quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:06 schreef tliciouz het volgende:
dat pakje helpt gewoon echt! Moet dat doordeweeks ook maar eens dragen. Nu maar even slaapje doen!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:03 schreef tliciouz het volgende:
Ah hier was ik dus ook nog geweest vannacht.Vroeg opstaan valt vies tegen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
known bij Austrian women since 1230.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wakker worden onder de douche met je sokken aan!
Ik zit nu semi-naakt achter de computer. Ik zal me zo even aankleden en een foto maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:58 schreef tliciouz het volgende:
Ho, ho. Daar ging het niet over. Het ging over je typfouten en dat je een beetje tof liep te doen. Ik heb geen typfout gemaakt.
Overigens, een duidelijke foto van mijn heidi ouftit. Weten jullie ook meteen hoe ik eruit zie!Even quoten voordat je hem weghaalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ja daar ging het over, maar dat kwam omdat ik dan dronken was. En voor de mensen die dan nog goed kunnen typen. Helemaal top, maar niet iedereen kan dat blijkbaar.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:58 schreef tliciouz het volgende:
Ho, ho. Daar ging het niet over. Het ging over je typfouten en dat je een beetje tof liep te doen. Ik heb geen typfout gemaakt.
Overigens, een duidelijke foto van mijn heidi ouftit. Weten jullie ook meteen hoe ik eruit zie!Dat wist ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Magoe, prepare for more pm-spam from kutkabouter!
Welkom.quote:
Moet eigenlijk wel, maar ik ben fucking bankroetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Welkom.En nu gauw carnavallen.
Dan dubbel XP BLACK OPS BITCH!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel, maar ik ben fucking bankroet
Heel erg chill, eigenlijk 12 dagen uitgeweestquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:06 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
I Jelly. Was 't chill dan?
Maar wat sold zegt, dubbel xp op 24/7 nuketown![]()
Ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heel erg chill, eigenlijk 12 dagen uitgeweestMaar ja, nu dus praktisch geen geld meer voor carnaval, maar dat regelen we wel weer ergens
24/7 Nuketown op de Xbox? Met dubbel XP? Bommen gooien dus?
Ga je met ons mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:23 schreef dreamzk het volgende:
Godver, fuck studie ik wil ook carnaval vieren, maar bijna niemand gaat. En de enige die gaat reageert niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |