ze doen het toch nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan de streams niet zien op school
Uiteraard! Is harstikke populair, niet op net5, maar wel op de streams, internet en digitale media jonguh!quote:
o ok.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard! Is harstikke populair, niet op net5, maar wel op de streams, internet en digitale media jonguh!
Dat valt ook wel meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard! Is harstikke populair, niet op net5, maar wel op de streams, internet en digitale media jonguh!
sssssssssssssssstquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee
..komt zo over omdat wij het volgen, maar voor de rest
Dat kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Benny help![]()
Als een geheim geraden is, dan kunnen andere toch het geheim niet meer raden???
Volgens mij moet je er altijd wel wat uit krijgen....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:52 schreef iBenny het volgende:
Voor de duidelijkheid... dat was ik dus niet, maar iemand in mijn klas die dat ff vrolijk vertelde
Ik zei al tegen 'm: 'ha-ha, jij faalt!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij moet je er altijd wel wat uit krijgen....
inderdaad....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zei al tegen 'm: 'ha-ha, jij faalt!'
Alles voor extra kijkcijfersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
inderdaad....
net5 faalt ook
SL tussen 10 en 11
Jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alsof ze daar kijkers mee gaan trekken
Failquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:48 schreef iBenny het volgende:
Je hebt toch van die automaten met snoep erin bij de supermarkt. Je weet wel, die met zo'n hijskraan dingetje....?
Die hebben wij hier ook in de supermarkt en daar staat een grote sticker op met 'altijd prijs'.
Ik moest net nog wat halen en kreeg een muntje van 50cent terug. Ik verveelde me, dus ik doe dat ding erin en doe dat spel (nog nooit eerder geprobeerd).
Ik als een kind zo blij... grijpt dat ding niks!!!En er staat nog wel zo'n grote sticker op 'altijd prijs'. Kan ik die automaat nu aanklagen?
Ik denk 5000 meer kijkersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Net5 lacht hierbij in hun vuistje hoor.. trekt alleen maar extra kijkers vanavond
godver,quote:Mystery Guest:
Een 23-30 jarige vrouw, sterrenbeeld Stier uit Noord-Brabant heeft je profiel bezocht op 10:19
Ik zal je ff mn bankrekeningnummer doorgevenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zin om extreem veel geld uit te geven!
ik ook, maar ik heb het helaas nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zin om extreem veel geld uit te geven!
daar moet je dan wel wat voor doen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zal je ff mn bankrekeningnummer doorgeven
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
daar moet je dan wel wat voor doen!
o een pm sturen met mn bankrekeningnummer erin? komt eraan hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
daar moet je dan wel wat voor doen!
Ja, maar dit was alleen een scan. Uitslag krijg ik over 2 weken. Ook even mijn haren laten kortwieken daarna.quote:
Twitter.com is goed genoegquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
Benny ik zit altijd op twitter.com
Maar je hebt ook een andere link? Weet jij welke dat is?
die doet het dus niet op mijn werkpcquote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Twitter.com is goed genoeg
Ik gebruik zelf een app in chrome en die op mijn telefoon.
Echt? Ik weet het niet..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die doet het dus niet op mijn werkpc![]()
Maar jij had laatst een link gepost, met veel blauw en witMaar dat was niet twitter.com
weet je wel hoeveel bier er daar overheen is gegaanquote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
iBenny
Kally
PatriQue89
Lutte
JJH
Stuart
D.
Karina
Ceetje..
Koen66