schreef tliciouz het volgende:
Oke, ik schiet in de stress. Blijkbaar is mijn urenlijst niet aangekomen waardoor ik nu geen loon heb, en ik morgen en de rest van het weekend geen geld heb voor carnaval.
nuy het toch over geld gaat ross heb je ff 2000 euro voor me. Wil er best een laag uitgesneden pakje voor aantrekkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent vrouw, indien je een laag uitgesneden pakje aantrekt voor carnaval, hoef je toch ook helemaal geen geld te hebben voor drank? En geld voor eten kun je van je vriend aftroggelen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nuy het toch over geld gaat ross heb je ff 2000 euro voor me. Wil er best een laag uitgesneden pakje voor aantrekken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nuy het toch over geld gaat ross heb je ff 2000 euro voor me. Wil er best een laag uitgesneden pakje voor aantrekken
Dit is helaas wel de waarheid.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent vrouw, indien je een laag uitgesneden pakje aantrekt voor carnaval, hoef je toch ook helemaal geen geld te hebben voor drank? En geld voor eten kun je van je vriend aftroggelen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:19 schreef Parvus het volgende:
En een pot augurken. Bitches love augurken.
Nee. Vanavond gewoon om 10/11 uur gaan tukken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Fsmxi het volgende:
Blegh, 2 uurtjes geslaapt nu. Dilemma. Verder proberen te slapen of niet...
Dat is 2 meer dan ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef Fsmxi het volgende:
Blegh, 2 uurtjes geslaapt nu. Dilemma. Verder proberen te slapen of niet...
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, en ik vind er niks aan. Geef mij maar the sims. Beetje deurtjes weghalen en mensen uithongeren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |