Ik was aan het zappen en opeens het geluid keihard... 'de webbies zijn terug bij super de boer'quote:
O ssst voor mijn kinderen het horenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was aan het zappen en opeens het geluid keihard... 'de webbies zijn terug bij super de boer'
Blijkbaar een balletje op schoentjes
WEBBBIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSS.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
O ssst voor mijn kinderen het horen
Da's nog beter.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Op marktplaats staan ze voor 7 euro al
Doeg.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
Jezus die reclames
Maar ik sluit af hier, tot morgen
Mooi he, dan heel erg geletterd praten aan het eindquote:Op zondag 27 februari 2011 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ba-zen-auto.
En ik mag die Sphinx wel, gekke brit.
Ja whahahahahaquote:
OMGquote:Op zondag 27 februari 2011 22:55 schreef JJH het volgende:
Er staat in Nederland een zo goed als perfect Shelby Mustang te koop!
Maar er staat geen prijs bij.
http://www.americanhorsepower.nl/index.php?page=Mustang-te-koop
Yeahhhhh met mijquote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga de show nog 1x zien met Kally, en dan vind ik t wel genoeg..
Blij als we thuis zijn, ben kapot..
En we zaten echt 2 minuten voor het begon in onze stoel.. Dat was spannend of we het gingen redden!
Dat was best wel krap dan.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga de show nog 1x zien met Kally, en dan vind ik t wel genoeg..
Blij als we thuis zijn, ben kapot..
En we zaten echt 2 minuten voor het begon in onze stoel.. Dat was spannend of we het gingen redden!
ja.. Date schoot maar niet op.. Op het laatste moment moesten dr kleren nog in de droger... Kon dr wel schieten.. Toen 5 minuten voor we vertrokken besloten dat er een derde persoon mee ging.. Theater snel gebeld of dat kon.. Dat kon.. Maar konden pas in het theater kijken of we dan ook naast elkaar konden..quote:
Hahahaquote:Op zondag 27 februari 2011 23:01 schreef JJH het volgende:
OMG, als ik zo'n auto zou hebben zou ik werkelijk waar een setje banden in een week doorheenjagen.
O dan zou ik al gek zijn gewordenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. Date schoot maar niet op.. Op het laatste moment moesten dr kleren nog in de droger... Kon dr wel schieten.. Toen 5 minuten voor we vertrokken besloten dat er een derde persoon mee ging.. Theater snel gebeld of dat kon.. Dat kon.. Maar konden pas in het theater kijken of we dan ook naast elkaar konden..
Gok genomen.. En zaten op rij 18! Hartstikke prima. Kaart met 50 procent korting, gelukkig
quote:Op zondag 27 februari 2011 23:04 schreef JJH het volgende:
Kally, jij bent toch ook 18?
Vrouw geeft agent meerdere knietjes in het gezicht
Vrouwen!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. Date schoot maar niet op.. Op het laatste moment moesten dr kleren nog in de droger... Kon dr wel schieten.. Toen 5 minuten voor we vertrokken besloten dat er een derde persoon mee ging.. Theater snel gebeld of dat kon.. Dat kon.. Maar konden pas in het theater kijken of we dan ook naast elkaar konden..
Gok genomen.. En zaten op rij 18! Hartstikke prima. Kaart met 50 procent korting, gelukkig
vandaar mikn stress!quote:
Je kunt daar bijna om de hoek parkeren. Beatrixtheater toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vandaar mikn stress!
En dan ook nog in utrecht verdwaald.. Hadden we de parkeerplaas gevonden, stonden we bij een waarbij we ongeveer nog 30 minuten moesten lopen..
Werden we door zon man naar een andere gestuurd, stonden we zowaar voor het theater
Utrecht is ook helemaal een puinhoop momenteel, ik werd er gisteren ook niet blij vanquote:Op zondag 27 februari 2011 23:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
vandaar mikn stress!
En dan ook nog in utrecht verdwaald.. Hadden we de parkeerplaas gevonden, stonden we bij een waarbij we ongeveer nog 30 minuten moesten lopen..
Werden we door zon man naar een andere gestuurd, stonden we zowaar voor het theater
Eens, ik vind het onhandig allemaalquote:Op zondag 27 februari 2011 23:10 schreef JJH het volgende:
Ik word sowieso niet echt blij van door Utrecht heenrijden. Amsterdam of Rotterdam is veel prettiger. Geen idee waar het aan ligt, maar ik vind dat gewoon.
jep! Stonden idd ad zijkant! Direct aan de weg ook.. Was wel fijn dus!quote:Op zondag 27 februari 2011 23:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt daar bijna om de hoek parkeren. Beatrixtheater toch?
Welterustenquote:Op zondag 27 februari 2011 23:12 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik ga mijn bedje maar eens opzoeken, de wekker gaat weer te vroeg
Truste allemaal
Moet je poepen?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:17 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht een keer vroeg te gaan slapen.. maar wtf, mijn buik is naar de klote ofzo.
Wat voel je dan? Krampen?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj... ik kan ook gewoon niet normaal liggen
actief dagjequote:Op maandag 28 februari 2011 09:08 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb heerlijk geslapen in mijn nieuwe slaapkamer![]()
Maar ben wel kapot!
Vanavond sporten en dan wassen en strijken
Ik heb net een actief weekend achter de rug, ik wil geen actieve dagjes meerquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:08 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb heerlijk geslapen in mijn nieuwe slaapkamer![]()
Maar ben wel kapot!
Vanavond sporten en dan wassen en strijken
Hey mallootquote:Op maandag 28 februari 2011 10:49 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
Dan heb je vast meer gedaan in je slaapkamer dan enkel slapen
KUTquote:
Das niet goed.quote:
Mijn schoonpa ligt al weer anderhalve week in het ziekenhuis en het lijkt nu echt bergafwaarts te gaanquote:
ok is idd kut danquote:Op maandag 28 februari 2011 11:00 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn schoonpa ligt al weer anderhalve week in het ziekenhuis en het lijkt nu echt bergafwaarts te gaan
Begin vorige week was de verzorging en behandeling zwaar kut, hebben het hoofdkantoor moeten bellen voor escalatie, nu kussen ze nog net niet onze voeten.
En zaterdag 's ochtends met mijn duffe harses de garagedeur niet voldoende hoog opengedaan en er achterwaarts bij het uitrijden tegenaan gereden. Dus deur verrot, spoiler van mijn auto afgebroken
ja dank je,quote:Op maandag 28 februari 2011 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok is idd kut dan
sterkte met je schoonpa
Daar wordt je ook niet echt vrolijk van neequote:Op maandag 28 februari 2011 11:27 schreef crv het volgende:
[..]
ja dank je,
net mijn verhuurder geweest,
moet een hele nieuwe deur in![]()
en voorlopig geen verzekering die dat dekt![]()
Oeh bahquote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
CRV sterkte met je schoonpa...
Kut van je deur
Ik heb net de gyn aan de telefoon gehad. Ik heb in ieder geval een eisprong gehad. Nu nog wachten op de uitslag van het bloedonderzoek chlamydia, en het zaadonderzoek
Volgende traject, kijken of mijn eileiders schoon zijn, en dat is een kutonderzoek en schijt nu al 7 kleuren stront
dank je c_aquote:Op maandag 28 februari 2011 14:00 schreef charmed_angel het volgende:
CRV sterkte met je schoonpa...
Kut van je deur
Ik heb net de gyn aan de telefoon gehad. Ik heb in ieder geval een eisprong gehad. Nu nog wachten op de uitslag van het bloedonderzoek chlamydia, en het zaadonderzoek
Volgende traject, kijken of mijn eileiders schoon zijn, en dat is een kutonderzoek en schijt nu al 7 kleuren stront
quote:
en wat had je vannacht dan? Of kon hij niks zeggen?quote:Op maandag 28 februari 2011 15:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
redelijk...
Ik kom net terug van de dokter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |