O zo.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Arcade stick, je weet wel, zo'n doos met een joystick erop en een stuk of acht grote knoppen. Zoals in een arcadehal
http://www.google.nl/images?client=safari&rls=en&q=arcadestick
Duh, Safari op de mac ftw. Tenminste, ik heb geen behoefte aan twintig plugins op FireFoxquote:Op maandag 28 februari 2011 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw toch wel zo'n ding... Hoezo ga je die pimpen?
Haha, jij gebruikt Safari
Op de luidspreker ftw.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:34 schreef Kally het volgende:
Mijn oor is kapot, heb anderhalf uur aan de telefoon gezeten met mijn vriendin
Nee teveel bijgeluidenquote:
Dan moet je de sybian uitzetten.quote:
Uhh watte?quote:
Ohw zo... tof!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh, Safari op de mac ftw. Tenminste, ik heb geen behoefte aan twintig plugins op FireFox
Ik heb een cheap one gekocht, er mee gespeeld dat ie slecht reageerde en nu ga ik er gewoon goede shizzle in stoppen. Knoppen die niet na vijftig keer gebruik naar de kloten gaan. En een betere joystick. Mocht Zwabber tijd hebben wilde ie nog kijken of ie een ontwerpje kon maken die ik als sticker kan laten uitprinten. En anders moet ik ergens anders een verzoekje indienen, ook geen probleem
Ik wil iets Antarctisch-style. Dus ik heb al witte en lichtblauwe drukknoppen en lichtblauwe knop op de joystick erbij geregeld
NSFW: http://tinyurl.com/cq6fx7quote:
quote:
Hehehe, maar het drukt wel op de juiste knopjes.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:47 schreef JJH het volgende:
Da's een, euh,... heul andere arcadestick.
Welterustenquote:
Je bent het nog niet, dat kloptquote:
hehe gezelligquote:Op dinsdag 1 maart 2011 05:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent het nog niet, dat klopt
Hier ook alweer een tijdje. Badeendenklok heeft lege batterijen merkte ik, nadat ik dacht "de wekker ging toch, maar waarom want volgens die andere klok is het kwart voor een".
Goeiendaaagquote:
good luckquote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:22 schreef Bos81 het volgende:
Zo maar even de vragenlijst van het onderzoek invullen en rustig naar het ziekenhuis lopen
Wat ik me afvraag hequote:Op dinsdag 1 maart 2011 06:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe gezellig
nu op werk, nog 23 werkuur en 30 min tot vakantie
Sommige bedrijven zijn idd gewoon dicht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he
Ligt het bedrijfsleven niet op z'n gat als iedereen vakantie neemt??? Hoe lossen ze dat eigenlijk op bij jullie bijvoorbeeld
En het duurt een week tochquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Sommige bedrijven zijn idd gewoon dicht.
andere bedrijven werken halve kracht. Is gewoon wat de werknemers en werkgevers zelf willen.
Bij ons geldt het heel simpel: Kan het met betrekking tot bezetting mag je vrij zijn. Nu heb ik geluk dat ik altijd bij een klant zit dus kan ik het met de klant regelen buiten mn baas om haha.
maar ik vraag ook altijd al in december vrij ofzo.
Maar is elke keer afwachten welke winkels er wel en niet open zijn
4 dagen. za, zo, ma en di.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En het duurt een week toch
Ik vind het altijd maar bizar dat het allemaal kan
ja maar dat is gewoonquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
4 dagen. za, zo, ma en di.
hoezo bizar? kerst is ook iedereen vrij
c_a!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny
Lekker geslapen? Heb je nog vakantie?
Ja ik zag hetquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
c_a!
2seconden scheelde het
Nope.. ik zit nú weer op school
hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat is gewoon![]()
En dan heb je extra openingstijden van de winkels enzo
Gezien het nieuwsbericht op de site denk ik van welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik zag het
Ik ben benieuwd of Philip het goed heeft
Ja maar zijn de supermarkten wel gewoon open op zaterda/maandag en dinsdag?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha
zie het als herfstvakantie, heeft ook niet iedereen tegelijk
Vertel, de rabo blokkeerd die site van net 5quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gezien het nieuwsbericht op de site denk ik van wel
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vertel, de rabo blokkeerd die site van net 5
quote:Vanavond exclusief in de uitzending
1 maart om 06.01
Weet Philip het eerste geheim te raden?
Gisteren drukte Philip op de rode knop. Hij denkt nu wel zeker te weten wat het geheim van Alex is. Heeft hij het dit keer wel bij het juiste eind? Kijk vanavond om 19.30 uur naar de Daily Show op Net5.
Jumbo wel dacht ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar zijn de supermarkten wel gewoon open op zaterda/maandag en dinsdag?
Ja ik las het opeens.... ik kwam opeens op de sitequote:
ooooooooooow okquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jumbo wel dacht ik
ligt er gewoon aan, maar supermarkten meestal wel. meer de kleinere winkels die dichtzijn
Ik kan de streams niet zien op schoolquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik las het opeens.... ik kwam opeens op de site
Ik denk dus wel dat het geraden is. En dat daarom de streams het nu niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |