Morgen. Ik ben vandaag niet meer gegaan. Bleek dat ik iets te weinig geld heb om meer dan 3 dagen te gaan en daarna nog tot de 24ste in delft te overleven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:30 schreef KoningStoma het volgende:
Iedereen wacht met spanning op kabouterst foto's
Ik heb alvast geen tieten, om te beginnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:35 schreef KneusTeun het volgende:
Ik denk dat kabouter toch minder is in zo'n pakje.
Helpt bij wat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:06 schreef tliciouz het volgende:
dat pakje helpt gewoon echt! Moet dat doordeweeks ook maar eens dragen. Nu maar even slaapje doen!
Was het maar zo'n feest, moet naar de bieb om te studeren en als ik te laat kom is er geen plek meerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan moet je ook gewoon lekker uitslapen.
Hahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:32 schreef KoningStoma het volgende:
Anders neem je een kleedje mee
Of zo'n opblaasbare stoel van de ABN Amro
Haha prefereer ik toch liever mn bed, woon toch op rol afstand van de biebquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:32 schreef KoningStoma het volgende:
Anders neem je een kleedje mee
Of zo'n opblaasbare stoel van de ABN Amro
known bij Austrian women since 1230.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:06 schreef tliciouz het volgende:
dat pakje helpt gewoon echt! Moet dat doordeweeks ook maar eens dragen. Nu maar even slaapje doen!
Jij hebt geen jeugd gehadquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:00 schreef KoningStoma het volgende:
Maar FS, met je willekeurige feitelijkheden, wat is TM28?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:25 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb net een gears 3 beta code gekregen van iemandGratis en voor niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |