Het ligt er een beetje aan uit welke overwegingen de jongens het doen. Als ze gewoon kutnoobs zijn die erin trappen dan vind ik het erger dan de meisjes maar als ze het bewust doen omdat ze denken dat ze daarmee kunnen scoren dan vind ik dan is het gewoon echt triest. Maargoed, waar ligt de scheiding daartussen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, de meisjes die het accepteren of de jongens die het aanbieden.
Ik neem altijd de drankjes aan, drink hem op en loop weg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan uit welke overwegingen de jongens het doen. Als ze gewoon kutnoobs zijn die erin trappen dan vind ik het erger dan de meisjes maar als ze het bewust doen omdat ze denken dat ze daarmee kunnen scoren dan vind ik dan is het gewoon echt triest. Maargoed, waar ligt de scheiding daartussen.
En de vrouwen in mantelpakjes.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bedankt voor je melding. We zullen het doorgeven aan de mannen met stropdassen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik erger vind, de meisjes die het accepteren of de jongens die het aanbieden.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik neem altijd de drankjes aan, drink hem op en loop weg.
And this guy peed on it.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef Rossdale het volgende:
Michhas is fucking irritant!
[ afbeelding ]
Ik lach die mensen altijd zo hard uit 9 van de 10 keer falen ze zo kanker hard dat je ze makkelijk kan killenquote:
brilliant zal je zeker bedoelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef Rossdale het volgende:
Michhas is fucking irritant!
[ afbeelding ]
quote:
haha niiicequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Alleen moet ie even gepitcht worden naar zelfde snelheid van Avicii.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |