Omdat ik dacht dat het geen port is, en grafisch de PS3 lekkerder is. En minder lawaai. Ook de cutscenes hoeven niet zwaar terug gedrongen worden.quote:
Tuurlijk is het een port van de x360.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het geen port is, en grafisch de PS3 lekkerder is. En minder lawaai. Ook de cutscenes hoeven niet zwaar terug gedrongen worden.
Maar mijn GOTY wordt http://www.ea.com/battlefield3/videos/faultline-ep1 Hoe ziek dat eruit ziet! (ok is PC maar boeie)
Hij ziet er wel inderdaad gruwelijk uit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het geen port is, en grafisch de PS3 lekkerder is. En minder lawaai. Ook de cutscenes hoeven niet zwaar terug gedrongen worden.
Maar mijn GOTY wordt http://www.ea.com/battlefield3/videos/faultline-ep1 Hoe ziek dat eruit ziet! (ok is PC maar boeie)
Het zou eerst een PS3 exclusive worden dus ik ging er vanuit dat het niet een port wordt. Maar dan nog haal ik hem voor PS3 voor de cutscene's etc.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een port van de x360.
Nee man, wintersport, apres skien, snitzeltjes eten, apres apres skien, allesquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
Wie gaan er dit weekend wel van dubbel XP genieten?
Deus Ex 3 bedoel jequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:02 schreef Fsmxi het volgende:
Inb4 GOTY 2011 wordt Mass Effect 3, portal 2 of TES V
Maar wil mn Pro perks niet kwijt raken, vooral Marathon Pro.quote:
Dan moet je nooit meer gaan prestigen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar wil mn Pro perks niet kwijt raken, vooral Marathon Pro.
Een beetje zon..quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:07 schreef tliciouz het volgende:
Jongens ga van die pc af en ga naar buiten. Dit weer.
Gaat gij prestigen?quote:
Gaat gij ook profiteren van de double xp weekend? Of carnaval?quote:
Agent zou en zal exclusive zijn ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het zou eerst een PS3 exclusive worden dus ik ging er vanuit dat het niet een port wordt. Maar dan nog haal ik hem voor PS3 voor de cutscene's etc.
Aaiiit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |