abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93442159

Red room?:
Voorheen de TAL SC, sinds het begin van X Factor de Red room.
Dé plek om te kletsen over van alles en nog wat.. van talentenjachten tot alles wat je hebt meegemaakt. En alles wat daartussen zit. Je bent dus van harte welkom om gezellig mee te kletsen.

Meet:
TAL Meet Part 2.3 Alpha(mannetjes)

Stats:
TAL SC Stats | TAL Stats

Tot slot...:
LaPo?! De OP van deze SC is hier te vinden
pi_93442275
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
CRV sterkte met je schoonpa...
Kut van je deur -O-

Ik heb net de gyn aan de telefoon gehad. Ik heb in ieder geval een eisprong gehad. Nu nog wachten op de uitslag van het bloedonderzoek chlamydia, en het zaadonderzoek ;)

Volgende traject, kijken of mijn eileiders schoon zijn, en dat is een kutonderzoek en schijt nu al 7 kleuren stront :'(
Dus eigenlijk weet je wel iets maar niets?

Komt vast en zeker wel goed :*
pi_93442354
Hoi ben, gaat het niet goed ?

Wat is er mis, of weten ze het weer eens niet en moet je maar een paracetamolletje nemen
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_93442429
Flink wat buikpijn... maar het gaat wel weer over :P
pi_93442469
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
Flink wat buikpijn... maar het gaat wel weer over :P
hmm sterkte dan, hopelijk geen blinde darm
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
pi_93442493
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:34 schreef crv het volgende:

[..]

hmm sterkte dan, hopelijk geen blinde darm
Die is al een keer ontploft dus dat zal het niet zijn ;)
pi_93442529
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:34 schreef iBenny het volgende:

[..]

Die is al een keer ontploft dus dat zal het niet zijn ;)
maar gaan ze dan niet verder zoeken }:|
pi_93442574
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:35 schreef crv het volgende:

[..]

maar gaan ze dan niet verder zoeken }:|
het is een of andere bacterie :P
pi_93442589
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:36 schreef iBenny het volgende:

[..]

het is een of andere bacterie :P
denken ze dat of weten ze dat zeker
pi_93442611
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:26 schreef iBenny het volgende:

[..]

dat was buikpijn :P

Maar ik kon beter niet naar de dokter... ben er niks mee opgeschoten en zonde van mijn tijd.
Gewoon in de gaten houden en anders aan de bel trekken :')
Eerder aan de bel trekken?
  maandag 28 februari 2011 @ 15:38:07 #11
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93442628
Hoi :W
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:38:18 #12
102912 crv
Screwed up
pi_93442636
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:38 schreef Kally het volgende:
:W :*
  maandag 28 februari 2011 @ 15:38:50 #13
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93442655
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:38 schreef crv het volgende:

[..]

:W :*
Sterkte met je schoonvader en je garagedeur is klote -O-
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  maandag 28 februari 2011 @ 15:39:30 #14
102912 crv
Screwed up
pi_93442682
quote:

[..]

Sterkte met je schoonvader en je garagedeur is klote -O-
Dank je, ja dat laatste intereseert me niet zo op het moment. is alleen een kutmoment dat zoiets gebeurt natuurlijk.
pi_93442711
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:37 schreef crv het volgende:

[..]

denken ze dat of weten ze dat zeker
Dat weten we/ze zeker :)
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:37 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Eerder aan de bel trekken?
Dit was voor mij doen al redelijk vroeg
  maandag 28 februari 2011 @ 15:40:04 #16
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93442714
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:39 schreef crv het volgende:

[..]

Dank je, ja dat laatste intereseert me niet zo op het moment. is alleen een kutmoment dat zoiets gebeurt natuurlijk.
Daarom :Y

Is het nu wachten tot hij het opgeeft?
pi_93442718
quote:
Hey hoi :*

Hoe is het nou?
pi_93442749
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:29 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dus eigenlijk weet je wel iets maar niets?

Komt vast en zeker wel goed :*
Nou ik moet hier ook heeeeeel goed over na denken. Of ik dit wel wil :@

Ik ben als de dood voor ziekenhuizen, ik ben helemaal blanco, dus nooit in een ziekenhuis geweest voor operatie, narcoses en onderzoeken.

Het klinkt misschien heeel erg kinderachtig, maar nu heb ik zoiets van, als het zo moet dan hoeft het van mij niet meer ;)

Maar goed, dat is NU. Weet niet hoe dat volgende maand is ;(

Gewoon een beetje verdrietig, dat bij de meeste het wel gewoon lukt, ongewenst zwanger zijn, of mensen die kinderen hebben en die ze vermoorden. De wereld zit KUT in elkaar.... Zit nu gewoon even in een putje en het liefst zou ik me nu opsluiten in de badkamer en een potje gaan zitten janken ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 15:41:20 #19
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93442764
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef iBenny het volgende:

[..]

Hey hoi :*

Hoe is het nou?
Moe, slecht geslapen :P

En om 6 uur kwam er 1 over mijn bed gestuiterd, en voor ik wat kon zeggen ging de wekker _O-
  maandag 28 februari 2011 @ 15:42:19 #20
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93442800
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik ben als de dood voor ziekenhuizen, ik ben helemaal blanco, dus nooit in een ziekenhuis geweest voor operatie, narcoses en onderzoeken.

Het klinkt misschien heeel erg kinderachtig, maar nu heb ik zoiets van, als het zo moet dan hoeft het van mij niet meer ;)

Gewoon een beetje verdrietig, dat bij de meeste het wel gewoon lukt, ongewenst zwanger zijn, of mensen die kinderen hebben en die ze vermoorden. De wereld zit KUT in elkaar.... Zit nu gewoon even in een putje en het liefst zou ik me nu opsluiten in de badkamer en een potje gaan zitten janken ;)
Lieve schat, je gaat gewoon die onderzoeken doen, desnoods ga ik mee en je hand vasthouden, ik kon 39 uur bevallen dus kun jij zeker zo'n onderzoekje aan :*
  maandag 28 februari 2011 @ 15:42:27 #21
102912 crv
Screwed up
pi_93442807
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef Kally het volgende:

[..]

Daarom :Y

Is het nu wachten tot hij het opgeeft?
ja vanmiddag hebben we besloten alle onderzoeken te stoppen want dat is toch enkel maar om geld te vangen
Morgen gesprek met oncoloog om te kijken wat we aan pijnbestrijding kunnen doen en hoe snel we hem naar huis krijgen
  maandag 28 februari 2011 @ 15:43:05 #22
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93442828
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:42 schreef crv het volgende:

[..]

ja vanmiddag hebben we besloten alle onderzoeken te stoppen want dat is toch enkel maar om geld te vangen
Morgen gesprek met oncoloog om te kijken wat we aan pijnbestrijding kunnen doen en hoe snel we hem naar huis krijgen
Ow :'(

Tja heel vervelend maar om eerlijk te zijn zoals hij de laatste jaren moet is ook geen leven natuurlijk -O-
pi_93442861
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:40 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Niet in een putje gaan zitten.. dat sowieso niet :N

Het is misschien dan wel niet de prettigste, leukste manier. Maar een kind krijgen is iets wat je al heel lang wilt ;) . En met steun van de mensen om je heen gaat je dat wel lukken. :*
  maandag 28 februari 2011 @ 15:44:41 #24
102912 crv
Screwed up
pi_93442879
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:43 schreef Kally het volgende:

[..]

Ow :'(

Tja heel vervelend maar om eerlijk te zijn zoals hij de laatste jaren moet is ook geen leven natuurlijk -O-
nee totaal niet, wat ons betreft is dit dus zijn laatste ziekenhuis bezoek geweest.
Het is nu gewoon wachten en ik ben bang dat het nog even kan duren alhoewel hij weinig eet en drinkt dus uiteindelijk zal het lichaam uitdrogen en stoppen.
Zo ging het eigenlijk bij mijn vader ook
pi_93442894
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:41 schreef Kally het volgende:

[..]

Moe, slecht geslapen :P

En om 6 uur kwam er 1 over mijn bed gestuiterd, en voor ik wat kon zeggen ging de wekker _O-
Ohw lekker -O-

Straks ff lekker bankhangen ofzo? :*
pi_93442936
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:42 schreef Kally het volgende:

[..]

Lieve schat, je gaat gewoon die onderzoeken doen, desnoods ga ik mee en je hand vasthouden, ik kon 39 uur bevallen dus kun jij zeker zo'n onderzoekje aan :*
Ja maar dat eileiders onderzoek, is mega pijnlijk. 2 Uur van te voren pijnstillers slikken, er wordt vaginaal een slangentje in je baarmoeder gebracht, aan het einde wordt een balonnetje met water gespoten. Zodat het slangentje niet eruit kan. En dan wordt er vloeistof gespoten, wat brand, wat krampen geeft. Je krijg een verhoging en griep na het onderzoek en daarvoor krijg je dus antibiothica (wat ik dus niet mag omdat ik daar allergisch voor ben ;( )

Nee ik ben hie rniet happy mee. Ik dacht dat eerst de man werd onderzocht, en dat is ook normaal hoor ik van verschillende mensen om mij heen. De onderzoeken bij een man zijn het simpels en niet pijnlijk enzo ;)

Maar is lief hoor.... maar op dit moment zeg ik nee.... ik begon al half te hyperventileren toen ik het hoorde ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 15:47:11 #27
102912 crv
Screwed up
pi_93442993
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja maar dat eileiders onderzoek, is mega pijnlijk. 2 Uur van te voren pijnstillers slikken, er wordt vaginaal een slangentje in je baarmoeder gebracht, aan het einde wordt een balonnetje met water gespoten. Zodat het slangentje niet eruit kan. En dan wordt er vloeistof gespoten, wat brand, wat krampen geeft. Je krijg een verhoging en griep na het onderzoek en daarvoor krijg je dus antibiothica (wat ik dus niet mag omdat ik daar allergisch voor ben ;( )

Nee ik ben hie rniet happy mee. Ik dacht dat eerst de man werd onderzocht, en dat is ook normaal hoor ik van verschillende mensen om mij heen. De onderzoeken bij een man zijn het simpels en niet pijnlijk enzo ;)

Maar is lief hoor.... maar op dit moment zeg ik nee.... ik begon al half te hyperventileren toen ik het hoorde ;)
wow heftig -O-
  maandag 28 februari 2011 @ 15:48:35 #28
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93443052
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Aanbod staat hoor, en bedenk eens wat je ervoor terug zou kunnen krijgen O+
  maandag 28 februari 2011 @ 15:48:50 #29
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93443063
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:44 schreef crv het volgende:

[..]

nee totaal niet, wat ons betreft is dit dus zijn laatste ziekenhuis bezoek geweest.
Het is nu gewoon wachten en ik ben bang dat het nog even kan duren alhoewel hij weinig eet en drinkt dus uiteindelijk zal het lichaam uitdrogen en stoppen.
Zo ging het eigenlijk bij mijn vader ook
Jeetje pfffffffffff
pi_93443069
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:44 schreef iBenny het volgende:

[..]

Niet in een putje gaan zitten.. dat sowieso niet :N

Het is misschien dan wel niet de prettigste, leukste manier. Maar een kind krijgen is iets wat je al heel lang wilt ;) . En met steun van de mensen om je heen gaat je dat wel lukken. :*
Ja maar vind het gewoon oneerlijk ;) Mensen die na 1 keer neuken in een dronken bui zwanger worden. -O- Of gewoon zwanger worden tijdens de pil. Waarom moet ik er zoveel fucking veel moeite voor doen???

Wil ik dit wel???

Dat is wat ik me nu af vraag ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 15:50:33 #31
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93443131
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:48 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja maar vind het gewoon oneerlijk ;) Mensen die na 1 keer neuken in een dronken bui zwanger worden. -O- Of gewoon zwanger worden tijdens de pil. Waarom moet ik er zoveel fucking veel moeite voor doen???

Wil ik dit wel???

Is er dan ook maar iets in het leven wat wel eerlijk is? Het leven is meestal gewoon zwaar kut met hier en daar wat leuke momenten -O-
pi_93443133
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:48 schreef Kally het volgende:

[..]

ja dat weet ik wel wat ik voor terugkrijg... of niet natuurlijk, want stel je voor dat Rob gewoon geen kinderen kan krijgen? Stel je voor dat ik dat klote onderzoek moet doen, en het ligt niet aan mij?

Dan doe ik het allemaal voor niets ;)

Het is toch gewoon handiger als ze eerst Rob onderzoeken :?
pi_93443155
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:48 schreef Kally het volgende:

[..]

Dit dus... We staan achter je en je hoeft maar 'boe' of 'bah' te roepen en we zijn er ook nog eens voor je :*
  maandag 28 februari 2011 @ 15:51:53 #34
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93443193
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja dat weet ik wel wat ik voor terugkrijg... of niet natuurlijk, want stel je voor dat Rob gewoon geen kinderen kan krijgen? Stel je voor dat ik dat klote onderzoek moet doen, en het ligt niet aan mij?

Dan doe ik het allemaal voor niets ;)

Het is toch gewoon handiger als ze eerst Rob onderzoeken :?
Nou ja dat lijkt mij sowieso wel logisch ja, dat hij eerst onderzocht wordt, maar dat kun je toch vragen?
  maandag 28 februari 2011 @ 15:53:57 #35
102912 crv
Screwed up
pi_93443269
quote:

[..]

Wil ik dit wel???

volgens mij wil jij dit echt wel :Y
Het is een enorm zure appel waar je doorheen moet.
Misschien heb je er wel eeuwig spijt van als je het niet doet -O-
pi_93443351
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef Kally het volgende:

[..]

Is er dan ook maar iets in het leven wat wel eerlijk is? Het leven is meestal gewoon zwaar kut met hier en daar wat leuke momenten -O-
nee er is genoeg in het leven wat niet eerlijk is ;)

Maar inderdaad het leven is gewoon zwaar kut _O- En dan die PAAR leuke momenten?
Waar leef je eigenlijk voor :D

Ik zou zeggen om je voort te planten en de wereld leefbaar te houden :') Maar dat gaat bij mij niet op.

Stel je voor he...... we kunnen geen kinderen krijgen. En ik ben 85 jaar en rob is al dood, wie komt er bij mij op bezoek? Dan zit ik helemaal alleen in mijn bejaardentehuis.... geen kinderen en kleinkinderen die me komen opzoeken.... En ja dan heb je vrienden, maar stel je voor dat die ook dood zijn?

Ik vind het ook gewoon een heel eng idee om alleen over te blijven :'(
Misschien een hele stomme gedachte.... maar het speelt wel in me hoofd :')
  maandag 28 februari 2011 @ 15:56:37 #37
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93443377
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:55 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

nee er is genoeg in het leven wat niet eerlijk is ;)

Maar inderdaad het leven is gewoon zwaar kut _O- En dan die PAAR leuke momenten?
Waar leef je eigenlijk voor :D

Ik zou zeggen om je voort te planten en de wereld leefbaar te houden :') Maar dat gaat bij mij niet op.

Stel je voor he...... we kunnen geen kinderen krijgen. En ik ben 85 jaar en rob is al dood, wie komt er bij mij op bezoek? Dan zit ik helemaal alleen in mijn bejaardentehuis.... geen kinderen en kleinkinderen die me komen opzoeken.... En ja dan heb je vrienden, maar stel je voor dat die ook dood zijn?

Ik vind het ook gewoon een heel eng idee om alleen over te blijven :'(
Misschien een hele stomme gedachte.... maar het speelt wel in me hoofd :')
Ik snap je helemaal hoor mop, weet je hoe blij ik ben dat ik nu mijn kindjes heb :Y
pi_93443412
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:50 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dit dus... We staan achter je en je hoeft maar 'boe' of 'bah' te roepen en we zijn er ook nog eens voor je :*
Dat weet ik ook wel, en rob en me ouders staan ook achter me. Maar volgens mij moeten ze me eerst een handje vol drugs geven, voordat ik zo'n onderzoek in ga hoor _O-

Ik ben zo fucking schijterd, zelfs het bevallen vind ik doodeng :')
pi_93443445
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:51 schreef Kally het volgende:

[..]

Nou ja dat lijkt mij sowieso wel logisch ja, dat hij eerst onderzocht wordt, maar dat kun je toch vragen?
Ja dat ga ik ook wel doen.... ow ik hoop gewoon dat ik nu zwanger ben.... deze maand.... Ik iwl gewoon NIET ongesteld worden 4 maart :'(
pi_93443454
quote:

[..]

Wil ik dit wel???

Een kindje wil je, maar deze weg ernaartoe wil je niet. Toch... eens? :*
Volgens mij is die weg maar een zure appel, waar je doorheen moet bijten en eens kijken wat je ervoor terugkrijgt.

En dat het anderen (ongewenst) wel in 1x lukt... das oneerlijk, dat klopt. Maar als je kijkt naar wat je ervoor terug kan krijgen.. dan is dat toch alleen maar O+ .
pi_93443471
Shit... ik ben echt slecht in dingen verwoorden :')
  maandag 28 februari 2011 @ 15:59:30 #42
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93443497
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:58 schreef iBenny het volgende:
Shit... ik ben echt slecht in dingen verwoorden :')
Nee je zegt het precies goed :*
pi_93443499
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:53 schreef crv het volgende:

[..]

volgens mij wil jij dit echt wel :Y
Het is een enorm zure appel waar je doorheen moet.
Misschien heb je er wel eeuwig spijt van als je het niet doet -O-
Ja maar ik overleef het echt niet. Ik ben niet kleinzerig ofzo, maar ziekenhuizen etc is niet voor mij weggelegd. Ik ben echt doodsbang ;)
pi_93443521
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:56 schreef Kally het volgende:

[..]

Ik snap je helemaal hoor mop, weet je hoe blij ik ben dat ik nu mijn kindjes heb :Y
Gelukkig..... en anders moet jij maar langer leven dan ik ;)
pi_93443566
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:58 schreef iBenny het volgende:

[..]

Een kindje wil je, maar deze weg ernaartoe wil je niet. Toch... eens? :*
Volgens mij is die weg maar een zure appel, waar je doorheen moet bijten en eens kijken wat je ervoor terugkrijgt.

En dat het anderen (ongewenst) wel in 1x lukt... das oneerlijk, dat klopt. Maar als je kijkt naar wat je ervoor terug kan krijgen.. dan is dat toch alleen maar O+ .
ja dat klopt, een kindje wil ik. Maar de weg ernaartoe vind ik nu echt eng worden :@ En mijn vraag is nu dus, heb ik het er dan voor over ;)
pi_93443594
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 15:59 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja maar ik overleef het echt niet. Ik ben niet kleinzerig ofzo, maar ziekenhuizen etc is niet voor mij weggelegd. Ik ben echt doodsbang ;)
Maar als je dat eenmaal overwint, dan is het win-win! ^O^

En als je je er prettiger bij voelt als Rob eerst onderzocht wordt.. waarom vraag je dan niet of dat kan? (of had je dat al gedaan? Dan heb ik dat ff gemist :@ )
  maandag 28 februari 2011 @ 16:02:55 #47
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93443612
En bevallen is alleen maar eng omdat je het niet kent, ja het is niet het fijnste maar je bent zo intens bezig, echt eerlijk waar ik ben 39 uur bezig geweest en na 10 minuten vroeg ik wanneer gaan we aan de 2e beginnen, zo snel vergeet je het.
pi_93443686
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:01 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja dat klopt, een kindje wil ik. Maar de weg ernaartoe vind ik nu echt eng worden :@ En mijn vraag is nu dus, heb ik het er dan voor over ;)
Ja, dat heb je.

Als je dit nu opgeeft, dan krijg je later spijt dat je het niet hebt gedaan. Het is iets wat je nu moet overwinnen, maar dat gaat je gewoon lukken. ^O^
pi_93443752
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:02 schreef iBenny het volgende:

[..]

Maar als je dat eenmaal overwint, dan is het win-win! ^O^

En als je je er prettiger bij voelt als Rob eerst onderzocht wordt.. waarom vraag je dan niet of dat kan? (of had je dat al gedaan? Dan heb ik dat ff gemist :@ )
Hij heeft zijn zaad ingeleverd. Maar volgens mij moet hij nog verder onderzocht worden.

Echt ik kan wel janken als ik er aan denk :'(
Kutzooi :(
  maandag 28 februari 2011 @ 16:06:29 #50
102912 crv
Screwed up
pi_93443764
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:02 schreef Kally het volgende:
En bevallen is alleen maar eng omdat je het niet kent, ja het is niet het fijnste maar je bent zo intens bezig, echt eerlijk waar ik ben 39 uur bezig geweest en na 10 minuten vroeg ik wanneer gaan we aan de 2e beginnen, zo snel vergeet je het.
39 uur :o was jouw kind puber toen het ter wereld kwam of zo

mens hoe heb je dat volgehouden -O-
pi_93443784
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:02 schreef Kally het volgende:
Ja maar...... uitscheuren, inknippen... .blablabla.... Dat vind ik echt doodeng ook :D
  maandag 28 februari 2011 @ 16:07:42 #52
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93443822
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef crv het volgende:

[..]

39 uur :o was jouw kind puber toen het ter wereld kwam of zo

mens hoe heb je dat volgehouden -O-
Ja je kan niet anders, gewoon doorgaan _O-
pi_93443825
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja maar...... uitscheuren, inknippen... .blablabla.... Dat vind ik echt doodeng ook :D
Het zou pas eng zijn als het je niks deed :* .
pi_93443838
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:04 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ja, dat heb je.

Als je dit nu opgeeft, dan krijg je later spijt dat je het niet hebt gedaan. Het is iets wat je nu moet overwinnen, maar dat gaat je gewoon lukken. ^O^
Kunnen ze me dan niet volpompen met lachgas of zoiets????

Ik zat al half te hyperventileren toen ze me moedervlek weg gingen halen _O-
(snijden en hechten dan he ;) )
pi_93443861
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Kally het volgende:

[..]

Ja je kan niet anders, gewoon doorgaan _O-
had je geen honger?
  maandag 28 februari 2011 @ 16:08:52 #56
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93443883
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Uhm D. had de navelstreng 2 x om zijn nek dus die kwam niet verder dan ergens halverwege, dus ik moest ingeknipt worden, ik wist niet eens dat ze dat gedaan hadden :@

Ik wou erna mijn benen bij elkaar doen en toen zei de dokter wacht ff je moet nog gehecht, ik waarom? Ben ik uitgescheurd dan? :')
pi_93443896
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef iBenny het volgende:

[..]

Het zou pas eng zijn als het je niks deed :* .
nou ik weet niet hoor :')

Vanavond zou ik het er met rob over hebben.... Kijken wat hij wilt, en wat de dokter zegt volgende week :)

Maar op dit moment is het evenniet te bespreken _O-
pi_93443901
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

had je geen honger?
wuut? :')
pi_93443933
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:08 schreef Kally het volgende:

[..]

Uhm D. had de navelstreng 2 x om zijn nek dus die kwam niet verder dan ergens halverwege, dus ik moest ingeknipt worden, ik wist niet eens dat ze dat gedaan hadden :@

Ik wou erna mijn benen bij elkaar doen en toen zei de dokter wacht ff je moet nog gehecht, ik waarom? Ben ik uitgescheurd dan? :')
Ja maar.... misschien is inknippen niet eng. Maar het hechten vind ik eng :')
  maandag 28 februari 2011 @ 16:10:08 #60
102912 crv
Screwed up
pi_93443935
quote:

[..]

had je geen honger?
_O- jij denkt ook alleen maar aan eten he :Y)
  maandag 28 februari 2011 @ 16:10:15 #61
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93443940
quote:

[..]

had je geen honger?
Ik kreeg zondag om 23.50 mijn 1e wee, de hele nacht om de 5 minuten, dus geen oog dicht, de hele dag erna ook maar geen ontsluiting, dus dinsdag hadden ze zoiets kom maar we gaan je helpen, toen hebben ze mijn vliezen doorgeprikt en toen kwam het erg langzaam op gang :')

Maar ik kreeg nog geen sultana weg :N
pi_93443966
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:09 schreef iBenny het volgende:

[..]

wuut? :')
Ja 39 uur bezig zijn, dat 1dag en 15 uur.... ik zou sterven van de honger :D
  maandag 28 februari 2011 @ 16:10:56 #63
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93443971
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja maar.... misschien is inknippen niet eng. Maar het hechten vind ik eng :')
Jij denkt dat je gevoel hebt daar na een bevalling, die is een week lamgeslagen hoor _O-
  maandag 28 februari 2011 @ 16:11:18 #64
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93443985
quote:

[..]

Je kan toch gewoon eten dan als je wel honger hebt :o
  maandag 28 februari 2011 @ 16:11:39 #65
102912 crv
Screwed up
pi_93444012
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef Kally het volgende:

[..]

Jij denkt dat je gevoel hebt daar na een bevalling, die is een week lamgeslagen hoor _O-
:o
pi_93444058
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef crv het volgende:

[..]

_O- jij denkt ook alleen maar aan eten he :Y)
ja vind je het gek _O-

Ik snak naar een boterham met kaas :D
pi_93444088
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:10 schreef Kally het volgende:

[..]

echt???

ja maar heb de video van me schoonzusje gezien, en die werd ook gehecht, en die zei au en zuchten van de pijn :'(
  maandag 28 februari 2011 @ 16:13:30 #68
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93444096
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:11 schreef crv het volgende:

[..]

Nou dat is niet waar maar net na een bevalling voel je niet echt wat, de dag erna komt er wel weer leven in _O-
pi_93444115
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:11 schreef Kally het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon eten dan als je wel honger hebt :o
Oooooooooooooooooow ik dacht dat je 39 uur aan het puffen ben geweest :@
  maandag 28 februari 2011 @ 16:13:57 #70
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93444120
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

echt???

ja maar heb de video van me schoonzusje gezien, en die werd ook gehecht, en die zei au en zuchten van de pijn :'(
Ja oke, maar je hebt ook aanstellers :')

Iedereen heeft een andere pijngrens :Y
  maandag 28 februari 2011 @ 16:14:15 #71
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93444132
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Oooooooooooooooooow ik dacht dat je 39 uur aan het puffen ben geweest :@
Nou ja ik wel, maar dat hoef jij niet te hebben _O-
pi_93444138
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:13 schreef Kally het volgende:

[..]

Ja oke, maar je hebt ook aanstellers :')

Iedereen heeft een andere pijngrens :Y
ja mijn schoonzusje is een aansteller dat wel :')
  maandag 28 februari 2011 @ 16:15:12 #73
102912 crv
Screwed up
pi_93444175
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:13 schreef Kally het volgende:

[..]

Nou dat is niet waar maar net na een bevalling voel je niet echt wat, de dag erna komt er wel weer leven in _O-
dat klinkt een beetje raar

zo van na een dag beweegt het ineens weer _O-
  maandag 28 februari 2011 @ 16:15:18 #74
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93444177
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:14 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ja mijn schoonzusje is een aansteller dat wel :')
Wie weet ben je binnen een uur klaar, ook dat komt voor (behalve bij mij natuurlijk _O- )
  maandag 28 februari 2011 @ 16:15:38 #75
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93444199
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:15 schreef crv het volgende:

[..]

dat klinkt een beetje raar

zo van na een dag beweegt het ineens weer _O-
Dat deed die ook :@

Ik kon weer plassen :P
  maandag 28 februari 2011 @ 16:16:30 #76
102912 crv
Screwed up
pi_93444238
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:15 schreef Kally het volgende:

[..]

Dat deed die ook :@

Ik kon weer plassen :P
lijkt me dat je muts na zo'n bevalling toch wel een paar dagen een tochtgat blijft :X
  maandag 28 februari 2011 @ 16:17:26 #77
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93444287
Laat ik het zo zeggen, als er zo'n huilend propje boosheid (want ik moet ineens in de wereld komen) in je armen ligt vergeet je alles, dan word je overspoelt met emoties en tranen en en en .... D. mocht ik maar 2 seconden vasthouden omdat hij blauw was na de bevalling ;(
  maandag 28 februari 2011 @ 16:17:45 #78
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93444305
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:16 schreef crv het volgende:

[..]

lijkt me dat je muts na zo'n bevalling toch wel een paar dagen een tochtgat blijft :X
Nope, raar maar waar :D
pi_93444316
quote:

[..]

Ja, maar als je je over zulke dingen druk gaat maken... maak je het jezelf dan niet lastiger en moeilijker dan het is :*
  maandag 28 februari 2011 @ 16:18:36 #80
102912 crv
Screwed up
pi_93444359
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:17 schreef Kally het volgende:

[..]

en hoe deed je plassen dan tijdens de bevalling, terwijl je babytje der half uit hing :?

of heb je het 39 uur opgehouden
  maandag 28 februari 2011 @ 16:19:56 #81
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93444422
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:18 schreef crv het volgende:

[..]

en hoe deed je plassen dan tijdens de bevalling, terwijl je babytje der half uit hing :?

De laatste 2 uur was ik pas aan het persen, daarvoor gewoon om de zoveel minuten een wee, dus kun je gewoon plassen maar aangezien ik niks at en dronk was er weinig te lozen :')
  maandag 28 februari 2011 @ 16:20:34 #82
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93444451
En ik heb echt een zware bevalling gehad maar dat weerhield me er niet van de tweede te willen, en miljoenen vrouwen kunnen bevallen dus jij ook ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 16:20:41 #83
102912 crv
Screwed up
pi_93444457
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:19 schreef Kally het volgende:

[..]

De laatste 2 uur was ik pas aan het persen, daarvoor gewoon om de zoveel minuten een wee, dus kun je gewoon plassen maar aangezien ik niks at en dronk was er weinig te lozen :')
ow was al bang dat je dat dan over je kindje deed :@

Ik ben niet zo ervaren, dat begrijp je wel denk ik :X
pi_93444459
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:17 schreef Kally het volgende:

[..]

dus dat krimpt gelijk weer?
  maandag 28 februari 2011 @ 16:21:44 #85
102912 crv
Screwed up
pi_93444507
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

dus dat krimpt gelijk weer?
bij oudere dames wat minder snel omdat het niet meer zo elastisch is denk ik
pi_93444516
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:18 schreef crv het volgende:

[..]

dat is een goeie _O-

Dus ik zou niet moet plassen en eten :P
pi_93444596
effe wachten... ik moet poepen van die verhalen.... zo terug :')
pi_93444627
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
_O-
  maandag 28 februari 2011 @ 16:24:20 #89
102912 crv
Screwed up
pi_93444642
quote:
17s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
_O-
  maandag 28 februari 2011 @ 16:24:56 #90
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93444679
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:20 schreef crv het volgende:

[..]

ow was al bang dat je dat dan over je kindje deed :@

Ik ben niet zo ervaren, dat begrijp je wel denk ik :X
Uhuh, kind komt er pas op het laatst uit, en dan is het kwestie van 3 seconden, alleen bij mij niet _O-
  maandag 28 februari 2011 @ 16:26:18 #91
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93444749
Maar goed hoe ik dat vol heb gehouden? Nou ja weinig keus he, je kan moeilijk zeggen op zo'n moment weet je ik zie er toch maar van af :P
  maandag 28 februari 2011 @ 16:27:01 #92
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93444789
Ohhhh, ik heb mijn fabriek af en nu krijg ik premium goods, roze doosjes met goederen O+
  maandag 28 februari 2011 @ 16:27:18 #93
102912 crv
Screwed up
pi_93444805
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:26 schreef Kally het volgende:
Maar goed hoe ik dat vol heb gehouden? Nou ja weinig keus he, je kan moeilijk zeggen op zo'n moment weet je ik zie er toch maar van af :P
_O- tja je kan niet ff zeggen "proberen het over een weekje nog een keer " :+
  maandag 28 februari 2011 @ 16:27:34 #94
102912 crv
Screwed up
pi_93444821
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef Kally het volgende:
Ohhhh, ik heb mijn fabriek af en nu krijg ik premium goods, roze doosjes met goederen O+
zitten kikkers in
pi_93444834
:W vanaf wc

Soms denk ik dat ik een konijn ben
pi_93444857
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef charmed_angel het volgende:

:')
  maandag 28 februari 2011 @ 16:28:25 #97
102912 crv
Screwed up
pi_93444858
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef charmed_angel het volgende:

die link leg ik ff niet :?
  maandag 28 februari 2011 @ 16:28:44 #98
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93444874
Whaha, je krijgt hele opdrachten met mensen aannemen enzo, leuk *O*
  maandag 28 februari 2011 @ 16:28:54 #99
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_93444880
quote:
2s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:28 schreef crv het volgende:

[..]

die link leg ik ff niet :?
Keutels _O-
pi_93444893
quote:
99s.gif Op maandag 28 februari 2011 16:28 schreef Kally het volgende:
Whaha, je krijgt hele opdrachten met mensen aannemen enzo, leuk *O*
ik wil ook *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')