KPNquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:54 schreef JJH het volgende:
Heeft hier trouwens iemand MTV mobile danwel KPN netwerk?
Ja hoor geen klachten over.quote:
Mwah, en als het misgaat met dat MTVmobile zal het wel worden overgemomen worden door de KPN.quote:
belnu.nl al geprobeerd?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:58 schreef JJH het volgende:
Nee, ik ben ook nog ff bij de Belcompany binnengelopen, en MTVmobile is voor mij een klap goedkoper, en ik kan duurdere telefoons uitzoeken dan bij verlenging bij T Mobile. Het netwerk van KPN is gewoon goed, maar ik weet het nog niet zo met MTVmobile.
Nieuw enzo...
Vast welquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, en als het misgaat met dat MTVmobile zal het wel worden overgemomen worden door de KPN.
quote:
Je zit er 2 jaar aan cast denk ikquote:
Wat betaal je voor het abo?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:05 schreef JJH het volgende:
[..]
wtf, de torch gratis!
Toestelprijs is dik 6 meier!
ik bestel al mijn telefoons daarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:08 schreef JJH het volgende:
Da kan nie, dan betaal je nog geeneens het toestel terug.
OMG zijn jou collega's van de gestappoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik bestel al mijn telefoons daar
Incl verleninging
(dus het is echt echt)
Ik was er dus nog... ik wilde weggaan. zegt een collega, je bent toch pas om 10 voor 8 begonnen... Dus ik moet tot 10 voor hhalf 6 werken
Diezelfde collega?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik bestel al mijn telefoons daar
Incl verleninging
(dus het is echt echt)
Ik was er dus nog... ik wilde weggaan. zegt een collega, je bent toch pas om 10 voor 8 begonnen... Dus ik moet tot 10 voor hhalf 6 werken
Het is maar goed dat we geen WOIII krijgen, ze zouden allemaal blind naar de NSB toerennen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
Maar die collega;s zijn dus wel al weg, dus als ik ze weg zie rijden van de parkeerplaats ben ik ook pleite
OMG hoe triest
Ze hebben zeker niet gezien dat ik maar 20 minuten pauze heb gehad ipv 30
hehequote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:18 schreef JJH het volgende:
Ik lees het nieuws.
Website BREIN offline na DDoS-aanval
Ik moest lachen.
doempapaquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we geen WOIII krijgen, ze zouden allemaal blind naar de NSB toerennen.
Koop een ei!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik verveel me.. ik wil iets kopen, ik weet niet wat.. grrr
ik ben ziek in mn hoofd
Koop wat duurs voor mij!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik verveel me.. ik wil iets kopen, ik weet niet wat.. grrr
ik ben ziek in mn hoofd
Wat ga ik lachen als ie straks te zacht is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ben nu trouwens een ei aan het kokenvoor door me sla
en die moet dus hard gekookt zijn
Ik doe aan allemaal prijsvragen mee, voornamelijk voor dvd's en spelletjes voor de kinderen en nu dus dit gewonnen whahaquote:
Leuk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe aan allemaal prijsvragen mee, voornamelijk voor dvd's en spelletjes voor de kinderen en nu dus dit gewonnen whaha
Best welquote:
Dus je hebt er nog wat aan ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Best wel
Leren bandje eromheen, bruin voor heren wit voor dames.
Het is van een puzzelsite, het ziet er behoorlijk sjiek uit, met echtheidscertificaat en alquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus je hebt er nog wat aan ook.
Je hebt ook wel eens van die dingen die niets waard zijn en je weinig mee kunt.
Nou, dan moet het wel goed zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is van een puzzelsite, het ziet er behoorlijk sjiek uit, met echtheidscertificaat en al
Lease jij je laptop?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. ik snap niks meer van mn lease shit van mn laptop..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |