Neusspray, zit weer vastquote:
Klopt, ik ben altijd de eerste 2 dagen van de vakantie echt niet lekkerquote:Op zondag 27 februari 2011 16:02 schreef iBenny het volgende:
Het is wel zo... vaak heb ik op zondag hoofdpijn
Komt omdat je dan rust ofzo?
Ohw zo... ik dacht gewoon hoofdpijnhoofdpijnquote:
Yup...quote:[..]
Klopt, ik ben altijd de eerste 2 dagen van de vakantie echt niet lekker
WTFquote:Op zondag 27 februari 2011 16:09 schreef Kally het volgende:
http://www.eh-i.nl/
Ik vind die barbie ketting best luguber
Zouden er mensen zijn die dat dragen?quote:
Vast wel... mensen dragen de gekste dingenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die dat dragen?
Ja dat is waarquote:Op zondag 27 februari 2011 16:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vast wel... mensen dragen de gekste dingen
Jij moet geen stress hebben, jij kan sowiesoquote:Op zondag 27 februari 2011 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. Ik stress!! Vertrekken nu pas uit groningen.. 2 uur rijden, en moeten nog een derde kaart zien te regelen.. Onverwachts iemand mee, volgens seetickets gaat t lukken.. Ik ben benieuwd..
Je hebt toch van die plastic haken aan het einde van een winkelwagentje, om je tas aan te hangen? In de brugklas was iemand en die had dat gebruikt voor dr rok.quote:
Wut? Omg whahahahahaquote:Op zondag 27 februari 2011 16:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt toch van die plastic haken aan het einde van een winkelwagentje, om je tas aan te hangen? In de brugklas was iemand en die had dat gebruikt voor dr rok.
Zo had ze nog meer van die dingen. Bierdoppen en kurken heeft ze ook wel eens op dr kleren gemaakt.quote:
Dat is nu een kunstenares, dat kan niet andersquote:Op zondag 27 februari 2011 16:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo had ze nog meer van die dingen. Bierdoppen en kurken heeft ze ook wel eens op dr kleren gemaakt.
Je kan wel raden dat ze daarom werd gepest. Wel zielig, want ze was keistil en deed geen vlieg kwaad.
Zou best kunnenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is nu een kunstenares, dat kan niet anders
Lekkerquote:Ik heb haribo kersen
Joahquote:Op zondag 27 februari 2011 16:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou best kunnen
[..]
Lekker
Die perzikken zijn ook lekker
Deed jij niet een dieet volgenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik heb honger, heb niks bij me.. Zo eerst snel een pomp plunderen, en KUTSNEEUW
Waar is ruzie?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef Lutte het volgende:
Benny, popcorn.
En ik val weer terug in mijn Anubis-verslaving.
das nog ff doorsparenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:19 schreef Kally het volgende:
Nog 17000 coins, dan kan ik een gebouw kopen
Owww, do tellquote:
Nee hoor, want ik moet al mijn winkel nog cashen en mijn community buildings straks ook, dus ik ben er straksquote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:33 schreef Lutte het volgende:
Benny, popcorn.
En ik val weer terug in mijn Anubis-verslaving.
Jaa, das saaaai. Maar de oude afleveringen zijn cool.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Anubis heeft nu toch allemaal nieuwe mensen?
okquote:Op zondag 27 februari 2011 16:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik moet al mijn winkel nog cashen en mijn community buildings straks ook, dus ik ben er straks
indien je die niet hebt uitgezet welquote:Op zondag 27 februari 2011 16:42 schreef Lutte het volgende:
Hoort er een banner na de eerste post op een pagina te staan?
Hij staat aan maar ik zie geen banner.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
indien je die niet hebt uitgezet wel
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef Kally het volgende:
Ik ga burrito's maken, kan niet meer wachten
Eet smakelijkquote:Op zondag 27 februari 2011 16:44 schreef Kally het volgende:
Ik ga burrito's maken, kan niet meer wachten
Die volvo ?quote:
WTFquote:Op zondag 27 februari 2011 16:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Auto's beginnen wit te worden, op straat blijft het nog niet liggen.
[ afbeelding ]
die matchbox auto in het grasquote:Op zondag 27 februari 2011 17:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Die Volvo. Staat er nog een auto rechtser?
Neuh, alleen als ik 's zomers ramen open heb staan. Ik weet niet beter. Mij valt het pas op als ze 's avonds laat niet meer rijden. En ik woon vlak bij het station. Dus ze komen hier niet op topsnelheid voorbij.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:06 schreef iBenny het volgende:
Maar je woont langs het spoor?
wordt je dan niet gek van een langsracende trein? Of hoor je die na een tijdje gewoon niet meer?
Dat zal lekker zijn voor je motivatie!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
kast is bijna af, alleen de deuren nog
Dan inruimen, en dat betekend alle kleding passenalles wat te groot is in een koffer
En dan nog wassen en strijken
Ik wil rust
Lievie daarom zijn die repen zo handigquote:Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik heb honger, heb niks bij me.. Zo eerst snel een pomp plunderen, en KUTSNEEUW
Ja, alleen ik denk dat er weinig kleren overblijftquote:Op zondag 27 februari 2011 17:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zal lekker zijn voor je motivatie!
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef Lutte het volgende:
JJH ik kom net een foto van jou tegen en je ziet er echt heel anders uit dan ik dacht!
Hans is adorablequote:Op zondag 27 februari 2011 17:31 schreef Lutte het volgende:
JJH ik kom net een foto van jou tegen en je ziet er echt heel anders uit dan ik dacht!
Waarom ben je bij walibi?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:32 schreef PatriQue89 het volgende:
We zijn bij walibi.. Hoever is utrecht dan nog?
Ik had je helemaal niet blond ingeschat nee.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Er staan er zat in mijn fobo.
Had ik ook donker haar naar jouw idee?
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had je helemaal niet blond ingeschat nee.
En ik wist dat je nog best jong was maar zo jong!
Ohw zo... nja, hier eigenlijk net zo met de busbaan hier voor de deurquote:Op zondag 27 februari 2011 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuh, alleen als ik 's zomers ramen open heb staan. Ik weet niet beter. Mij valt het pas op als ze 's avonds laat niet meer rijden. En ik woon vlak bij het station. Dus ze komen hier niet op topsnelheid voorbij.
We krijgen trouwens wel een geluidsscherm naast het spoor, in de nabije toekomst. En dat word ongeveer 2,5 meter hoog dus ik vrees het ergste voor uit uitzicht. De mensen die 1 hoog wonen zijn hun uitzicht helemaal kwijt.
Er is een onderzoek gedaan hier in de straat door de gemeente, en ik geloof dat 80 of 82 procent van de bewoners tegen was. Maar ze gaan door omdat ze moeten voldoen aan landelijke normen en en dit en dat en blabla. Ik durf te wedden dat meeste mensen hier meer last gaan hebben van het bouwen van dat ding dan van al die treinen bij elkaar.
Het is een beetje zoals aan het eind van een landingsbaan van schiphol gaan wonen. Je weet vantevoren dat die dingen langskomen, dus niet klagen.
Ik heb ook altijd naast de trein gewoond, nu de stille tram (die me een takkeherrie maakt) alleen je hoort het na een tijdje niet meerquote:Op zondag 27 februari 2011 17:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo... nja, hier eigenlijk net zo met de busbaan hier voor de deur
Het leek me alleen dat de trein nog net iets aanweziger is
Ik hoorde na een tijdje de heipaal 50meter verderop niet eens meerquote:Op zondag 27 februari 2011 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd naast de trein gewoond, nu de stille tram (die me een takkeherrie maakt) alleen je hoort het na een tijdje niet meer
Ik weet hetquote:Op zondag 27 februari 2011 17:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoorde na een tijdje de heipaal 50meter verderop niet eens meer
Ow god, zoek dekking Bennyquote:
Oooooohwquote:Op zondag 27 februari 2011 18:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ehm.. Ik rijd nie en we gingen via joure.. Zijn er bijna
Maakt heul niets uit. Lood om oud ijzer.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ehm.. Ik rijd nie en we gingen via joure.. Zijn er bijna
Op die eerste lijkt hij wel 12, op die tweede is het net of hij ook gauw op de foto wouquote:Op zondag 27 februari 2011 18:46 schreef JJH het volgende:
Ik kwam net in een ander topic een foto van Graseter tegen.
Radio Onzin MEET 26 Feb in Stairway Utrecht - VERVOLG TOPIC #3
Ice Road Truckers.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:01 schreef Crazy-M het volgende:
Zo net ff national geographic gekeken.
Daar bij canada, Vrachtwagens van 40 ton, over 91cm ijs. Eronder 20 meter water
jah inderdaad, pas net weggezapt.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ice Road Truckers.
Helden.
Ook de rest van het verhaal erachter gehoord? Als ze te hard rijden dan kan het zijn, dat ze door hun gewicht op een of andere manier onder het ijs golven opwekken waardoor het breekt.
Ik heb het een paar keer gezien, ken niet alles.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad, pas net weggezapt.
Ze willen hier voetbal zien
Die ene gast die z'n complete accu's was verloren
denk je nu dat ik die laatste 2 rozen krijgquote:
tjah, kwam hij pas achter bij een stoppunt.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gezien, ken niet alles.
Maar verloren? Da's nie goe nie.
O ik kijk wel ff of ik er toevallig hebquote:Op zondag 27 februari 2011 19:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk je nu dat ik die laatste 2 rozen krijg
Krijg alle planten van die bloemist, maar die rozen nog niet, moet er nog 2 haha
Nu weer tulippenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik kijk wel ff of ik er toevallig heb
The last castle op RTL7, maar ik zie nu Gone in 60 seconds op veronicaquote:Op zondag 27 februari 2011 19:08 schreef JJH het volgende:
Kally, hoe heette die film die ik vanavond moest kijken?
ff wachten, CV loopt vastquote:Op zondag 27 februari 2011 19:09 schreef Kally het volgende:
Crees moet je het even op je wishlist zetten.
Last casstle, goede film, echter pas 3 keer gezienquote:Op zondag 27 februari 2011 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
The last castle op RTL7, maar ik zie nu Gone in 60 seconds op veronica
Eleanor.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:10 schreef Kally het volgende:
[..]
The last castle op RTL7, maar ik zie nu Gone in 60 seconds op veronica
Ik ga toch voor Veronica dan, ik bedoel Eleanor, Nicholas, Angelina en Vinnie Jonesquote:
Ik heb een zwak voor films met auto's. Heb laatst ook beide fast en furioussen gekeken toen die laatst op waren.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga toch voor Veronica dan, ik bedoel Eleanor, Nicholas, Angelina en Vinnie Jones
Ik ookquote:Op zondag 27 februari 2011 19:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor films met auto's. Heb laatst ook beide fast en furioussen gekeken toen die laatst op waren.
Ja het is triest, dat heb ik ook met rampenfilmsquote:Op zondag 27 februari 2011 19:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe slecht ze ook zijn. en Tokio Drift is helemaal om te huilen.
Ik zit niet echt op te letten, maar ik hoor veel te vaak de naam van de scheidsrechter, en dat is niet goed.quote:
Die Douglas die flipte zwaar bij zijn rode kaart, viel scheids aan, en sloeg nog ee nspeler neerquote:Op zondag 27 februari 2011 19:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit niet echt op te letten, maar ik hoor veel te vaak de naam van de scheidsrechter, en dat is niet goed.
Dat had ik wel meegekregen. Halve.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die Douglas die flipte zwaar bij zijn rode kaart, viel scheids aan, en sloeg nog ee nspeler neer
denk zn pilletjes vergetenquote:
Ho nee, wij hebben sneeuw gehad.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk zn pilletjes vergeten
mensne, wat een saaie dag. Heel de dag regen
Uhm neequote:Op zondag 27 februari 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
Kally, heb jij ook de Hanna Montana special gezien?!
Neeeee, waarom? Waarvoor?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft verklapt dat ze eigenlijk Miley is
Nou... ze had een vriendje en die had het door. Ze moest dr studie opgeven omdat ze als Miley niks speciaals had(omdat ze niet kon zeggen dat ze Hannah is) en die vriendin mocht wel, maar wilde haar studie opgeven om volgend jaar samen te studeren.quote:
Nee dat is Billy Ray Cyrusquote:Op zondag 27 februari 2011 19:34 schreef JJH het volgende:
Benny kijkt Hannah Montana.
Tony Montana.
Zou Tony haar vader zijn?
O nou ja dat is wel lief (god waar hebben we het overquote:Op zondag 27 februari 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou... ze had een vriendje en die had het door. Ze moest dr studie opgeven omdat ze als Miley niks speciaals had(omdat ze niet kon zeggen dat ze Hannah is) en die vriendin mocht wel, maar wilde haar studie opgeven om volgend jaar samen te studeren.
En toen moest ze kiezen... of dr vrienden allerlei dingen voor haar op te laten geven(en schuldgevoel) of vertellen wie ze eigenlijk is en toen koos ze voor het laatste
Whehehehehequote:
Hij speelt ook mee als haar vader in de serie en filmquote:
Have funquote:
Die staart.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij speelt ook mee als haar vader in de serie en film
Heeft hij niet meerquote:
Nee joh...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:34 schreef JJH het volgende:
Benny kijkt Hannah Montana.
Tony Montana.
Zou Tony haar vader zijn?
Dasnapikookwel.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee joh...
Hannah Montana is Miley Cyrus, Miley speelt dus Hannah en Miley is dus de dochter van Billy Ray Cyrus. Die weer de vader speelt van Miley en dus van Hannah
Om het makkelijk te houdenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee joh...
Hannah Montana is Miley Cyrus, Miley speelt dus Hannah en Miley is dus de dochter van Billy Ray Cyrus. Die weer de vader speelt van Miley en dus van Hannah
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
O nou ja dat is wel lief (god waar hebben we het over), ik kijk nu iCarly en lig dubbel
Stiekem kijk jij ook hequote:
Hij had een staart?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Om het makkelijk te houden
Billy is wel leuk zonder staart
Ze zoeken Bigfoot, wordt carly geroepen antwoord ze Bigfoot? Zegt dat mannetje denk je nu echt dat Bigfoot jou naam zou roepen, zo simpel maar zo leukquote:
Zie youtube van Hansquote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stiekem kijk jij ook he
[..]
Hij had een staart?
ik moest wel hinneken.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zoeken Bigfoot, wordt carly geroepen antwoord ze Bigfoot? Zegt dat mannetje denk je nu echt dat Bigfoot jou naam zou roepen, zo simpel maar zo leuk
Ik kijk alleen kinderseries die ik vroeger ook keek.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stiekem kijk jij ook he
[..]
Hij had een staart?
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zoeken Bigfoot, wordt carly geroepen antwoord ze Bigfoot? Zegt dat mannetje denk je nu echt dat Bigfoot jou naam zou roepen, zo simpel maar zo leuk
jij ken achy braaky hart toch wel?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Ohw hij is echt artiest?
Dat wist ik dan weer niet
In Amerika een zeer groot country zangerquote:Op zondag 27 februari 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Ohw hij is echt artiest?
Dat wist ik dan weer niet
Ik kijk zogenaamd mee, maar ik lach het hardstquote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kijk alleen kinderseries die ik vroeger ook keek.
En ik vind het ook gewoon goed te luisteren.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
In Amerika een zeer groot country zanger
Tot zo'n 5 maanden geleden keek ik bijna elke dag (mee)...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kijk alleen kinderseries die ik vroeger ook keek.
Ik ookquote:Op zondag 27 februari 2011 19:42 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik vind het ook gewoon goed te luisteren.
Echt het ouderwetse country is het niet. Lekker poppy, goeie stem.
Het staat vereeuwigd zelfsquote:
Neuhjquote:
Echt?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
In Amerika een zeer groot country zanger
Nee hij is al jaren bekendquote:Op zondag 27 februari 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj
[..]
Echt?Dat wist ik niet
Ik dacht dat dat ook gespeeld was
Emmy-Lou Harris, Tammy Wynettequote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef JJH het volgende:
Niet dat ik geen ouderwetse country luister hoor.
Johnny Cash.
Niet alles is gespeeld.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj
[..]
Echt?Dat wist ik niet
Ik dacht dat dat ook gespeeld was
Johnny Cash is echt goed, maar John Denver en nog 1 op wiens naam ik nu niet kom ookquote:
Kriss Kristofferson?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Johnny Cash is echt goed, maar John Denver en nog 1 op wiens naam ik nu niet kom ook
Nee, zwart haar en meestal ook zwarte kleding, hij is een tijd terug nog op tour geweest, gatver wat irriquote:
Ik heb zijn cd, ben even gaan kijken hoe zijn naam wasquote:
Die kinderserie?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef Kally het volgende:
In die serie heeft die ene een eng masker op en wil haar zus laten schrikken, die schrikt dus niet dus vraagt ze, waarom wordt je niet bang? Ik heb oma naakt gezien niks maakt mij nog bang
Dit zijn tienerseriesquote:
Ja nog even spelen in hun kamer, ze hebben tenslotte vankantie, en oudste mag half 9 slapen normaalquote:
Ik wil drummenquote:
Ohw, die hebben nu vakantiequote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nog even spelen in hun kamer, ze hebben tenslotte vankantie, en oudste mag half 9 slapen normaal
Ja met deze vakantie kun je schuiven als school binnen een 3 weken periodequote:
quote:
O dat heb ik ook nog, weet je wees blij en zorg dat je dat kind nooit kwijtraaktquote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Ik vind hem leuk!
Volgens mij zit er in mij een klein kind, dat er met kinderseries en -films uitkomt ofzo
Hij is echt zo lief, en zo leuk met die andere tweequote:
Bert van Hansquote:
Tofquote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Bert.
Mijn kater van 10 maanden oud.
Awwwquote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Bert.
Mijn kater van 10 maanden oud.
Gaan we samen?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef iBenny het volgende:
KT Tusntall komt naar Nederland?!![]()
![]()
Win de CD Tiger Suit van KT Tunstall en maak kans op 2 concertkaarten!
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef JJH het volgende:
En ja, die oren zijn nog steeds zo belachelijk groot, je kunt ze dubbelvouwen en dan blijven ze zitten.
Ik bedoel we doen samen mee en als 1 van ons wint gaan we samenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.melkweg.nl/art(...)&agendaitemid=193420
Uitverkocht
Ohw zo... is goedquote:Op zondag 27 februari 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoel we doen samen mee en als 1 van ons wint gaan we samen
Check je dmquote:
Ik wacht nog hoorquote:
Whehehehe, kusje op je niet vrouw zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, ik ben tig dingen tegelijk aan het doen en ik ben geen vrouw.
Hij is net die poes uit Shrek zoquote:Op zondag 27 februari 2011 20:39 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Bert met een dubbelgevouwen oor, die linker vouwde ie iedere keer gelijk terug.
Nu fillempke.
Wat voor aansluitinkje zit er aan dan?quote:
Op marktplaats staan ze voor 7 euro alquote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat voor aansluitinkje zit er aan dan?
Morgen even bij de onderdelen toko langs, kost misschien 2 tientjes.
Die heeft een kat doorgebetenquote:
Preciesquote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Nja, als je er maar 7euro voor hoeft te betalen is het wel te doen
Geen ideequote:
Ik was aan het zappen en opeens het geluid keihard... 'de webbies zijn terug bij super de boer'quote:
O ssst voor mijn kinderen het horenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was aan het zappen en opeens het geluid keihard... 'de webbies zijn terug bij super de boer'
Blijkbaar een balletje op schoentjes
WEBBBIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSS.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
O ssst voor mijn kinderen het horen
Da's nog beter.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Op marktplaats staan ze voor 7 euro al
Doeg.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
Jezus die reclames
Maar ik sluit af hier, tot morgen
Mooi he, dan heel erg geletterd praten aan het eindquote:Op zondag 27 februari 2011 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ba-zen-auto.
En ik mag die Sphinx wel, gekke brit.
Ja whahahahahaquote:
OMGquote:Op zondag 27 februari 2011 22:55 schreef JJH het volgende:
Er staat in Nederland een zo goed als perfect Shelby Mustang te koop!
Maar er staat geen prijs bij.
http://www.americanhorsepower.nl/index.php?page=Mustang-te-koop
Yeahhhhh met mijquote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga de show nog 1x zien met Kally, en dan vind ik t wel genoeg..
Blij als we thuis zijn, ben kapot..
En we zaten echt 2 minuten voor het begon in onze stoel.. Dat was spannend of we het gingen redden!
Dat was best wel krap dan.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga de show nog 1x zien met Kally, en dan vind ik t wel genoeg..
Blij als we thuis zijn, ben kapot..
En we zaten echt 2 minuten voor het begon in onze stoel.. Dat was spannend of we het gingen redden!
ja.. Date schoot maar niet op.. Op het laatste moment moesten dr kleren nog in de droger... Kon dr wel schieten.. Toen 5 minuten voor we vertrokken besloten dat er een derde persoon mee ging.. Theater snel gebeld of dat kon.. Dat kon.. Maar konden pas in het theater kijken of we dan ook naast elkaar konden..quote:
Hahahaquote:Op zondag 27 februari 2011 23:01 schreef JJH het volgende:
OMG, als ik zo'n auto zou hebben zou ik werkelijk waar een setje banden in een week doorheenjagen.
O dan zou ik al gek zijn gewordenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. Date schoot maar niet op.. Op het laatste moment moesten dr kleren nog in de droger... Kon dr wel schieten.. Toen 5 minuten voor we vertrokken besloten dat er een derde persoon mee ging.. Theater snel gebeld of dat kon.. Dat kon.. Maar konden pas in het theater kijken of we dan ook naast elkaar konden..
Gok genomen.. En zaten op rij 18! Hartstikke prima. Kaart met 50 procent korting, gelukkig
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:04 schreef JJH het volgende:
Kally, jij bent toch ook 18?
Vrouw geeft agent meerdere knietjes in het gezicht
Vrouwen!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. Date schoot maar niet op.. Op het laatste moment moesten dr kleren nog in de droger... Kon dr wel schieten.. Toen 5 minuten voor we vertrokken besloten dat er een derde persoon mee ging.. Theater snel gebeld of dat kon.. Dat kon.. Maar konden pas in het theater kijken of we dan ook naast elkaar konden..
Gok genomen.. En zaten op rij 18! Hartstikke prima. Kaart met 50 procent korting, gelukkig
vandaar mikn stress!quote:
Je kunt daar bijna om de hoek parkeren. Beatrixtheater toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vandaar mikn stress!
En dan ook nog in utrecht verdwaald.. Hadden we de parkeerplaas gevonden, stonden we bij een waarbij we ongeveer nog 30 minuten moesten lopen..
Werden we door zon man naar een andere gestuurd, stonden we zowaar voor het theater
Utrecht is ook helemaal een puinhoop momenteel, ik werd er gisteren ook niet blij vanquote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vandaar mikn stress!
En dan ook nog in utrecht verdwaald.. Hadden we de parkeerplaas gevonden, stonden we bij een waarbij we ongeveer nog 30 minuten moesten lopen..
Werden we door zon man naar een andere gestuurd, stonden we zowaar voor het theater
Eens, ik vind het onhandig allemaalquote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef JJH het volgende:
Ik word sowieso niet echt blij van door Utrecht heenrijden. Amsterdam of Rotterdam is veel prettiger. Geen idee waar het aan ligt, maar ik vind dat gewoon.
jep! Stonden idd ad zijkant! Direct aan de weg ook.. Was wel fijn dus!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt daar bijna om de hoek parkeren. Beatrixtheater toch?
Welterustenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:12 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga mijn bedje maar eens opzoeken, de wekker gaat weer te vroeg
Truste allemaal
Moet je poepen?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:17 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht een keer vroeg te gaan slapen.. maar wtf, mijn buik is naar de klote ofzo.
Wat voel je dan? Krampen?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj... ik kan ook gewoon niet normaal liggen
actief dagjequote:Op maandag 28 februari 2011 09:08 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb heerlijk geslapen in mijn nieuwe slaapkamer![]()
Maar ben wel kapot!
Vanavond sporten en dan wassen en strijken
Ik heb net een actief weekend achter de rug, ik wil geen actieve dagjes meerquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:08 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb heerlijk geslapen in mijn nieuwe slaapkamer![]()
Maar ben wel kapot!
Vanavond sporten en dan wassen en strijken
Hey mallootquote:Op maandag 28 februari 2011 10:49 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Dan heb je vast meer gedaan in je slaapkamer dan enkel slapen
KUTquote:
Das niet goed.quote:
Mijn schoonpa ligt al weer anderhalve week in het ziekenhuis en het lijkt nu echt bergafwaarts te gaanquote:
ok is idd kut danquote:Op maandag 28 februari 2011 11:00 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn schoonpa ligt al weer anderhalve week in het ziekenhuis en het lijkt nu echt bergafwaarts te gaan
Begin vorige week was de verzorging en behandeling zwaar kut, hebben het hoofdkantoor moeten bellen voor escalatie, nu kussen ze nog net niet onze voeten.
En zaterdag 's ochtends met mijn duffe harses de garagedeur niet voldoende hoog opengedaan en er achterwaarts bij het uitrijden tegenaan gereden. Dus deur verrot, spoiler van mijn auto afgebroken
ja dank je,quote:Op maandag 28 februari 2011 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok is idd kut dan
sterkte met je schoonpa
Daar wordt je ook niet echt vrolijk van neequote:Op maandag 28 februari 2011 11:27 schreef crv het volgende:
[..]
ja dank je,
net mijn verhuurder geweest,
moet een hele nieuwe deur in![]()
en voorlopig geen verzekering die dat dekt![]()
Oeh bahquote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
CRV sterkte met je schoonpa...
Kut van je deur
Ik heb net de gyn aan de telefoon gehad. Ik heb in ieder geval een eisprong gehad. Nu nog wachten op de uitslag van het bloedonderzoek chlamydia, en het zaadonderzoek
Volgende traject, kijken of mijn eileiders schoon zijn, en dat is een kutonderzoek en schijt nu al 7 kleuren stront
dank je c_aquote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
CRV sterkte met je schoonpa...
Kut van je deur
Ik heb net de gyn aan de telefoon gehad. Ik heb in ieder geval een eisprong gehad. Nu nog wachten op de uitslag van het bloedonderzoek chlamydia, en het zaadonderzoek
Volgende traject, kijken of mijn eileiders schoon zijn, en dat is een kutonderzoek en schijt nu al 7 kleuren stront
quote:
en wat had je vannacht dan? Of kon hij niks zeggen?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
redelijk...
Ik kom net terug van de dokter.
dat was buikpijnquote:Op maandag 28 februari 2011 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat had je vannacht dan? Of kon hij niks zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |