O zo.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Arcade stick, je weet wel, zo'n doos met een joystick erop en een stuk of acht grote knoppen. Zoals in een arcadehal
http://www.google.nl/images?client=safari&rls=en&q=arcadestick
Duh, Safari op de mac ftw. Tenminste, ik heb geen behoefte aan twintig plugins op FireFoxquote:Op maandag 28 februari 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw toch wel zo'n ding... Hoezo ga je die pimpen?
Haha, jij gebruikt Safari
Op de luidspreker ftw.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
Mijn oor is kapot, heb anderhalf uur aan de telefoon gezeten met mijn vriendin
Nee teveel bijgeluidenquote:
Dan moet je de sybian uitzetten.quote:
Uhh watte?quote:
Ohw zo... tof!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh, Safari op de mac ftw. Tenminste, ik heb geen behoefte aan twintig plugins op FireFox
Ik heb een cheap one gekocht, er mee gespeeld dat ie slecht reageerde en nu ga ik er gewoon goede shizzle in stoppen. Knoppen die niet na vijftig keer gebruik naar de kloten gaan. En een betere joystick. Mocht Zwabber tijd hebben wilde ie nog kijken of ie een ontwerpje kon maken die ik als sticker kan laten uitprinten. En anders moet ik ergens anders een verzoekje indienen, ook geen probleem
Ik wil iets Antarctisch-style. Dus ik heb al witte en lichtblauwe drukknoppen en lichtblauwe knop op de joystick erbij geregeld
NSFW: http://tinyurl.com/cq6fx7quote:
quote:
Hehehe, maar het drukt wel op de juiste knopjes.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:47 schreef JJH het volgende:
Da's een, euh,... heul andere arcadestick.
Welterustenquote:
Je bent het nog niet, dat kloptquote:
hehe gezelligquote:Op dinsdag 1 maart 2011 05:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent het nog niet, dat klopt
Hier ook alweer een tijdje. Badeendenklok heeft lege batterijen merkte ik, nadat ik dacht "de wekker ging toch, maar waarom want volgens die andere klok is het kwart voor een".
Goeiendaaagquote:
good luckquote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:22 schreef Bos81 het volgende:
Zo maar even de vragenlijst van het onderzoek invullen en rustig naar het ziekenhuis lopen
Wat ik me afvraag hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 06:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe gezellig
nu op werk, nog 23 werkuur en 30 min tot vakantie
Sommige bedrijven zijn idd gewoon dicht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he
Ligt het bedrijfsleven niet op z'n gat als iedereen vakantie neemt??? Hoe lossen ze dat eigenlijk op bij jullie bijvoorbeeld
En het duurt een week tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Sommige bedrijven zijn idd gewoon dicht.
andere bedrijven werken halve kracht. Is gewoon wat de werknemers en werkgevers zelf willen.
Bij ons geldt het heel simpel: Kan het met betrekking tot bezetting mag je vrij zijn. Nu heb ik geluk dat ik altijd bij een klant zit dus kan ik het met de klant regelen buiten mn baas om haha.
maar ik vraag ook altijd al in december vrij ofzo.
Maar is elke keer afwachten welke winkels er wel en niet open zijn
4 dagen. za, zo, ma en di.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En het duurt een week toch
Ik vind het altijd maar bizar dat het allemaal kan
ja maar dat is gewoonquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
4 dagen. za, zo, ma en di.
hoezo bizar? kerst is ook iedereen vrij
c_a!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny
Lekker geslapen? Heb je nog vakantie?
Ja ik zag hetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a!
2seconden scheelde het
Nope.. ik zit nú weer op school
hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat is gewoon![]()
En dan heb je extra openingstijden van de winkels enzo
Gezien het nieuwsbericht op de site denk ik van welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik zag het
Ik ben benieuwd of Philip het goed heeft
Ja maar zijn de supermarkten wel gewoon open op zaterda/maandag en dinsdag?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
zie het als herfstvakantie, heeft ook niet iedereen tegelijk
Vertel, de rabo blokkeerd die site van net 5quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gezien het nieuwsbericht op de site denk ik van wel
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vertel, de rabo blokkeerd die site van net 5
quote:Vanavond exclusief in de uitzending
1 maart om 06.01
Weet Philip het eerste geheim te raden?
Gisteren drukte Philip op de rode knop. Hij denkt nu wel zeker te weten wat het geheim van Alex is. Heeft hij het dit keer wel bij het juiste eind? Kijk vanavond om 19.30 uur naar de Daily Show op Net5.
Jumbo wel dacht ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar zijn de supermarkten wel gewoon open op zaterda/maandag en dinsdag?
Ja ik las het opeens.... ik kwam opeens op de sitequote:
ooooooooooow okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jumbo wel dacht ik
ligt er gewoon aan, maar supermarkten meestal wel. meer de kleinere winkels die dichtzijn
Ik kan de streams niet zien op schoolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik las het opeens.... ik kwam opeens op de site
Ik denk dus wel dat het geraden is. En dat daarom de streams het nu niet doen
ze doen het toch nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan de streams niet zien op school
Uiteraard! Is harstikke populair, niet op net5, maar wel op de streams, internet en digitale media jonguh!quote:
o ok.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard! Is harstikke populair, niet op net5, maar wel op de streams, internet en digitale media jonguh!
Dat valt ook wel meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard! Is harstikke populair, niet op net5, maar wel op de streams, internet en digitale media jonguh!
sssssssssssssssstquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee
..komt zo over omdat wij het volgen, maar voor de rest
Dat kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Benny help![]()
Als een geheim geraden is, dan kunnen andere toch het geheim niet meer raden???
Volgens mij moet je er altijd wel wat uit krijgen....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:52 schreef iBenny het volgende:
Voor de duidelijkheid... dat was ik dus niet, maar iemand in mijn klas die dat ff vrolijk vertelde
Ik zei al tegen 'm: 'ha-ha, jij faalt!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij moet je er altijd wel wat uit krijgen....
inderdaad....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zei al tegen 'm: 'ha-ha, jij faalt!'
Alles voor extra kijkcijfersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
inderdaad....
net5 faalt ook
SL tussen 10 en 11
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alsof ze daar kijkers mee gaan trekken
Failquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:48 schreef iBenny het volgende:
Je hebt toch van die automaten met snoep erin bij de supermarkt. Je weet wel, die met zo'n hijskraan dingetje....?
Die hebben wij hier ook in de supermarkt en daar staat een grote sticker op met 'altijd prijs'.
Ik moest net nog wat halen en kreeg een muntje van 50cent terug. Ik verveelde me, dus ik doe dat ding erin en doe dat spel (nog nooit eerder geprobeerd).
Ik als een kind zo blij... grijpt dat ding niks!!!En er staat nog wel zo'n grote sticker op 'altijd prijs'. Kan ik die automaat nu aanklagen?
Ik denk 5000 meer kijkersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net5 lacht hierbij in hun vuistje hoor.. trekt alleen maar extra kijkers vanavond
godver,quote:Mystery Guest:
Een 23-30 jarige vrouw, sterrenbeeld Stier uit Noord-Brabant heeft je profiel bezocht op 10:19
Ik zal je ff mn bankrekeningnummer doorgevenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zin om extreem veel geld uit te geven!
ik ook, maar ik heb het helaas nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zin om extreem veel geld uit te geven!
daar moet je dan wel wat voor doen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zal je ff mn bankrekeningnummer doorgeven
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
daar moet je dan wel wat voor doen!
o een pm sturen met mn bankrekeningnummer erin? komt eraan hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
daar moet je dan wel wat voor doen!
Ja, maar dit was alleen een scan. Uitslag krijg ik over 2 weken. Ook even mijn haren laten kortwieken daarna.quote:
Twitter.com is goed genoegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
Benny ik zit altijd op twitter.com
Maar je hebt ook een andere link? Weet jij welke dat is?
die doet het dus niet op mijn werkpcquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Twitter.com is goed genoeg
Ik gebruik zelf een app in chrome en die op mijn telefoon.
Echt? Ik weet het niet..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die doet het dus niet op mijn werkpc![]()
Maar jij had laatst een link gepost, met veel blauw en witMaar dat was niet twitter.com
weet je wel hoeveel bier er daar overheen is gegaanquote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
iBenny
Kally
PatriQue89
Lutte
JJH
Stuart
D.
Karina
Ceetje..
Koen66
beaverhausen
Bos81
Crazy-M
Symphonic
markvanrinsum
Joooo-pi
Tha_Erik
-Strawberry-
Robbiedd
Darklight
Pizzalucht
Maanvis
PietjePuk007
Greys
Razor21
catwaezle
Toverheks
Gert
Studiotje
Chanel5
Noelle06
kahaarin
pgrferrari
versabommie
crv
Danny
gniffie
RengDengDeng
Flow3r
TheVulture
HiDiHo
Soury
Copycat
Ajacied422
toxikon
beequeen
roos85
Rauzer
08gnoT.
Pearlbitch
Morgenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
Moeten we vandaag nu stemmen of morgen
Je moet niks, maar morgen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
Moeten we vandaag nu stemmen of morgen
thx!quote:
Wel moet! Dat is mijn plichtquote:
En wat is het verschil met stemmen ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx!
[..]
Wel moet! Dat is mijn plichtAls ik mijn stem niet laat horen, dan is dat een verloren stem...
stemplicht is al een tijdje afgeschaft popje!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx!
[..]
Wel moet! Dat is mijn plichtAls ik mijn stem niet laat horen, dan is dat een verloren stem...
Maandagen? Dat kan wel. In Hilverdorp?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
Wie gaat er mee naar The Sing-Off? De opnames zijn de aankomende maandagen in Hilversum
Hoelaat tot hoelaat?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
Wie gaat er mee naar The Sing-Off? De opnames zijn de aankomende maandagen in Hilversum
dat weet ik, maar ik vind gewoon dat iedereen moet stemmen, als hij/zij stemgerechtigd isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
stemplicht is al een tijdje afgeschaft popje!
gratis?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
Echt he, ik krijg de volgende mail:quote:
Dan moet je je BIS ofzo even om laten zetten naar een gewoon internetbundeltje. Welke aanbieder heb je?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb je een blackberry..
Als ik nu een andere telefoon koop.. en stop die simkaart erin.. behoud ik dan gewoon alles? dus mijn eindeloze internet etc..?
Hiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je je BIS ofzo even om laten zetten naar een gewoon internetbundeltje. Welke aanbieder heb je?
ja maar dat is verdomme al de tweede keer dat ze zo aan het opletten zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef JJH het volgende:
Dan stuur je een mailtje terug dat je nog geen goedkeuring van de teamleider hebt, en dat ze voor meer info daar moet zijn.
Beetje kleuterschoolachtig inderdaad.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat is verdomme al de tweede keer dat ze zo aan het opletten zijn
Wat is de volgende stap? Controleren of je daadwerkelijk naar de tandarts bent als je vrijneemt
150 euro met een abbo van 30 euro in de maand incl internet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom zijn Iphone's zo facking duur?600+ euro
Typ in onderstaand veld je vraag in 3 à 5 woorden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:05 schreef JJH het volgende:
https://www.hi.nl/Klantenservice.htm
Hier kun je online je vraag stellen.
Overstap van Blackberry internet naarnormaalmobielinternet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Typ in onderstaand veld je vraag in 3 à 5 woorden.
tip?
Ik vind van niet, misschien als iemand om de haverklap misbruik er van maakt, maar dat doe je toch niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En nu ben ik ehct pissed. Ik ga er straks van zeggenZo raar is dat toch niet???
Maar, het gaat niet om mn internet.. wil een andere telefoon!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Overstap van Blackberry internet naarnormaalmobielinternet.
Je vroeg toch of je je bundel moest wijzigen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, het gaat niet om mn internet.. wil een andere telefoon!
Nee, ik vroeg als ik een andere telefoon koop, en daar mijn simkaart indoe, blijft mijn internet(eindeloos online) dan gewoon zo, etc?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Je vroeg toch of je je bundel moest wijzigen?
nee zo iemand hadden we wel op de afdeling, maar die is wegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind van niet, misschien als iemand om de haverklap misbruik er van maakt, maar dat doe je toch niet?
Je hebt nu toch internet voor blackberry? Ik tenminste wel bij T-mobile.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg als ik een andere telefoon koop, en daar mijn simkaart indoe, blijft mijn internet(eindeloos online) dan gewoon zo, etc?
Misschien is hij wel de reden dat jullie als kinders behandeld worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee zo iemand hadden we wel op de afdeling, maar die is weg
Hmm.. ik ga straks wel even naar de winkel denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt nu toch internet voor blackberry? Ik tenminste wel bij T-mobile.
Die kunnen je het wel uitleggen, de meeste mensen die er staan hebben er voor geleerd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. ik ga straks wel even naar de winkel denk ik
Maar het is mijn naaste collegaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien is hij wel de reden dat jullie als kinders behandeld worden.
Dat is het, gaat die erover dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar het is mijn naaste collega
Het is toch belachelijk dat die collega mijn verlof aan het nakijken is?
Moet je ook doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja he
Ik ga er zo wat van zeggen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Naar de Jumbo dan. Al weet ik niet of die koekjes in Spijkenisse ook zo heten.quote:
Ja hoor.. die heten in elke jumbo zo..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar de Jumbo dan. Al weet ik niet of die koekjes in Spijkenisse ook zo heten.
ik mag geen Lutte etenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar de Jumbo dan. Al weet ik niet of die koekjes in Spijkenisse ook zo heten.
Dat ligt eraanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Als je in London wil shoppen, welk vliegveld kan je dan t beste naar toe vliegen?
Liefst beide.. hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ligt eraan
Snel of goedkoop?
Jawel maar ze hebben weer wat veranderd gvd moet ik weer nadenkenquote:
OKeequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja hoor.. die heten in elke jumbo zo..
Jammerquote:
wij vliegen naar Luton, maar wel nog 1 uur en 15 minuten in de busquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Liefst beide.. hahaWat doen jullie?
jah hoorquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel maar ze hebben weer wat veranderd gvd moet ik weer nadenken
O van je hypotheek, dat was altijd erg simpel invullen, nu moest ik het in een apart hok doen en aangeven het rekeningnummer enzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat hebben ze veranderd dan? Ik heb niks gezien? Bij mij issie al de deur uit
ow dat.... ja dat was wel irritantquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
O van je hypotheek, dat was altijd erg simpel invullen, nu moest ik het in een apart hok doen en aangeven het rekeningnummer enzo
Gelukt ik krijg weer lekker veel terug
Ik doe het jaarlijks, maar mijn huis kost geen drol, en omdat ik kinderen heb krijg ik ook van alles terugquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat.... ja dat was wel irritant
Ik krijg nooit zoveel terug.... maar ik krijg wel VT elke maandDUs ik heb het al gehad
Ja ik heb een behoorlijke hypotheek, en nu zeker door die verbouwing. Dus ik heb het ehct nodig per maandquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe het jaarlijks, maar mijn huis kost geen drol, en omdat ik kinderen heb krijg ik ook van alles terug
Ja nou ja gelijk heb jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb een behoorlijke hypotheek, en nu zeker door die verbouwing. Dus ik heb het ehct nodig per maand
Mijn paps krijg ook altijd veel terug, 65+ dingen enzo
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:41 schreef Kally het volgende:
Whehe ik neem net de jongens in de maling
Ik zei kom eens hier mama moet even wat vertellen (heel serieus) komen ze twee hele serieuze bekkies zeg ik Mama houdt van jullie
Ze moesten lachen
Dat doen alle ministersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
En die minister van onderwijs praat eng...
Niet wat ze uitkraamt, maar hoe het er uitkomt, ze spreekt de t en de s te nadrukkelijk uit. Lijkt wel een slang!quote:
Net als Femke door haar tandjes praattequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet wat ze uitkraamt, maar hoe het er uitkomt, ze spreekt de t en de s te nadrukkelijk uit. Lijkt wel een slang!
Erger.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Net als Femke door haar tandjes praatte
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:41 schreef Kally het volgende:
Whehe ik neem net de jongens in de maling
Ik zei kom eens hier mama moet even wat vertellen (heel serieus) komen ze twee hele serieuze bekkies zeg ik Mama houdt van jullie
Ze moesten lachen
Ik doe niks meer vanavondquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
Bijna naar huis
Ik widle strijken, maar geen fut voor. En ik moet mijn spaanse woordjes leren voor vrijdag
KPNquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:54 schreef JJH het volgende:
Heeft hier trouwens iemand MTV mobile danwel KPN netwerk?
Ja hoor geen klachten over.quote:
Mwah, en als het misgaat met dat MTVmobile zal het wel worden overgemomen worden door de KPN.quote:
belnu.nl al geprobeerd?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:58 schreef JJH het volgende:
Nee, ik ben ook nog ff bij de Belcompany binnengelopen, en MTVmobile is voor mij een klap goedkoper, en ik kan duurdere telefoons uitzoeken dan bij verlenging bij T Mobile. Het netwerk van KPN is gewoon goed, maar ik weet het nog niet zo met MTVmobile.
Nieuw enzo...
Vast welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, en als het misgaat met dat MTVmobile zal het wel worden overgemomen worden door de KPN.
quote:
Je zit er 2 jaar aan cast denk ikquote:
Wat betaal je voor het abo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:05 schreef JJH het volgende:
[..]
wtf, de torch gratis!
Toestelprijs is dik 6 meier!
ik bestel al mijn telefoons daarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:08 schreef JJH het volgende:
Da kan nie, dan betaal je nog geeneens het toestel terug.
OMG zijn jou collega's van de gestappoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik bestel al mijn telefoons daar
Incl verleninging
(dus het is echt echt)
Ik was er dus nog... ik wilde weggaan. zegt een collega, je bent toch pas om 10 voor 8 begonnen... Dus ik moet tot 10 voor hhalf 6 werken
Diezelfde collega?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik bestel al mijn telefoons daar
Incl verleninging
(dus het is echt echt)
Ik was er dus nog... ik wilde weggaan. zegt een collega, je bent toch pas om 10 voor 8 begonnen... Dus ik moet tot 10 voor hhalf 6 werken
Het is maar goed dat we geen WOIII krijgen, ze zouden allemaal blind naar de NSB toerennen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
Maar die collega;s zijn dus wel al weg, dus als ik ze weg zie rijden van de parkeerplaats ben ik ook pleite
OMG hoe triest
Ze hebben zeker niet gezien dat ik maar 20 minuten pauze heb gehad ipv 30
hehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:18 schreef JJH het volgende:
Ik lees het nieuws.
Website BREIN offline na DDoS-aanval
Ik moest lachen.
doempapaquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we geen WOIII krijgen, ze zouden allemaal blind naar de NSB toerennen.
Koop een ei!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik verveel me.. ik wil iets kopen, ik weet niet wat.. grrr
ik ben ziek in mn hoofd
Koop wat duurs voor mij!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik verveel me.. ik wil iets kopen, ik weet niet wat.. grrr
ik ben ziek in mn hoofd
Wat ga ik lachen als ie straks te zacht is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ben nu trouwens een ei aan het kokenvoor door me sla
en die moet dus hard gekookt zijn
Ik doe aan allemaal prijsvragen mee, voornamelijk voor dvd's en spelletjes voor de kinderen en nu dus dit gewonnen whahaquote:
Leuk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe aan allemaal prijsvragen mee, voornamelijk voor dvd's en spelletjes voor de kinderen en nu dus dit gewonnen whaha
Best welquote:
Dus je hebt er nog wat aan ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Best wel
Leren bandje eromheen, bruin voor heren wit voor dames.
Het is van een puzzelsite, het ziet er behoorlijk sjiek uit, met echtheidscertificaat en alquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je hebt er nog wat aan ook.
Je hebt ook wel eens van die dingen die niets waard zijn en je weinig mee kunt.
Nou, dan moet het wel goed zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is van een puzzelsite, het ziet er behoorlijk sjiek uit, met echtheidscertificaat en al
Lease jij je laptop?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. ik snap niks meer van mn lease shit van mn laptop..
Ja...quote:
Lekker.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja...
Volgende week als het goed is mn overuren vanaf novemeber uitbetaald... dan los k m in 1 x af..
Ja, daar kom ik nu ook achterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker.
Alleen jammer dat je met dat soort constructies altijd zoveel extra kosten en rente moet betalen...
Jij?quote:
Huh? Heb je moeite met lezen en schrijven dan?quote:
Ik heb je nog niet op een foutje kunnen betrappen, en bij de meeste dyslecten zie je het toch ook gewoon?quote:
Ja... Ik zei ook al dat ik toch wel behoorlijk goed was in taal/Nederlands alleen dat heeft er dus blijkbaar niks mee te maken.quote:
Je hebt allerlei soorten. Genoeg mensen die met Dyslexie een HBO of UNiversitaire studie met succes afleggen hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja... Ik zei ook al dat ik toch wel behoorlijk goed was in taal/Nederlands alleen dat heeft er dus blijkbaar niks mee te maken.
Het was leraren opgevallen dat er in mijn toetsen vaak woorden goed geschreven waren, ook lastige woorden, alleen dat dan op een compleet willekeruige plaats letters weg waren of verwisseld waren. En ik moet eerlijk zeggen dat ik wel vaker een lettertje verwissel met bijvoorbeeld een woord opzoeken.
Maar het van je hoofd niet goed op papier krijgen is dus blijkbaar ook een vorm.
Nopes... Ik verwacht ook niet dat er iets uitkomt, maarja. Ik doe liever zo'n test zinloos dan dat het wel zo is en het megalaat uitkomt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh? Heb je moeite met lezen en schrijven dan?
Aha okee, dat wist ik niet, nou ja het is niet iets ergs, het komt best vaak voor en je kan er echt wel gewoon mee doen wat je wiltquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja... Ik zei ook al dat ik toch wel behoorlijk goed was in taal/Nederlands alleen dat heeft er dus blijkbaar niks mee te maken.
Het was leraren opgevallen dat er in mijn toetsen vaak woorden goed geschreven waren, ook lastige woorden, alleen dat dan op een compleet willekeruige plaats letters weg waren of verwisseld waren. En ik moet eerlijk zeggen dat ik wel vaker een lettertje verwissel met bijvoorbeeld een woord opzoeken.
Maar het van je hoofd niet goed op papier krijgen is dus blijkbaar ook een vorm.
Maar dat heeft iedereen. Ik moet ook wel eens drie keer denken voordat ik weet in welke volgorde de lettertjes moeten, vooral bij moeilijke woorden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zitten wel meer mensen met dyslexie bij mij in de klas, merk je niet echt, sommigen hebben een vergrote versie met een toets of extra tijd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt allerlei soorten. Genoeg mensen die met Dyslexie een HBO of UNiversitaire studie met succes afleggen hoor
Ik bedoel meer: ik word alleen getest, er heeft nog niemand gezegd dat het ook echt zo is. Ik gok ook gewoon op snelheids/stressfoutjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je er nu al nauwelijks last van hebt, dan verandert zo'n test daar ook niets aan.
Ik wil ook naar Gullivers Travel!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:26 schreef Kally het volgende:
Jongens zijn vandaag met oma naar Gulliver's reizen geweest, ze vonden het geweldig
Oooh leeuk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:26 schreef Kally het volgende:
Jongens zijn vandaag met oma naar Gulliver's reizen geweest, ze vonden het geweldig
Ja ik wou zelf ookquote:
Ze zien op deze manier best veel filmsquote:
Oma's.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef Kally het volgende:
Paniek paniek hier, oudste was zijn knuffel kwijt, maar oma heeft hem gevonden pffffff, dikke tranen
Ik las het net. Maar ik ben melig en flauw.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee dat mag niet op Nationale complimenten dag![]()
Hoi lezer, jij bent tof, jij bent mooi!
Ik ook niet meer. Eigenlijk niet meer sinds 1991. De andere is in 97 gestorven, maar had geen aandacht voor me/was vroeg dementerend.quote:
Ja, maar het is natuurlijk enorme onzin zo'n complimenten dag.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las het net. Maar ik ben melig en flauw.![]()
En toch snap ik het wel, misschien zien meer mensen zo in dat ze elke dag aardig kunnen zijn, het komt in ieder geval onder de aandacht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar het is natuurlijk enorme onzin zo'n complimenten dag.
Ben gewoon iedere dag aardig voor elkaar
Ik ook niet, al was mijn ene oma een heks, dus daar mis ik niks aan, maar mijn andere oma wasquote:
Mijn 'laatste' oma overleed in 2001. Oma van mijn moeders kant is al overleden voordat ik geboren was.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Eigenlijk niet meer sinds 1991. De andere is in 97 gestorven, maar had geen aandacht voor me/was vroeg dementerend.
Mag ik hem hebbenquote:
Dat heb ik met mijn Opa B.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn 'laatste' oma overleed in 2001. Oma van mijn moeders kant is al overleden voordat ik geboren was.
Dan was hij wel erg jongquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn Opa B.
Die is overleden op 15 maart 1965. Ik ben geboren op 15 maart 1981.......
Valt mee. Hij was geboren eind negentiende eeuw. Dus was hij al over de 60quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Wind in de rug..
Ben heppie en tevree, met wind mee
Lekker die simpele liedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |