Dus eigenlijk weet je wel iets maar niets?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
CRV sterkte met je schoonpa...
Kut van je deur
Ik heb net de gyn aan de telefoon gehad. Ik heb in ieder geval een eisprong gehad. Nu nog wachten op de uitslag van het bloedonderzoek chlamydia, en het zaadonderzoek
Volgende traject, kijken of mijn eileiders schoon zijn, en dat is een kutonderzoek en schijt nu al 7 kleuren stront
hmm sterkte dan, hopelijk geen blinde darmquote:Op maandag 28 februari 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
Flink wat buikpijn... maar het gaat wel weer over
Die is al een keer ontploft dus dat zal het niet zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 15:34 schreef crv het volgende:
[..]
hmm sterkte dan, hopelijk geen blinde darm
maar gaan ze dan niet verder zoekenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is al een keer ontploft dus dat zal het niet zijn
denken ze dat of weten ze dat zekerquote:
Eerder aan de bel trekken?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat was buikpijn
Maar ik kon beter niet naar de dokter... ben er niks mee opgeschoten en zonde van mijn tijd.
Gewoon in de gaten houden en anders aan de bel trekken
Sterkte met je schoonvader en je garagedeur is klotequote:
Dank je, ja dat laatste intereseert me niet zo op het moment. is alleen een kutmoment dat zoiets gebeurt natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Sterkte met je schoonvader en je garagedeur is klote
Daaromquote:Op maandag 28 februari 2011 15:39 schreef crv het volgende:
[..]
Dank je, ja dat laatste intereseert me niet zo op het moment. is alleen een kutmoment dat zoiets gebeurt natuurlijk.
Nou ik moet hier ook heeeeeel goed over na denken. Of ik dit wel wilquote:Op maandag 28 februari 2011 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weet je wel iets maar niets?
Komt vast en zeker wel goed
Moe, slecht geslapenquote:
Lieve schat, je gaat gewoon die onderzoeken doen, desnoods ga ik mee en je hand vasthouden, ik kon 39 uur bevallen dus kun jij zeker zo'n onderzoekje aanquote:Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik moet hier ook heeeeeel goed over na denken. Of ik dit wel wil
Ik ben als de dood voor ziekenhuizen, ik ben helemaal blanco, dus nooit in een ziekenhuis geweest voor operatie, narcoses en onderzoeken.
Het klinkt misschien heeel erg kinderachtig, maar nu heb ik zoiets van, als het zo moet dan hoeft het van mij niet meer
Maar goed, dat is NU. Weet niet hoe dat volgende maand is
Gewoon een beetje verdrietig, dat bij de meeste het wel gewoon lukt, ongewenst zwanger zijn, of mensen die kinderen hebben en die ze vermoorden. De wereld zit KUT in elkaar.... Zit nu gewoon even in een putje en het liefst zou ik me nu opsluiten in de badkamer en een potje gaan zitten janken
ja vanmiddag hebben we besloten alle onderzoeken te stoppen want dat is toch enkel maar om geld te vangenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Daarom
Is het nu wachten tot hij het opgeeft?
Owquote:Op maandag 28 februari 2011 15:42 schreef crv het volgende:
[..]
ja vanmiddag hebben we besloten alle onderzoeken te stoppen want dat is toch enkel maar om geld te vangen
Morgen gesprek met oncoloog om te kijken wat we aan pijnbestrijding kunnen doen en hoe snel we hem naar huis krijgen
Niet in een putje gaan zitten.. dat sowieso nietquote:Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik moet hier ook heeeeeel goed over na denken. Of ik dit wel wil
Ik ben als de dood voor ziekenhuizen, ik ben helemaal blanco, dus nooit in een ziekenhuis geweest voor operatie, narcoses en onderzoeken.
Het klinkt misschien heeel erg kinderachtig, maar nu heb ik zoiets van, als het zo moet dan hoeft het van mij niet meer
Maar goed, dat is NU. Weet niet hoe dat volgende maand is
Gewoon een beetje verdrietig, dat bij de meeste het wel gewoon lukt, ongewenst zwanger zijn, of mensen die kinderen hebben en die ze vermoorden. De wereld zit KUT in elkaar.... Zit nu gewoon even in een putje en het liefst zou ik me nu opsluiten in de badkamer en een potje gaan zitten janken
nee totaal niet, wat ons betreft is dit dus zijn laatste ziekenhuis bezoek geweest.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow![]()
Tja heel vervelend maar om eerlijk te zijn zoals hij de laatste jaren moet is ook geen leven natuurlijk
Ohw lekkerquote:Op maandag 28 februari 2011 15:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Moe, slecht geslapen
En om 6 uur kwam er 1 over mijn bed gestuiterd, en voor ik wat kon zeggen ging de wekker
Ja maar dat eileiders onderzoek, is mega pijnlijk. 2 Uur van te voren pijnstillers slikken, er wordt vaginaal een slangentje in je baarmoeder gebracht, aan het einde wordt een balonnetje met water gespoten. Zodat het slangentje niet eruit kan. En dan wordt er vloeistof gespoten, wat brand, wat krampen geeft. Je krijg een verhoging en griep na het onderzoek en daarvoor krijg je dus antibiothica (wat ik dus niet mag omdat ik daar allergisch voor benquote:Op maandag 28 februari 2011 15:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Lieve schat, je gaat gewoon die onderzoeken doen, desnoods ga ik mee en je hand vasthouden, ik kon 39 uur bevallen dus kun jij zeker zo'n onderzoekje aan
wow heftigquote:Op maandag 28 februari 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dat eileiders onderzoek, is mega pijnlijk. 2 Uur van te voren pijnstillers slikken, er wordt vaginaal een slangentje in je baarmoeder gebracht, aan het einde wordt een balonnetje met water gespoten. Zodat het slangentje niet eruit kan. En dan wordt er vloeistof gespoten, wat brand, wat krampen geeft. Je krijg een verhoging en griep na het onderzoek en daarvoor krijg je dus antibiothica (wat ik dus niet mag omdat ik daar allergisch voor ben)
Nee ik ben hie rniet happy mee. Ik dacht dat eerst de man werd onderzocht, en dat is ook normaal hoor ik van verschillende mensen om mij heen. De onderzoeken bij een man zijn het simpels en niet pijnlijk enzo![]()
Maar is lief hoor.... maar op dit moment zeg ik nee.... ik begon al half te hyperventileren toen ik het hoorde
Aanbod staat hoor, en bedenk eens wat je ervoor terug zou kunnen krijgenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dat eileiders onderzoek, is mega pijnlijk. 2 Uur van te voren pijnstillers slikken, er wordt vaginaal een slangentje in je baarmoeder gebracht, aan het einde wordt een balonnetje met water gespoten. Zodat het slangentje niet eruit kan. En dan wordt er vloeistof gespoten, wat brand, wat krampen geeft. Je krijg een verhoging en griep na het onderzoek en daarvoor krijg je dus antibiothica (wat ik dus niet mag omdat ik daar allergisch voor ben)
Nee ik ben hie rniet happy mee. Ik dacht dat eerst de man werd onderzocht, en dat is ook normaal hoor ik van verschillende mensen om mij heen. De onderzoeken bij een man zijn het simpels en niet pijnlijk enzo![]()
Maar is lief hoor.... maar op dit moment zeg ik nee.... ik begon al half te hyperventileren toen ik het hoorde
Jeetje pfffffffffffquote:Op maandag 28 februari 2011 15:44 schreef crv het volgende:
[..]
nee totaal niet, wat ons betreft is dit dus zijn laatste ziekenhuis bezoek geweest.
Het is nu gewoon wachten en ik ben bang dat het nog even kan duren alhoewel hij weinig eet en drinkt dus uiteindelijk zal het lichaam uitdrogen en stoppen.
Zo ging het eigenlijk bij mijn vader ook
Ja maar vind het gewoon oneerlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet in een putje gaan zitten.. dat sowieso niet
Het is misschien dan wel niet de prettigste, leukste manier. Maar een kind krijgen is iets wat je al heel lang wilt. En met steun van de mensen om je heen gaat je dat wel lukken.
Is er dan ook maar iets in het leven wat wel eerlijk is? Het leven is meestal gewoon zwaar kut met hier en daar wat leuke momentenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar vind het gewoon oneerlijkMensen die na 1 keer neuken in een dronken bui zwanger worden.
Of gewoon zwanger worden tijdens de pil. Waarom moet ik er zoveel fucking veel moeite voor doen???
Wil ik dit wel???
Dat is wat ik me nu af vraag
ja dat weet ik wel wat ik voor terugkrijg... of niet natuurlijk, want stel je voor dat Rob gewoon geen kinderen kan krijgen? Stel je voor dat ik dat klote onderzoek moet doen, en het ligt niet aan mij?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Aanbod staat hoor, en bedenk eens wat je ervoor terug zou kunnen krijgen
Dit dus... We staan achter je en je hoeft maar 'boe' of 'bah' te roepen en we zijn er ook nog eens voor jequote:Op maandag 28 februari 2011 15:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Aanbod staat hoor, en bedenk eens wat je ervoor terug zou kunnen krijgen
Nou ja dat lijkt mij sowieso wel logisch ja, dat hij eerst onderzocht wordt, maar dat kun je toch vragen?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel wat ik voor terugkrijg... of niet natuurlijk, want stel je voor dat Rob gewoon geen kinderen kan krijgen? Stel je voor dat ik dat klote onderzoek moet doen, en het ligt niet aan mij?
Dan doe ik het allemaal voor niets
Het is toch gewoon handiger als ze eerst Rob onderzoeken
volgens mij wil jij dit echt welquote:Op maandag 28 februari 2011 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar vind het gewoon oneerlijkMensen die na 1 keer neuken in een dronken bui zwanger worden.
Of gewoon zwanger worden tijdens de pil. Waarom moet ik er zoveel fucking veel moeite voor doen???
Wil ik dit wel???
nee er is genoeg in het leven wat niet eerlijk isquote:Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Is er dan ook maar iets in het leven wat wel eerlijk is? Het leven is meestal gewoon zwaar kut met hier en daar wat leuke momenten
Ik snap je helemaal hoor mop, weet je hoe blij ik ben dat ik nu mijn kindjes hebquote:Op maandag 28 februari 2011 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee er is genoeg in het leven wat niet eerlijk is
Maar inderdaad het leven is gewoon zwaar kutEn dan die PAAR leuke momenten?
Waar leef je eigenlijk voor
Ik zou zeggen om je voort te planten en de wereld leefbaar te houdenMaar dat gaat bij mij niet op.
Stel je voor he...... we kunnen geen kinderen krijgen. En ik ben 85 jaar en rob is al dood, wie komt er bij mij op bezoek? Dan zit ik helemaal alleen in mijn bejaardentehuis.... geen kinderen en kleinkinderen die me komen opzoeken.... En ja dan heb je vrienden, maar stel je voor dat die ook dood zijn?
Ik vind het ook gewoon een heel eng idee om alleen over te blijven
Misschien een hele stomme gedachte.... maar het speelt wel in me hoofd
Dat weet ik ook wel, en rob en me ouders staan ook achter me. Maar volgens mij moeten ze me eerst een handje vol drugs geven, voordat ik zo'n onderzoek in ga hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus... We staan achter je en je hoeft maar 'boe' of 'bah' te roepen en we zijn er ook nog eens voor je
Ja dat ga ik ook wel doen.... ow ik hoop gewoon dat ik nu zwanger ben.... deze maand.... Ik iwl gewoon NIET ongesteld worden 4 maartquote:Op maandag 28 februari 2011 15:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat lijkt mij sowieso wel logisch ja, dat hij eerst onderzocht wordt, maar dat kun je toch vragen?
Een kindje wil je, maar deze weg ernaartoe wil je niet. Toch... eens?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wil ik dit wel???
Nee je zegt het precies goedquote:Op maandag 28 februari 2011 15:58 schreef iBenny het volgende:
Shit... ik ben echt slecht in dingen verwoorden
Ja maar ik overleef het echt niet. Ik ben niet kleinzerig ofzo, maar ziekenhuizen etc is niet voor mij weggelegd. Ik ben echt doodsbangquote:Op maandag 28 februari 2011 15:53 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij wil jij dit echt wel![]()
Het is een enorm zure appel waar je doorheen moet.
Misschien heb je er wel eeuwig spijt van als je het niet doet
Gelukkig..... en anders moet jij maar langer leven dan ikquote:Op maandag 28 februari 2011 15:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal hoor mop, weet je hoe blij ik ben dat ik nu mijn kindjes heb
ja dat klopt, een kindje wil ik. Maar de weg ernaartoe vind ik nu echt eng wordenquote:Op maandag 28 februari 2011 15:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een kindje wil je, maar deze weg ernaartoe wil je niet. Toch... eens?
Volgens mij is die weg maar een zure appel, waar je doorheen moet bijten en eens kijken wat je ervoor terugkrijgt.
En dat het anderen (ongewenst) wel in 1x lukt... das oneerlijk, dat klopt. Maar als je kijkt naar wat je ervoor terug kan krijgen.. dan is dat toch alleen maar.
Maar als je dat eenmaal overwint, dan is het win-win!quote:Op maandag 28 februari 2011 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik overleef het echt niet. Ik ben niet kleinzerig ofzo, maar ziekenhuizen etc is niet voor mij weggelegd. Ik ben echt doodsbang
Ja, dat heb je.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat klopt, een kindje wil ik. Maar de weg ernaartoe vind ik nu echt eng wordenEn mijn vraag is nu dus, heb ik het er dan voor over
Hij heeft zijn zaad ingeleverd. Maar volgens mij moet hij nog verder onderzocht worden.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar als je dat eenmaal overwint, dan is het win-win!
En als je je er prettiger bij voelt als Rob eerst onderzocht wordt.. waarom vraag je dan niet of dat kan? (of had je dat al gedaan? Dan heb ik dat ff gemist)
39 uurquote:Op maandag 28 februari 2011 16:02 schreef Kally het volgende:
En bevallen is alleen maar eng omdat je het niet kent, ja het is niet het fijnste maar je bent zo intens bezig, echt eerlijk waar ik ben 39 uur bezig geweest en na 10 minuten vroeg ik wanneer gaan we aan de 2e beginnen, zo snel vergeet je het.
Ja maar...... uitscheuren, inknippen... .blablabla.... Dat vind ik echt doodeng ookquote:Op maandag 28 februari 2011 16:02 schreef Kally het volgende:
En bevallen is alleen maar eng omdat je het niet kent, ja het is niet het fijnste maar je bent zo intens bezig, echt eerlijk waar ik ben 39 uur bezig geweest en na 10 minuten vroeg ik wanneer gaan we aan de 2e beginnen, zo snel vergeet je het.
Ja je kan niet anders, gewoon doorgaanquote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef crv het volgende:
[..]
39 uurwas jouw kind puber toen het ter wereld kwam of zo
mens hoe heb je dat volgehouden
Het zou pas eng zijn als het je niks deedquote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar...... uitscheuren, inknippen... .blablabla.... Dat vind ik echt doodeng ook
Kunnen ze me dan niet volpompen met lachgas of zoiets????quote:Op maandag 28 februari 2011 16:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, dat heb je.
Als je dit nu opgeeft, dan krijg je later spijt dat je het niet hebt gedaan. Het is iets wat je nu moet overwinnen, maar dat gaat je gewoon lukken.
had je geen honger?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja je kan niet anders, gewoon doorgaan
Uhm D. had de navelstreng 2 x om zijn nek dus die kwam niet verder dan ergens halverwege, dus ik moest ingeknipt worden, ik wist niet eens dat ze dat gedaan haddenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar...... uitscheuren, inknippen... .blablabla.... Dat vind ik echt doodeng ook
nou ik weet niet hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zou pas eng zijn als het je niks deed.
Ja maar.... misschien is inknippen niet eng. Maar het hechten vind ik engquote:Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm D. had de navelstreng 2 x om zijn nek dus die kwam niet verder dan ergens halverwege, dus ik moest ingeknipt worden, ik wist niet eens dat ze dat gedaan hadden
Ik wou erna mijn benen bij elkaar doen en toen zei de dokter wacht ff je moet nog gehecht, ik waarom? Ben ik uitgescheurd dan?
quote:
Ik kreeg zondag om 23.50 mijn 1e wee, de hele nacht om de 5 minuten, dus geen oog dicht, de hele dag erna ook maar geen ontsluiting, dus dinsdag hadden ze zoiets kom maar we gaan je helpen, toen hebben ze mijn vliezen doorgeprikt en toen kwam het erg langzaam op gangquote:
Jij denkt dat je gevoel hebt daar na een bevalling, die is een week lamgeslagen hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar.... misschien is inknippen niet eng. Maar het hechten vind ik eng
Je kan toch gewoon eten dan als je wel honger hebtquote:Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja 39 uur bezig zijn, dat 1dag en 15 uur.... ik zou sterven van de honger
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij denkt dat je gevoel hebt daar na een bevalling, die is een week lamgeslagen hoor
ja vind je het gekquote:Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef crv het volgende:
[..]
jij denkt ook alleen maar aan eten he
echt???quote:Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij denkt dat je gevoel hebt daar na een bevalling, die is een week lamgeslagen hoor
Nou dat is niet waar maar net na een bevalling voel je niet echt wat, de dag erna komt er wel weer leven inquote:
Oooooooooooooooooow ik dacht dat je 39 uur aan het puffen ben geweestquote:Op maandag 28 februari 2011 16:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon eten dan als je wel honger hebt
Ja oke, maar je hebt ook aanstellersquote:Op maandag 28 februari 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt???
ja maar heb de video van me schoonzusje gezien, en die werd ook gehecht, en die zei au en zuchten van de pijn
Nou ja ik wel, maar dat hoef jij niet te hebbenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooow ik dacht dat je 39 uur aan het puffen ben geweest
ja mijn schoonzusje is een aansteller dat welquote:Op maandag 28 februari 2011 16:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja oke, maar je hebt ook aanstellers
Iedereen heeft een andere pijngrens
dat klinkt een beetje raarquote:Op maandag 28 februari 2011 16:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat is niet waar maar net na een bevalling voel je niet echt wat, de dag erna komt er wel weer leven in
Wie weet ben je binnen een uur klaar, ook dat komt voor (behalve bij mij natuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja mijn schoonzusje is een aansteller dat wel
Dat deed die ookquote:Op maandag 28 februari 2011 16:15 schreef crv het volgende:
[..]
dat klinkt een beetje raar
zo van na een dag beweegt het ineens weer
lijkt me dat je muts na zo'n bevalling toch wel een paar dagen een tochtgat blijftquote:Op maandag 28 februari 2011 16:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat deed die ook
Ik kon weer plassen
Nope, raar maar waarquote:Op maandag 28 februari 2011 16:16 schreef crv het volgende:
[..]
lijkt me dat je muts na zo'n bevalling toch wel een paar dagen een tochtgat blijft
Ja, maar als je je over zulke dingen druk gaat maken... maak je het jezelf dan niet lastiger en moeilijker dan het isquote:Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja 39 uur bezig zijn, dat 1dag en 15 uur.... ik zou sterven van de honger
quote:
De laatste 2 uur was ik pas aan het persen, daarvoor gewoon om de zoveel minuten een wee, dus kun je gewoon plassen maar aangezien ik niks at en dronk was er weinig te lozenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:18 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
en hoe deed je plassen dan tijdens de bevalling, terwijl je babytje der half uit hing
of heb je het 39 uur opgehouden
ow was al bang dat je dat dan over je kindje deedquote:Op maandag 28 februari 2011 16:19 schreef Kally het volgende:
[..]
De laatste 2 uur was ik pas aan het persen, daarvoor gewoon om de zoveel minuten een wee, dus kun je gewoon plassen maar aangezien ik niks at en dronk was er weinig te lozen
bij oudere dames wat minder snel omdat het niet meer zo elastisch is denk ikquote:Op maandag 28 februari 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus dat krimpt gelijk weer?
dat is een goeiequote:Op maandag 28 februari 2011 16:18 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
en hoe deed je plassen dan tijdens de bevalling, terwijl je babytje der half uit hing
of heb je het 39 uur opgehouden
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
effe wachten... ik moet poepen van die verhalen.... zo terug
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
effe wachten... ik moet poepen van die verhalen.... zo terug
Uhuh, kind komt er pas op het laatst uit, en dan is het kwestie van 3 seconden, alleen bij mij nietquote:Op maandag 28 februari 2011 16:20 schreef crv het volgende:
[..]
ow was al bang dat je dat dan over je kindje deed![]()
Ik ben niet zo ervaren, dat begrijp je wel denk ik
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:26 schreef Kally het volgende:
Maar goed hoe ik dat vol heb gehouden? Nou ja weinig keus he, je kan moeilijk zeggen op zo'n moment weet je ik zie er toch maar van af
zitten kikkers inquote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef Kally het volgende:
Ohhhh, ik heb mijn fabriek af en nu krijg ik premium goods, roze doosjes met goederen
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
vanaf wc
Soms denk ik dat ik een konijn ben
die link leg ik ff nietquote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
vanaf wc
Soms denk ik dat ik een konijn ben
Keutelsquote:
ik wil ookquote:Op maandag 28 februari 2011 16:28 schreef Kally het volgende:
Whaha, je krijgt hele opdrachten met mensen aannemen enzo, leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |