nou ken ik de keutelgrootte van C_A niet, en om eerlijk te zijn wil ik die ook niet wetenquote:
ik zou de link eerder met iets anders leggen wat konijnen ook vaak doenquote:
Ik heb weer aardig wat gestuurd nu dus misschien ben je wel klaar ookquote:
Ik ookquote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou de link eerder met iets anders leggen wat konijnen ook vaak doen
laat maarquote:Op maandag 28 februari 2011 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben ik weer....
Nee soms denk ik dat ik een konijn ben.
Die keutels die eruit komen, dat zijn net konijnenkeutels
dank je JJHquote:Op maandag 28 februari 2011 16:33 schreef JJH het volgende:
voor c_a.
crv sterkte met je schoonfamilie.
quote:
Haaiquote:
Nog niet...quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb weer aardig wat gestuurd nu dus misschien ben je wel klaar ook
thxquote:Op maandag 28 februari 2011 16:33 schreef JJH het volgende:
voor c_a.
crv sterkte met je schoonfamilie.
Vertel...quote:Op maandag 28 februari 2011 16:35 schreef JJH het volgende:
Ik heb hoogstpersoonlijk mijn dag naar de klote geholpen.
Want?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:35 schreef JJH het volgende:
Ik heb hoogstpersoonlijk mijn dag naar de klote geholpen.
O ja herkenbaarquote:Op maandag 28 februari 2011 16:38 schreef JJH het volgende:
Het klinkt een stuk erger dan het is, ben pas net wakker.
Ik wil zomer! Als de dagen langer zijn heb ik er een stuk minder last van...
Oooooooooooooooooooooohw....quote:Op maandag 28 februari 2011 16:38 schreef JJH het volgende:
Het klinkt een stuk erger dan het is, ben pas net wakker.
Ik wil zomer! Als de dagen langer zijn heb ik er een stuk minder last van...
Dat wil je niet, want nu kan ik vanavond weer niet bijtijds slapen. Ik ga voor morgenochtend gewoon een wekker op een uur of 11 zetten...quote:
Dat zal wel, maar die extra slaap pak ik liever 's avonds dan 's middags.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooohw....
Nja, lekker toch. Je zal het wel nodig hebben gehad
Ach... moet een keer kunnen tochquote:Op maandag 28 februari 2011 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar die extra slaap pak ik liever 's avonds dan 's middags.
pak je de telefoonquote:Op maandag 28 februari 2011 16:44 schreef Kally het volgende:
Ik moet richting de keuken maar ben te lui
Dat dan weer wel.quote:
Ik hoef niet te koken, ik heb nog chinees van gisteravond over.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:44 schreef Kally het volgende:
Ik moet richting de keuken maar ben te lui
oepsquote:Op maandag 28 februari 2011 16:46 schreef Kally het volgende:
GVD, ik ben vergeten naar de stadswinkel te gaan voor mijn ID-kaart
Kut nieuwe afspraak maken
En dat kan alleen maar op afspraak? Of is ie bij jullie ook alleen tussen 9 en 12 open?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:46 schreef Kally het volgende:
In de ochtend inloop maar ja werk, en in de middag afspraakquote:Op maandag 28 februari 2011 16:47 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat kan alleen maar op afspraak? Of is ie bij jullie ook alleen tussen 9 en 12 open?
(Ja, ik woon in een stad van 125.000 inwoners, en de balies zijn alleen 's morgens, tijdens kantoortijden open.
Mutsiequote:Op maandag 28 februari 2011 16:46 schreef Kally het volgende:
Knap je daar dan niet van op? Even een uurtje je aggressie botvieren op dingen en apparaten die daar helemaal niets aan kunnen doen?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mutsie
Ik wilde je nog sms-en![]()
Ik twijfel of ik ga sporten. Ik ben kapot van een druk weekend. En heb nog een berg strijk en was staan.......
Ow, en koopavond ook, maar dan wil je er helemaal niet zijn, dan staat de hal gewoon vol.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
In de ochtend inloop maar ja werk, en in de middag afspraak
ja dat is ook wel weer waar, maar ik weet zeker dat mijn strijk niet afkomt danquote:Op maandag 28 februari 2011 16:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Knap je daar dan niet van op? Even een uurtje je aggressie botvieren op dingen en apparaten die daar helemaal niets aan kunnen doen?
sorry, maar ik vindt die koffie van starbucks echt niet te zuipenquote:
ik wil er 1 in Spijkenissequote:

250 is veul te weinigquote:Op maandag 28 februari 2011 16:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Geniale actie, maar dat gaat natuurlijk niet werken.
Ja, want wat gaat die burgemeester doen. Als burgemeester van een Nederlands gemeente naar een miljardenbedrijf als Starbucks toestappen?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
250 is veul te weinig
En naar de burgemeester stappen is lomp, maar die Starbucks mag komen hoor
Daaromquote:Op maandag 28 februari 2011 16:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, want wat gaat die burgemeester doen. Als burgemeester van een Nederlands gemeente naar een miljardenbedrijf als Starbucks toestappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |