Ik vond hem wel nice, maar heb de eerste niet gespeeld dus kan niet echt vergelijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:27 schreef KneusTeun het volgende:
Hopelijk vanavond weer is ff op de xblocks, hoe was de crysis 2 demo?
Was wel oké, wordt deze maand nog geopereerd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef Fsmxi het volgende:
Hadden we er niet eentje overgeslagen? Dus is diet niet #74 eigenlijk? Ik weet niet, maar t och. Anyway, hoe was 't ziekenhuis?
klopt mijn foutquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:25 schreef Fsmxi het volgende:
Hadden we er niet eentje overgeslagen? Dus is diet niet #74 eigenlijk? Ik weet niet, maar t och. Anyway, hoe was 't ziekenhuis?
Sowiesooooooooo, door tot die 5de prestige.quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
Wie gaan er dit weekend wel van dubbel XP genieten?
Ikkequote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
GTA4? BFbc2 is wel te snappen, maar mis alle fokkers daar wel erg..quote:Op woensdag 2 maart 2011 11:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowiesooooooooo, door tot die 5de prestige.
Of misschien GTA4 of BFBC2 oppikken.
Twijfel nog wel of ik BFBC2 ga halen... Niemand speelt t echt..quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
GTA4? BFbc2 is wel te snappen, maar mis alle fokkers daar wel erg..
Wanneer gaan wij Gears afmaken dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:10 schreef Fsmxi het volgende:
Mlegh, games van dit jaar die ik wil:
TES V: Skyrim
Mass Effect 3
Battlefield
Dead Space 2 (Ja, ik weet dat die uit is)
Total War: Shogun 2 (ook al kan ik die niet draaien)
Portal 2
Duke Nukem Forever
Dungeon Siege III vielleicht
Modern Warfare 3 waarschijnlijk
Gears of War 3.
En dan zijn er nog oudere games die ik ook nog moet
Dit weekend heb ik wel weer tijd voor Gears, of ga je dan keihard DXP hoeren?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij Gears afmaken dan?
Gister nog paar achievements gehaald ervoor.
Je had hem al lang moeten halen! In het begin was het echt episch met alle fokkers, nu weet ik niet meer, ik ga vaak toch maar cod doen omdat dat de meeste aan het doen zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Twijfel nog wel of ik BFBC2 ga halen... Niemand speelt t echt..
Heb wel tijd voor allebei. Double xp doet me niks, prestige 5 haal ik toch niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:22 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dit weekend heb ik wel weer tijd voor Gears, of ga je dan keihard DXP hoeren?
Njaa.. wou m meer halen voor single player. Of is die bagger?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je had hem al lang moeten halen! In het begin was het echt episch met alle fokkers, nu weet ik niet meer, ik ga vaak toch maar cod doen omdat dat de meeste aan het doen zijn.
Prestige 5 is makkelijk te halen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb wel tijd voor allebei. Double xp doet me niks, prestige 5 haal ik toch niet.
[..]
Njaa.. wou m meer halen voor single player. Of is die bagger?
Nee joh. Niet in een weekend..ben Stef niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Prestige 5 is makkelijk te halen.
En Ja single player heb ik nog niet echt gedaan XD
Van BO ook niet echt.
Welke prestige ben je nu? Als je elke avond ff paar uurtjes speelt ben je zo 2 prestiges verder.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee joh. Niet in een weekend..ben Stef niet.
Uhmmmmmmmmmmmmm waar is L.A Noire.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:10 schreef Fsmxi het volgende:
Mass Effect 3
Battlefield
Portal 2
Duke Nukem Forever
Gears of War 3.
L.A Noir wordt hopelijk een kei! Maar koop deze denk ik voor PS3quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Uhmmmmmmmmmmmmm waar is L.A Noire.
Nu al game van het jaar.
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
L.A Noir wordt hopelijk een kei! Maar koop deze denk ik voor PS3
Ben nog geen prestige.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Welke prestige ben je nu? Als je elke avond ff paar uurtjes speelt ben je zo 2 prestiges verder.
Omdat ik dacht dat het geen port is, en grafisch de PS3 lekkerder is. En minder lawaai. Ook de cutscenes hoeven niet zwaar terug gedrongen worden.quote:
Tuurlijk is het een port van de x360.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het geen port is, en grafisch de PS3 lekkerder is. En minder lawaai. Ook de cutscenes hoeven niet zwaar terug gedrongen worden.
Maar mijn GOTY wordt http://www.ea.com/battlefield3/videos/faultline-ep1 Hoe ziek dat eruit ziet! (ok is PC maar boeie)
Hij ziet er wel inderdaad gruwelijk uit.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het geen port is, en grafisch de PS3 lekkerder is. En minder lawaai. Ook de cutscenes hoeven niet zwaar terug gedrongen worden.
Maar mijn GOTY wordt http://www.ea.com/battlefield3/videos/faultline-ep1 Hoe ziek dat eruit ziet! (ok is PC maar boeie)
Het zou eerst een PS3 exclusive worden dus ik ging er vanuit dat het niet een port wordt. Maar dan nog haal ik hem voor PS3 voor de cutscene's etc.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een port van de x360.
Nee man, wintersport, apres skien, snitzeltjes eten, apres apres skien, allesquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
Deus Ex 3 bedoel jequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:02 schreef Fsmxi het volgende:
Inb4 GOTY 2011 wordt Mass Effect 3, portal 2 of TES V
Maar wil mn Pro perks niet kwijt raken, vooral Marathon Pro.quote:
Dan moet je nooit meer gaan prestigen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar wil mn Pro perks niet kwijt raken, vooral Marathon Pro.
Een beetje zon..quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:07 schreef tliciouz het volgende:
Jongens ga van die pc af en ga naar buiten. Dit weer.
Gaat gij prestigen?quote:
Gaat gij ook profiteren van de double xp weekend? Of carnaval?quote:
Agent zou en zal exclusive zijn ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het zou eerst een PS3 exclusive worden dus ik ging er vanuit dat het niet een port wordt. Maar dan nog haal ik hem voor PS3 voor de cutscene's etc.
Aaiiit.quote:
Er waren er best wel wat die BFbc2 speelde, die zijn nu allemaal aan de BO en andere zijn nog wel bezig met BF.quote:
iets met verkopen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Het was de perfecte afwisseling voor MW2
Wat voor laptop heb je? Jij zit toch op de TU/e? Daar hebben ze toch ook een laptop programma met hp elitebook? Want daar kun je shogun prima op draaien, ik heb die ook en de demo draait tot nu toe echt prima.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:10 schreef Fsmxi het volgende:
Mass Effect 3
Battlefield
Portal 2
Duke Nukem Forever
Gears of War 3.
Heb de probook (4520s), die draait iets minder. Of ik onderschat dit dingquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat voor laptop heb je? Jij zit toch op de TU/e? Daar hebben ze toch ook een laptop programma met hp elitebook? Want daar kun je shogun prima op draaien, ik heb die ook en de demo draait tot nu toe echt prima.
Een demo van 7 gig trouwens, wtf.
Mijn mond viel vooral open van de geluiden. Dat klinkt echt levensecht man.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Probeer het gewoon. Als hij de demo kan draaien kan die straks ook het hele spel draaien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Heb de probook (4520s), die draait iets minder. Of ik onderschat dit ding
En tevens:
OM NOM NOM
Ik ga nu geen 7 gig op mijn thuisinternet binnenhalenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Probeer het gewoon. Als hij de demo kan draaien kan die straks ook het hele spel draaien.
Lol, betalen per gig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik ga nu geen 7 gig op mijn thuisinternet binnenhalen
Jij hebt battlefield 3 al gespeeld?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:21 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vind al die battlefield games zo houterig, lomp en onafgemaakt. Ik hoop dat ze een keer iets maken dat een beetje gepolijst aanvoelt.
Waarom niet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:16 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik ga nu geen 7 gig op mijn thuisinternet binnenhalen
Dat zegt hij toch niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij hebt battlefield 3 al gespeeld?
Het was dan ook een vraag.quote:
Een retorischen vraag.quote:
trololoquote:
Wat voor een vraag het ook was, het was een gigantisch domme vraag. Ik zie niet hoe die vraag relevant zou zijn als reactie op mijn post.quote:
Iedereen denkt het, jij zegt het.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat voor een vraag het ook was, het was een gigantisch domme vraag. Ik zie niet hoe die vraag relevant zou zijn als reactie op mijn post.
En probeer niet weer te verkondigen dat je aan het trollen was. Na een tijdje dom gedrag kijkt iedereen daar wel doorheen en kan je dat niet meer gebruiken als een geloofwaardig excuus voor je domme reacties.
Even mijn stempas thuis op gaan halen en dan gaan we dat inderdaad maar even doenquote:
Ik vind de feeling ook niet prettig. Het speelt inderdaad wat logger dan andere FPS'en. Persoonlijk ligt mij dat niet zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:21 schreef KoningStoma het volgende:
Ik vind al die battlefield games zo houterig, lomp en onafgemaakt. Ik hoop dat ze een keer iets maken dat een beetje gepolijst aanvoelt.
De feeling is inderdaad anders, maar ik vind dat de speelstijl daardoor juist leuker wordt. Het ligt er niet meer aan hoe hard je richting de vijand rent maar hoe slim je ze weet te flanken en je hebt daarbij meteen een goed team nodig!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind de feeling ook niet prettig. Het speelt inderdaad wat logger dan andere FPS'en. Persoonlijk ligt mij dat niet zo.
Wat een onzin, je loopt nou gewoon te zeiken om het zeiken. Een retorische vraag is niet bedoeld als vraag, en al helemaal niet als domme. Als het een echte vraag was geweest, was hij wel dom geweest ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat voor een vraag het ook was, het was een gigantisch domme vraag. Ik zie niet hoe die vraag relevant zou zijn als reactie op mijn post.
En probeer niet weer te verkondigen dat je aan het trollen was. Na een tijdje dom gedrag kijkt iedereen daar wel doorheen en kan je dat niet meer gebruiken als een geloofwaardig excuus voor je domme reacties.
Zit wat in, maar als het niet lekker aanvoelt dan zal het ook nooit mijn ding worden. Dat terwijl ik Battlefield 1943 dan wel weer goed vond spelen. Best vreemd eigenlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De feeling is inderdaad anders, maar ik vind dat de speelstijl daardoor juist leuker wordt. Het ligt er niet meer aan hoe hard je richting de vijand rent maar hoe slim je ze weet te flanken en je hebt daarbij meteen een goed team nodig!
Daar gaat het vaak mis helaas en daarom hou ik niet van battlefield.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De feeling is inderdaad anders, maar ik vind dat de speelstijl daardoor juist leuker wordt. Het ligt er niet meer aan hoe hard je richting de vijand rent maar hoe slim je ze weet te flanken en je hebt daarbij meteen een goed team nodig!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat een onzin, je loopt nou gewoon te zeiken om het zeiken. Een retorische vraag is niet bedoeld als vraag, en al helemaal niet als domme. Als het een echte vraag was geweest, was hij wel dom geweest ja.
Maargoed, ik weet dat jij zo ongeveer alleen maar kan zeiken dus blijf dat vooral doen zou ik zeggen.
Whatever gast.quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]je faalt steeds harder.
Oh wacht, het is natuurlijk als een troll bedoeld
Jij hebt ook overal ergens iets op.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:21 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben het met Stoma eens over de BF spelen. Ze spelen minder vloeiend en soepel, ik heb het idee dat ik een spel aan het spelen terwijl ik bij MW2 dat idee een stuk minder heb. BO vindt ik kut dus daar ga ik niet op inquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal ergens iets op.
Niet eens waard.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:39 schreef Parvus het volgende:
Ik zette net die Crysis download aan. 15 minuten verder en net 2 %. Wtf dan maar niet ga er geen 6 uur op wachten :/
Hoe groot is ie?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:39 schreef Parvus het volgende:
Ik zette net die Crysis download aan. 15 minuten verder en net 2 %. Wtf dan maar niet ga er geen 6 uur op wachten :/
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |