Lekker.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja...
Volgende week als het goed is mn overuren vanaf novemeber uitbetaald... dan los k m in 1 x af..
Ja, daar kom ik nu ook achterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker.
Alleen jammer dat je met dat soort constructies altijd zoveel extra kosten en rente moet betalen...
Jij?quote:
Huh? Heb je moeite met lezen en schrijven dan?quote:
Ik heb je nog niet op een foutje kunnen betrappen, en bij de meeste dyslecten zie je het toch ook gewoon?quote:
Ja... Ik zei ook al dat ik toch wel behoorlijk goed was in taal/Nederlands alleen dat heeft er dus blijkbaar niks mee te maken.quote:
Je hebt allerlei soorten. Genoeg mensen die met Dyslexie een HBO of UNiversitaire studie met succes afleggen hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja... Ik zei ook al dat ik toch wel behoorlijk goed was in taal/Nederlands alleen dat heeft er dus blijkbaar niks mee te maken.
Het was leraren opgevallen dat er in mijn toetsen vaak woorden goed geschreven waren, ook lastige woorden, alleen dat dan op een compleet willekeruige plaats letters weg waren of verwisseld waren. En ik moet eerlijk zeggen dat ik wel vaker een lettertje verwissel met bijvoorbeeld een woord opzoeken.
Maar het van je hoofd niet goed op papier krijgen is dus blijkbaar ook een vorm.
Nopes... Ik verwacht ook niet dat er iets uitkomt, maarja. Ik doe liever zo'n test zinloos dan dat het wel zo is en het megalaat uitkomt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh? Heb je moeite met lezen en schrijven dan?
Aha okee, dat wist ik niet, nou ja het is niet iets ergs, het komt best vaak voor en je kan er echt wel gewoon mee doen wat je wiltquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja... Ik zei ook al dat ik toch wel behoorlijk goed was in taal/Nederlands alleen dat heeft er dus blijkbaar niks mee te maken.
Het was leraren opgevallen dat er in mijn toetsen vaak woorden goed geschreven waren, ook lastige woorden, alleen dat dan op een compleet willekeruige plaats letters weg waren of verwisseld waren. En ik moet eerlijk zeggen dat ik wel vaker een lettertje verwissel met bijvoorbeeld een woord opzoeken.
Maar het van je hoofd niet goed op papier krijgen is dus blijkbaar ook een vorm.
Maar dat heeft iedereen. Ik moet ook wel eens drie keer denken voordat ik weet in welke volgorde de lettertjes moeten, vooral bij moeilijke woorden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zitten wel meer mensen met dyslexie bij mij in de klas, merk je niet echt, sommigen hebben een vergrote versie met een toets of extra tijd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt allerlei soorten. Genoeg mensen die met Dyslexie een HBO of UNiversitaire studie met succes afleggen hoor
Ik bedoel meer: ik word alleen getest, er heeft nog niemand gezegd dat het ook echt zo is. Ik gok ook gewoon op snelheids/stressfoutjes.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je er nu al nauwelijks last van hebt, dan verandert zo'n test daar ook niets aan.
Ik wil ook naar Gullivers Travel!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:26 schreef Kally het volgende:
Jongens zijn vandaag met oma naar Gulliver's reizen geweest, ze vonden het geweldig
Oooh leeuk!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:26 schreef Kally het volgende:
Jongens zijn vandaag met oma naar Gulliver's reizen geweest, ze vonden het geweldig
Ja ik wou zelf ookquote:
Ze zien op deze manier best veel filmsquote:
Oma's.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:03 schreef Kally het volgende:
Paniek paniek hier, oudste was zijn knuffel kwijt, maar oma heeft hem gevonden pffffff, dikke tranen
Ik las het net. Maar ik ben melig en flauw.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee dat mag niet op Nationale complimenten dag![]()
Hoi lezer, jij bent tof, jij bent mooi!
Ik ook niet meer. Eigenlijk niet meer sinds 1991. De andere is in 97 gestorven, maar had geen aandacht voor me/was vroeg dementerend.quote:
Ja, maar het is natuurlijk enorme onzin zo'n complimenten dag.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las het net. Maar ik ben melig en flauw.![]()
En toch snap ik het wel, misschien zien meer mensen zo in dat ze elke dag aardig kunnen zijn, het komt in ieder geval onder de aandacht.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar het is natuurlijk enorme onzin zo'n complimenten dag.
Ben gewoon iedere dag aardig voor elkaar
Ik ook niet, al was mijn ene oma een heks, dus daar mis ik niks aan, maar mijn andere oma wasquote:
Mijn 'laatste' oma overleed in 2001. Oma van mijn moeders kant is al overleden voordat ik geboren was.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Eigenlijk niet meer sinds 1991. De andere is in 97 gestorven, maar had geen aandacht voor me/was vroeg dementerend.
Mag ik hem hebbenquote:
Dat heb ik met mijn Opa B.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn 'laatste' oma overleed in 2001. Oma van mijn moeders kant is al overleden voordat ik geboren was.
Dan was hij wel erg jongquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn Opa B.
Die is overleden op 15 maart 1965. Ik ben geboren op 15 maart 1981.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |