Vorig jaar ergensquote:Op maandag 28 februari 2011 17:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is al de de dag na overmorgen.
Wanneer verloopt ie dan?
Mijn vrouw beldde net en ze neemt een gegrild kippetje mee onderweg naar huisquote:
dan maken die 2 dagen toch ook niet uitquote:
Nee maar we hebben het nodig om op te geven voor Londen, en het duurt ook nog 5 werkdagenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:03 schreef crv het volgende:
[..]
dan maken die 2 dagen toch ook niet uit
't is niet anders.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar we hebben het nodig om op te geven voor Londen, en het duurt ook nog 5 werkdagen
Jep, was de iBood van de dag, ik was er al een tijdje op aan 't wachtenquote:
En daar kun je zo ongeveer alles mee qua het kijken van tv enzo?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jep, was de iBood van de dag, ik was er al een tijdje op aan 't wachten!
Ja, alles wat ik download kan ik kijken met subtitles op tv, in vrijwel alle formatenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:41 schreef JJH het volgende:
[..]
En daar kun je zo ongeveer alles mee qua het kijken van tv enzo?
Ziet er tof uit!
Oe, da's wel lekker inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, alles wat ik download kan ik kijken met subtitles op tv, in vrijwel alle formaten.
Hier hetzelfdequote:Op maandag 28 februari 2011 18:09 schreef iBenny het volgende:
Dat was lekker
...maar ik ben te suf om echt te juichen
Ow bahquote:
Lijkt me een heel verstandig planquote:Op maandag 28 februari 2011 18:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, zo even wat asperines erin, en dan slapen!
Dat is best een druk weekend.quote:Op maandag 28 februari 2011 18:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik ga donderdag 1 nieuwe outfit scoren(want zaterdag uit.. zonder drank), vrijdag kijken bij een van de musicalverenigingen
en zaterdag werken, en uit(
![]()
![]()
) en zondag Petticoat
Dan heb je het nodigquote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef Kally het volgende:
Haai, ik was in slaap gevallen op de bank
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:32 schreef Kally het volgende:
Haai, ik was in slaap gevallen op de bank
Koalabeertje? Geen ideequote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
Hoe heet dat koalabeertje dat vroeger op tv was?
Ja en die boefjes waren heel stilquote:
quote:
Konijnen dingen die nog dwars zitten?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb pijnDus ben niet gaan sporten
Rechtsonderin me buik/zij
Dus rob zegt eje blinde darm
Dus ik moest op mijn hand blazen en springen, maar had geen pijn. Dus dat is het niet
ja dat denk ikquote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Konijnen dingen die nog dwars zitten?
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat denk ik
zo maar even op de plee gaan zitten
geweldigquote:
Owww geweldigquote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geweldig
Dikke bijholteontsteking, ik heb hamsterweken nu
morgen maar even naar de dokter ookquote:
Ben je al thuis of nog bij je moeder?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
morgen maar even naar de dokter ook
ik ben gisteren thuisgekomen...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben je al thuis of nog bij je moeder?
Awwwwwquote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben gisteren thuisgekomen...
Vandaag weer volop gewerkt helaas, met een dikke wang
wat een detailsquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
Siepie het was een drol wat er nog uit moest
Hij is eruit en pijn wegWas echt mega
Oke bedankt voor de infoquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
Siepie het was een drol wat er nog uit moest
Hij is eruit en pijn wegWas echt mega
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef Kally het volgende:
Whaha Zorro speelt met een tasje en ik zeg tegen oudste die er vlak naast staat, haal eens weg, pakt hij Zorro en zet hem bij mij, ik zeg dat werkt niet en voor ik uitgepraat ben zit hij alweer bij die tas
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef JJH het volgende:
1,599 voor een litertje euro. Be-la-che-lijk.![]()
![]()
Lynxie heeft de neiging om poppetjes die de kinderen op tafel of de kast leggen er af te slaan en dan heel uiig ernaar te kijken van hoe kom jij nou op de grondquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Ik leg dingen altijd hoog weg. Gaat die kater er heel erg dom onder zitten kijken.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
Hoe heet dat koalabeertje dat vroeger op tv was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |