Konijnen dingen die nog dwars zitten?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb pijnDus ben niet gaan sporten
Rechtsonderin me buik/zij
Dus rob zegt eje blinde darm
Dus ik moest op mijn hand blazen en springen, maar had geen pijn. Dus dat is het niet
ja dat denk ikquote:Op maandag 28 februari 2011 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Konijnen dingen die nog dwars zitten?
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat denk ik
zo maar even op de plee gaan zitten
geweldigquote:
Owww geweldigquote:Op maandag 28 februari 2011 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geweldig
Dikke bijholteontsteking, ik heb hamsterweken nu
morgen maar even naar de dokter ookquote:
Ben je al thuis of nog bij je moeder?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
morgen maar even naar de dokter ook
ik ben gisteren thuisgekomen...quote:Op maandag 28 februari 2011 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben je al thuis of nog bij je moeder?
Awwwwwquote:Op maandag 28 februari 2011 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben gisteren thuisgekomen...
Vandaag weer volop gewerkt helaas, met een dikke wang
wat een detailsquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
Siepie het was een drol wat er nog uit moest
Hij is eruit en pijn wegWas echt mega
Oke bedankt voor de infoquote:Op maandag 28 februari 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
Siepie het was een drol wat er nog uit moest
Hij is eruit en pijn wegWas echt mega
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:00 schreef Kally het volgende:
Whaha Zorro speelt met een tasje en ik zeg tegen oudste die er vlak naast staat, haal eens weg, pakt hij Zorro en zet hem bij mij, ik zeg dat werkt niet en voor ik uitgepraat ben zit hij alweer bij die tas
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef JJH het volgende:
1,599 voor een litertje euro. Be-la-che-lijk.![]()
![]()
Lynxie heeft de neiging om poppetjes die de kinderen op tafel of de kast leggen er af te slaan en dan heel uiig ernaar te kijken van hoe kom jij nou op de grondquote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
![]()
Ik leg dingen altijd hoog weg. Gaat die kater er heel erg dom onder zitten kijken.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
Hoe heet dat koalabeertje dat vroeger op tv was?
O ja, maar hoe die heet, hij had zo'n belgische stem toch?quote:
Katten.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
[..]
Lynxie heeft de neiging om poppetjes die de kinderen op tafel of de kast leggen er af te slaan en dan heel uiig ernaar te kijken van hoe kom jij nou op de grond
Blinky Billquote:Op maandag 28 februari 2011 20:07 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja, maar hoe die heet, hij had zo'n belgische stem toch?
Ja diesel wordt ook steeds duurderquote:Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef JJH het volgende:
1,599 voor een litertje euro. Be-la-che-lijk.![]()
![]()
Stomme Kadaffi.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja diesel wordt ook steeds duurder
1,29 nu
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Katten.
Had je de nieuwst Simon's cat al gezien?
Ik ga er ook maar vroeg inquote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef Symphonic het volgende:
ik ga er op tijd in vandaag, kutgriep
Verstandigquote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef Symphonic het volgende:
Trusten en beterschap.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:17 schreef Symphonic het volgende:
Nee maar ik lig er wel ruim voor tienen inquote:
Zal je goed doen.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee maar ik lig er wel ruim voor tienen in
Ow succesquote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef Bos81 het volgende:
Even snel hier nog buurten voor ik af sluit voor vandaag.
Morgen om 8.15 uur MRI-onderzoek in het ziekenhuis in Geldrop, waar ik nu al ben (pa woont er).
quote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef Bos81 het volgende:
Morgen om 8.15 uur MRI-onderzoek in het ziekenhuis in Geldrop, waar ik nu al ben (pa woont er).
Bosquote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef Bos81 het volgende:
Succes.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef Bos81 het volgende:
Ja dank je. Ach ik ben al een ervaren rot in zo'n scan. Doe het vanaf 2007 ieder jaar. Het eerste jaar moest ik er de volgende dag nog extra in. konden mijn hersenen niet goed zien, kreeg toen contrastvloeistof ingespoten. Dat kreeg ik het jaar erop automatisch ingespoten.quote:
succes bosquote:Op maandag 28 februari 2011 20:27 schreef Bos81 het volgende:
tot morgen dan maarquote:Op maandag 28 februari 2011 20:32 schreef JJH het volgende:
Er komen geen leuke films op vanavond. Ik ga zo maar eens even een potje gamen denk ik.
Tot later vanavond, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |