Die kunnen je het wel uitleggen, de meeste mensen die er staan hebben er voor geleerd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. ik ga straks wel even naar de winkel denk ik
Maar het is mijn naaste collegaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien is hij wel de reden dat jullie als kinders behandeld worden.
Dat is het, gaat die erover dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar het is mijn naaste collega
Het is toch belachelijk dat die collega mijn verlof aan het nakijken is?
Moet je ook doen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja he
Ik ga er zo wat van zeggen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Naar de Jumbo dan. Al weet ik niet of die koekjes in Spijkenisse ook zo heten.quote:
Ja hoor.. die heten in elke jumbo zo..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar de Jumbo dan. Al weet ik niet of die koekjes in Spijkenisse ook zo heten.
ik mag geen Lutte etenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar de Jumbo dan. Al weet ik niet of die koekjes in Spijkenisse ook zo heten.
Dat ligt eraanquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Als je in London wil shoppen, welk vliegveld kan je dan t beste naar toe vliegen?
Liefst beide.. hahaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ligt eraan
Snel of goedkoop?
Jawel maar ze hebben weer wat veranderd gvd moet ik weer nadenkenquote:
OKeequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja hoor.. die heten in elke jumbo zo..
Jammerquote:
wij vliegen naar Luton, maar wel nog 1 uur en 15 minuten in de busquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Liefst beide.. hahaWat doen jullie?
jah hoorquote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel maar ze hebben weer wat veranderd gvd moet ik weer nadenken
O van je hypotheek, dat was altijd erg simpel invullen, nu moest ik het in een apart hok doen en aangeven het rekeningnummer enzoquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat hebben ze veranderd dan? Ik heb niks gezien? Bij mij issie al de deur uit
ow dat.... ja dat was wel irritantquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:32 schreef Kally het volgende:
[..]
O van je hypotheek, dat was altijd erg simpel invullen, nu moest ik het in een apart hok doen en aangeven het rekeningnummer enzo
Gelukt ik krijg weer lekker veel terug
Ik doe het jaarlijks, maar mijn huis kost geen drol, en omdat ik kinderen heb krijg ik ook van alles terugquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat.... ja dat was wel irritant
Ik krijg nooit zoveel terug.... maar ik krijg wel VT elke maandDUs ik heb het al gehad
Ja ik heb een behoorlijke hypotheek, en nu zeker door die verbouwing. Dus ik heb het ehct nodig per maandquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe het jaarlijks, maar mijn huis kost geen drol, en omdat ik kinderen heb krijg ik ook van alles terug
Ja nou ja gelijk heb jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb een behoorlijke hypotheek, en nu zeker door die verbouwing. Dus ik heb het ehct nodig per maand
Mijn paps krijg ook altijd veel terug, 65+ dingen enzo
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:41 schreef Kally het volgende:
Whehe ik neem net de jongens in de maling
Ik zei kom eens hier mama moet even wat vertellen (heel serieus) komen ze twee hele serieuze bekkies zeg ik Mama houdt van jullie
Ze moesten lachen
Dat doen alle ministersquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
En die minister van onderwijs praat eng...
Niet wat ze uitkraamt, maar hoe het er uitkomt, ze spreekt de t en de s te nadrukkelijk uit. Lijkt wel een slang!quote:
Net als Femke door haar tandjes praattequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet wat ze uitkraamt, maar hoe het er uitkomt, ze spreekt de t en de s te nadrukkelijk uit. Lijkt wel een slang!
Erger.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Net als Femke door haar tandjes praatte
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:41 schreef Kally het volgende:
Whehe ik neem net de jongens in de maling
Ik zei kom eens hier mama moet even wat vertellen (heel serieus) komen ze twee hele serieuze bekkies zeg ik Mama houdt van jullie
Ze moesten lachen
Ik doe niks meer vanavondquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
Bijna naar huis
Ik widle strijken, maar geen fut voor. En ik moet mijn spaanse woordjes leren voor vrijdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |