Morgenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
Moeten we vandaag nu stemmen of morgen
Je moet niks, maar morgen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
Moeten we vandaag nu stemmen of morgen
thx!quote:
Wel moet! Dat is mijn plichtquote:
En wat is het verschil met stemmen ?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx!
[..]
Wel moet! Dat is mijn plichtAls ik mijn stem niet laat horen, dan is dat een verloren stem...
stemplicht is al een tijdje afgeschaft popje!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx!
[..]
Wel moet! Dat is mijn plichtAls ik mijn stem niet laat horen, dan is dat een verloren stem...
Maandagen? Dat kan wel. In Hilverdorp?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
Wie gaat er mee naar The Sing-Off? De opnames zijn de aankomende maandagen in Hilversum
Hoelaat tot hoelaat?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
Wie gaat er mee naar The Sing-Off? De opnames zijn de aankomende maandagen in Hilversum
dat weet ik, maar ik vind gewoon dat iedereen moet stemmen, als hij/zij stemgerechtigd isquote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
stemplicht is al een tijdje afgeschaft popje!
gratis?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
Echt he, ik krijg de volgende mail:quote:
Dan moet je je BIS ofzo even om laten zetten naar een gewoon internetbundeltje. Welke aanbieder heb je?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb je een blackberry..
Als ik nu een andere telefoon koop.. en stop die simkaart erin.. behoud ik dan gewoon alles? dus mijn eindeloze internet etc..?
Hiquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je je BIS ofzo even om laten zetten naar een gewoon internetbundeltje. Welke aanbieder heb je?
ja maar dat is verdomme al de tweede keer dat ze zo aan het opletten zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef JJH het volgende:
Dan stuur je een mailtje terug dat je nog geen goedkeuring van de teamleider hebt, en dat ze voor meer info daar moet zijn.
Beetje kleuterschoolachtig inderdaad.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat is verdomme al de tweede keer dat ze zo aan het opletten zijn
Wat is de volgende stap? Controleren of je daadwerkelijk naar de tandarts bent als je vrijneemt
150 euro met een abbo van 30 euro in de maand incl internet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom zijn Iphone's zo facking duur?600+ euro
Typ in onderstaand veld je vraag in 3 à 5 woorden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:05 schreef JJH het volgende:
https://www.hi.nl/Klantenservice.htm
Hier kun je online je vraag stellen.
Overstap van Blackberry internet naarnormaalmobielinternet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Typ in onderstaand veld je vraag in 3 à 5 woorden.
tip?
Ik vind van niet, misschien als iemand om de haverklap misbruik er van maakt, maar dat doe je toch niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En nu ben ik ehct pissed. Ik ga er straks van zeggenZo raar is dat toch niet???
Maar, het gaat niet om mn internet.. wil een andere telefoon!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Overstap van Blackberry internet naarnormaalmobielinternet.
Je vroeg toch of je je bundel moest wijzigen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, het gaat niet om mn internet.. wil een andere telefoon!
Nee, ik vroeg als ik een andere telefoon koop, en daar mijn simkaart indoe, blijft mijn internet(eindeloos online) dan gewoon zo, etc?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Je vroeg toch of je je bundel moest wijzigen?
nee zo iemand hadden we wel op de afdeling, maar die is wegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind van niet, misschien als iemand om de haverklap misbruik er van maakt, maar dat doe je toch niet?
Je hebt nu toch internet voor blackberry? Ik tenminste wel bij T-mobile.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg als ik een andere telefoon koop, en daar mijn simkaart indoe, blijft mijn internet(eindeloos online) dan gewoon zo, etc?
Misschien is hij wel de reden dat jullie als kinders behandeld worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee zo iemand hadden we wel op de afdeling, maar die is weg
Hmm.. ik ga straks wel even naar de winkel denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Je hebt nu toch internet voor blackberry? Ik tenminste wel bij T-mobile.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |