dat is een goede plek om te schrijvenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanmiddag onder het genot van cappuccino, yoghurtcakeje en de mogelijkheid tot mensenkijken anderhalf uur in een koffietentje gezeten met mijn kladblokje en een pen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Column voor vrijdag al bijna geschreven. Wil alleen nog zo'n 200 a 300 woorden bijschrijven.
Krullies zijn leuk hè?quote:Op maandag 28 februari 2011 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil dat mijn haren ook meer krullen.
Aawh, kusje op je haar.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, bij mij is het echt per dag anders, de ene dag krult het best erg (nog steeds niet echt overtuigd), en de andere dag is het alleen een saaie slag. Het is altijd van dat net-niet-haar.
Whahaha.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Vrouwen hebben het zo makkelijk. Die worden grootgebracht met het idee zichzelf mooi te maken. Mannen niet en als ze dat dan willen weten ze niet hoe
!
dat weet je niet?!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Vrouwen hebben het zo makkelijk. Die worden grootgebracht met het idee zichzelf mooi te maken. Mannen niet en als ze dat dan willen weten ze niet hoe
!
plaatje?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net gek gemaakt met de nieuwe ijsjes van Ola op de website.
Dat is stiekem best lekker. Dat slobbert zo naar binnenquote:
Ja hè. Met slagroom.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is stiekem best lekker. Dat slobbert zo naar binnen.
Fruit uit blik met slagroomquote:
Vanille roomijs met een kern van chocolade fudge, omhuld door een dikke laag van witte chocolade en nootjes.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
die eerste... wat is datZiet er lief uit
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanille roomijs met een kern van chocolade fudge, omhuld door een dikke laag van witte chocolade en nootjes.
Inhoud
IJs met vanillesmaak en chocolade saus (9%) omhuld met witte chocolade (28%), aardnoten (pindas) (1%) en krokante stukjes van tarwe (1%)
64ml/52g
Dat heb ik nou nog nooit gedaanquote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon de kachel aan en lekker in de winter ijs eten.
Doet dat niet pijn, zo'n piercing door je arcadestick?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
Morgen komen mijn onderdelen binnen om mijn arcadestick te pimpen
Je wattes?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
De verwarming staat aan en het is nog steeds koudquote:Op maandag 28 februari 2011 22:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon de kachel aan en lekker in de winter ijs eten.
Dan staat ie niet hoog genoeg.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De verwarming staat aan en het is nog steeds koud.
Je wattes?quote:Op maandag 28 februari 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
Arcade stick, je weet wel, zo'n doos met een joystick erop en een stuk of acht grote knoppen. Zoals in een arcadehalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |