Vorig jaar ergensquote:Op maandag 28 februari 2011 17:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is al de de dag na overmorgen.
Wanneer verloopt ie dan?
Mijn vrouw beldde net en ze neemt een gegrild kippetje mee onderweg naar huisquote:
dan maken die 2 dagen toch ook niet uitquote:
Nee maar we hebben het nodig om op te geven voor Londen, en het duurt ook nog 5 werkdagenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:03 schreef crv het volgende:
[..]
dan maken die 2 dagen toch ook niet uit
't is niet anders.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar we hebben het nodig om op te geven voor Londen, en het duurt ook nog 5 werkdagen
Jep, was de iBood van de dag, ik was er al een tijdje op aan 't wachtenquote:
En daar kun je zo ongeveer alles mee qua het kijken van tv enzo?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jep, was de iBood van de dag, ik was er al een tijdje op aan 't wachten!
Ja, alles wat ik download kan ik kijken met subtitles op tv, in vrijwel alle formatenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
En daar kun je zo ongeveer alles mee qua het kijken van tv enzo?
Ziet er tof uit!
Oe, da's wel lekker inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, alles wat ik download kan ik kijken met subtitles op tv, in vrijwel alle formaten.
Hier hetzelfdequote:Op maandag 28 februari 2011 18:09 schreef iBenny het volgende:
Dat was lekker
...maar ik ben te suf om echt te juichen
Ow bahquote:
Lijkt me een heel verstandig planquote:Op maandag 28 februari 2011 18:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, zo even wat asperines erin, en dan slapen!
Dat is best een druk weekend.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik ga donderdag 1 nieuwe outfit scoren(want zaterdag uit.. zonder drank), vrijdag kijken bij een van de musicalverenigingen
en zaterdag werken, en uit(
![]()
![]()
) en zondag Petticoat
Dan heb je het nodigquote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef Kally het volgende:
Haai, ik was in slaap gevallen op de bank
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef Kally het volgende:
Haai, ik was in slaap gevallen op de bank
Koalabeertje? Geen ideequote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
Hoe heet dat koalabeertje dat vroeger op tv was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |