Wat ist, mien jong?quote:
Niet afgelopen zaterdag maar de zaterdag daarvoor ben ik in de stad tegen iemand aangelopen, waarna mijn knie een rare beweging maakte en een beetje de verkeerde kant opklapte. Zondag was mijn knie zo dik als mijn bovenbeen en kon ik hem niet meer bewegen.quote:
Ze kunnen sowieso wat doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:50 schreef KoningStoma het volgende:
En wat als zie niets kunnen doen dan
Heel erg gelijk met wat ik dus had. Wordt gewoon dat stukje verwijdert en meteen wat ruimte gemaakt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet afgelopen zaterdag maar de zaterdag daarvoor ben ik in de stad tegen iemand aangelopen, waarna mijn knie een rare beweging maakte en een beetje de verkeerde kant opklapte. Zondag was mijn knie zo dik als mijn bovenbeen en kon ik hem niet meer bewegen.
Vorige week dinsdag naar de dokter geweest, die dacht dat het aan mijn maniscus/kniebanden lag, vorige week donderdag MRI scan gehad in het ziekenhuis. Bleek dat er een stuk kraakbeen van 2 bij 2 cm los was geschoten, en nu rondzweeft in mijn knie.
Eind deze maand heb ik een kijkoperatie om te kijken of ze het kraakbeen kunnen vinden/verwijderen, en daarna misschien nog een operatie om te zien of ze het kraakbeen terug kunnen zetten met schroeven.
Veel pijn, erg ongemakkelijk, en dat terwijl ik vorige week een week vakantie had
Ja ik had altijd al zwakke knieën, ook bij de fysio enzo gelopen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heel erg gelijk met wat ik dus had. Wordt gewoon dat stukje verwijdert en meteen wat ruimte gemaakt.
Je blijft er sowieso last van houden, als ik gesport heb heb ik 2 dagen een kapotte knie
Ik ben van 4 meter op een stalen ondergrond gestuiterd met mijn knieën. Heb toen 30 minuten geen gevoel meer in mijn benen gehad en daarna kon ik weer lopen. Dacht toen dat alles wel oke was, maar om de maand zat mijn knie vast en kreeg niemand hem met een mogelijkheid los. Na 4 jaar toen toch maar is naar het ziekenhuis (ik had toen mijn knie 2 weken vast zitten met helse pijnen) en toen bleek er een behoorlijk stuk van mijn knieschijf te missen en rond en in mijn gewricht te zwerven. Deze had al behoorlijk wat schade aangericht.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik had altijd al zwakke knieën, ook bij de fysio enzo gelopen.
Maar ik hoop dat ze het terug kunnen zetten man, anders komt er littekenweefsel te zitten. Dat doet in principe hetzelfde als kraakbeen, maar slijt na een paar jaar weg. En dan loop ik dus op mijn 30e al rond met fucking reuma ofzo
Hoe is dat bij jou gekomen dan?
4 jaar ermee rondlopen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben van 4 meter op een stalen ondergrond gestuiterd met mijn knieën. Heb toen 30 minuten geen gevoel meer in mijn benen gehad en daarna kon ik weer lopen. Dacht toen dat alles wel oke was, maar om de maand zat mijn knie vast en kreeg niemand hem met een mogelijkheid los. Na 4 jaar toen toch maar is naar het ziekenhuis (ik had toen mijn knie 2 weken vast zitten met helse pijnen) en toen bleek er een behoorlijk stuk van mijn knieschijf te missen en rond en in mijn gewricht te zwerven. Deze had al behoorlijk wat schade aangericht.
Nu hebben ze er heel veel uitgetrokken. Ik mag wel gewoon weer alles doen maar als ik op wintersport ga kan ik een week daarna niet lopen van de pijn....
Ook met paintball wel lastig want als ik een dag heb gespeeld kan ik 2 dagen amper lopen.
Dat jij zelf arts bent wil niet zeggen dat ik ook inderdaad röntgen apparatuur thuis heb staan en diagnoses stel. Ik heb bij 2 fysio's gelopen ondertussen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
4 jaar ermee rondlopen.Sorry dat ik het zeg, maar dan vraag je er ook een beetje om.
Jammer dat ie dan zegt dat ie het uit het woordenboek heeft..quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een baas bij lingo gewoon cumshot als woord invoeren!
Dan heb ik niks gezegd. Maar dat kon je niet uit je verhaal opmaken. Ik dacht dat je er gewoon 4 jaar zo mee hebt rondgelopen zonder naar iemand te zijn geweest daarvoor ofzo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat jij zelf arts bent wil niet zeggen dat ik ook inderdaad röntgen apparatuur thuis heb staan en diagnoses stel. Ik heb bij 2 fysio's gelopen ondertussen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een baas bij lingo gewoon cumshot als woord invoeren!
Ja hij wist ook niet hoe die het moest uitsprekenquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jammer dat ie dan zegt dat ie het uit het woordenboek heeft..
Zeg dan "sorry lucille je brengt me op ideen"
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ochtend_fapvoer.html
Weet iemand hoe de muziek heet die hierin staat?
Weet je het of niet?quote:
Nee, heb het filmpje niet eens gekeken want ik zit op mijn werkquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, heb het filmpje niet eens gekeken want ik zit op mijn werk
Was wel erger! Vloog van alles door me kamer.quote:
Ik weet niet wat ik erger vind, de meisjes die het accepteren of de jongens die het aanbieden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dit is helaas wel de waarheid.
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat erger is, dat ik dit geloof, of dat je daarvoor niet je mic hebt aangelaten:')quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Was wel erger! Vloog van alles door me kamer.
Inmiddels level 20 en de Galil binnengehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |