Het staat vereeuwigd zelfsquote:
Neuhjquote:
Echt?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
In Amerika een zeer groot country zanger
Nee hij is al jaren bekendquote:Op zondag 27 februari 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj
[..]
Echt?Dat wist ik niet
Ik dacht dat dat ook gespeeld was
Emmy-Lou Harris, Tammy Wynettequote:Op zondag 27 februari 2011 19:44 schreef JJH het volgende:
Niet dat ik geen ouderwetse country luister hoor.
Johnny Cash.
Niet alles is gespeeld.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj
[..]
Echt?Dat wist ik niet
Ik dacht dat dat ook gespeeld was
Johnny Cash is echt goed, maar John Denver en nog 1 op wiens naam ik nu niet kom ookquote:
Kriss Kristofferson?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Johnny Cash is echt goed, maar John Denver en nog 1 op wiens naam ik nu niet kom ook
Nee, zwart haar en meestal ook zwarte kleding, hij is een tijd terug nog op tour geweest, gatver wat irriquote:
Ik heb zijn cd, ben even gaan kijken hoe zijn naam wasquote:
Die kinderserie?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef Kally het volgende:
In die serie heeft die ene een eng masker op en wil haar zus laten schrikken, die schrikt dus niet dus vraagt ze, waarom wordt je niet bang? Ik heb oma naakt gezien niks maakt mij nog bang
Dit zijn tienerseriesquote:
Ja nog even spelen in hun kamer, ze hebben tenslotte vankantie, en oudste mag half 9 slapen normaalquote:
Ik wil drummenquote:
Ohw, die hebben nu vakantiequote:Op zondag 27 februari 2011 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nog even spelen in hun kamer, ze hebben tenslotte vankantie, en oudste mag half 9 slapen normaal
Ja met deze vakantie kun je schuiven als school binnen een 3 weken periodequote:
quote:
O dat heb ik ook nog, weet je wees blij en zorg dat je dat kind nooit kwijtraaktquote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Ik vind hem leuk!
Volgens mij zit er in mij een klein kind, dat er met kinderseries en -films uitkomt ofzo
Hij is echt zo lief, en zo leuk met die andere tweequote:
Bert van Hansquote:
Tofquote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Bert.
Mijn kater van 10 maanden oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |