Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:
ST
MarijkeZwollequote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
Ik houd er vooral van de slimme consument te spelen en ze op een subtiele manier duidelijk te maken dat ik toch wel winquote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hou jij daar ook zo van... gewoon even subtiel rellen
Ja inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een verdriet, zo op Toeks verjaardag
Nou inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2011 16:35 schreef MPG het volgende:
Zeg, Mart, das wel een heule erge straf hoor![]()
...
Oh daar hou ik ook wel van jaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd er vooral van de slimme consument te spelen en ze op een subtiele manier duidelijk te maken dat ik toch wel win![]()
Nee hoor, niet meer dan terechtquote:Op maandag 28 februari 2011 16:35 schreef MPG het volgende:
...
Misschien dat ze dan eens wat nuttigs gaan doenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:35 schreef MPG het volgende:
...
Je houdt van carnaval?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:35 schreef MPG het volgende:
Ik.. Ik... Ehm.... Ik moet jullie iets opbiechten![]()
...
Je hebt koffie ingeruild voor thee?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:35 schreef MPG het volgende:
Ik.. Ik... Ehm.... Ik moet jullie iets opbiechten![]()
...
Dat weten jullie toch al, gekkies!quote:
B-b-b-b-bijnaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt koffie ingeruild voor thee?
Ik blijf het schokkend vindenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weten jullie toch al, gekkies!
Nee, het is iets anders...![]()
Ik beschuldig jou ook van niks hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Nouja, ik kan er niets aan doen...
Hierow.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:37 schreef Pien85 het volgende:
Heeft iemand een paar warme voeten voor mij?
* LovelyLady geeft pien een lekkere warme kruik voor haar voetjesquote:Op maandag 28 februari 2011 16:37 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb vanochtend een bakkie koffie overgeslagenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik blijf het schokkend vindenMaar vertel dan
warme voeten zijn nuttig!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft pien een lekkere warme kruik voor haar voetjes
Zo en nu ga ik me maar even bezig houden met wat nuttige zaken
Helpt nietquote:
Geen idee of ik grote handen heb, m'n ouders zeggen van wel, maar die zeggen ook dat ik groot ben gewordenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft er ook iemand een paar wat grotere handen voor me?
Ik heb in het verleden over iets anders al eens een discussie met ze gehad. Zij stonden in hun recht volgens de medewerker, op basis van de Consumentenwet. Ik vroeg even door of hij het burgerlijk wetboek bedoelde... Nee, het was echt de Consumentenwet. En daar zou iets instaan wat de Mycom gelijk gaf. Toen vroeg ik of hij dan ook rechten had gestuurd dat hij het zo goed wist. Nee, dat niet, dus toen ik zei dat ik dat wel had gedaan en dat ik regelmatig dat soort juridische vragen behandel, kreeg ik ineens gelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd er vooral van de slimme consument te spelen en ze op een subtiele manier duidelijk te maken dat ik toch wel win![]()
Ons opa vindt mij ook grootquote:Op maandag 28 februari 2011 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geen idee of ik grote handen heb, m'n ouders zeggen van wel, maar die zeggen ook dat ik groot ben geworden
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helpt niet
Heb 1 paar gewone sokken aan, 1 paar warme huissokken en een paar warme sloffen, en nog zijn m'n voeten koud
Oh noes! Te weinig koffie voor MPG! Bijvullen! Bijvullen!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend een bakkie koffie overgeslagen![]()
!
Want ze deelden gratiesj warme sjokiemel uit, als promotie van een aanbiedingsactie van sjokiemel in de kantines hier...
Ik heb heel vaak koude voetenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn echt bijna nooit koud, maar áls ze dat ooit zijn, zweten ze én zijn ze echt steenkoud, ik zal m'n lichaam nooit begrijpen
Dan is het wel heel ergquote:Op maandag 28 februari 2011 16:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak koude voetenVloerverwarming helpt niet
Onze badkamer heeft geen vloerverwarmingquote:Op maandag 28 februari 2011 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan is het wel heel ergIk zit nu op de vloerverwarming
In de badkamer
*wrijft Pien haar voetjes warmquote:Op maandag 28 februari 2011 16:37 schreef Pien85 het volgende:
Je moet even met geheim nummer bellenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden over iets anders al eens een discussie met ze gehad. Zij stonden in hun recht volgens de medewerker, op basis van de Consumentenwet. Ik vroeg even door of hij het burgerlijk wetboek bedoelde... Nee, het was echt de Consumentenwet. En daar zou iets instaan wat de Mycom gelijk gaf. Toen vroeg ik of hij dan ook rechten had gestuurd dat hij het zo goed wist. Nee, dat niet, dus toen ik zei dat ik dat wel had gedaan en dat ik regelmatig dat soort juridische vragen behandel, kreeg ik ineens gelijk.
Chocomelquote:Op maandag 28 februari 2011 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend een bakkie koffie overgeslagen![]()
!
Want ze deelden gratiesj warme sjokiemel uit, als promotie van een aanbiedingsactie van sjokiemel in de kantines hier...
Ik wacht nog op zuster Enfermerelquote:Op maandag 28 februari 2011 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh noes! Te weinig koffie voor MPG! Bijvullen! Bijvullen!
Hier nog alleen de badkamerquote:Op maandag 28 februari 2011 16:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Onze badkamer heeft geen vloerverwarmingWoonkamer en keuken wel
![]()
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
*wrijft Pien haar voetjes warm
[..]
Je moet even met geheim nummer bellen![]()
[..]
Chocomel![]()
Hij moet vanaf de zaak bellen. "Met Mr. DaMart, van <Firma> juridisch advies."quote:Op maandag 28 februari 2011 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, stiekem welquote:[..]
Chocomel![]()
Ik heb al vanaf verschillende nummers gebeld, ook zonder nummerweergavequote:Op maandag 28 februari 2011 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij welquote:
Knuff voor de jarige jobquote:
Yayquote:Op maandag 28 februari 2011 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij wel![]()
[..]
Knuff voor de jarige job![]()
Pff, geen idee, terwijl ík het wel zou moeten weten...quote:
Echt, klaplopersquote:Op maandag 28 februari 2011 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf verschillende nummers gebeld, ook zonder nummerweergave. En ik ben toen niet voor niets overgestapt op e-mail, daar kreeg ik nog wel eens een reactie op
.
Worstemikquote:
Dat heb ik bij mijn vorige werkgever wel gedaan toen ik met KPN in de clinch lag over ISDN... zelf brief opgesteld, door collega laten tekenen... volgende dag gebeld en er was heel veel mogelijk ineensquote:Op maandag 28 februari 2011 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt, klaplopersLaat je collega anders een briefje schrijven
![]()
Ik heb nog een heel brood aan tosti's in de vriezer liggenquote:
je bent ziekquote:
Ik zeg doenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik bij mijn vorige werkgever wel gedaan toen ik met KPN in de clinch lag over ISDN... zelf brief opgesteld, door collega laten tekenen... volgende dag gebeld en er was heel veel mogelijk ineens.
thnx schat, al opgeknaptquote:Op maandag 28 februari 2011 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij wel![]()
[..]
Knuff voor de jarige job![]()
Maar wat is er loos dan?quote:
pienquote:Op maandag 28 februari 2011 16:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb nog een heel brood aan tosti's in de vriezer liggen
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat is er loos dan?
En boh wat voel ik me kut![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*knuffel*
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:48 schreef DaMart het volgende:
Sommige termen moet je niet willen afkorten... mail van collega dat hij cursus Sociale Media wil volgen... alleen dan Sociale Media afgekort...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Sommige termen moet je niet willen afkorten... mail van collega dat hij cursus Sociale Media wil volgen... alleen dan Sociale Media afgekort...OhneeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Sommige termen moet je niet willen afkorten... mail van collega dat hij cursus Sociale Media wil volgen... alleen dan Sociale Media afgekort...Geef hem even het adres en nummer van GF, met de mededeling dat de lessen plaatsvinden op <insert eerstvolgende SM-avond>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Sommige termen moet je niet willen afkorten... mail van collega dat hij cursus Sociale Media wil volgen... alleen dan Sociale Media afgekort...Ik wil ook op SM-cursusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:
Je hebt een Sociale Media-cursus nodig?quote:
Nee, een SM-cursusquote:Op maandag 28 februari 2011 16:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt een Sociale Media-cursus nodig?
Jaquote:
Het wordt wat kansloosquote:
klanten. Als ik links zeg gaan ze rechts enzulksquote:Op maandag 28 februari 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat is er loos dan?
En boh wat voel ik me kut![]()
Wooottt, zijn het ook echt bolletjes pretvet?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, hoe hard faal je dan;
Mijn oom kent een gezin en daar vragen de kinderen of ze een keer wat anders mogen eten dan friet en hamburgers, hun moeder maakt alleen dat klaar!![]()
Dat is eigenlijk best zielig voor die kinderen
Sterkte man, en latersquote:Op maandag 28 februari 2011 16:55 schreef crv het volgende:
er vandoor, tot laters allemaal en nogmaals bedankt voor de steun![]()
Weet ik niet, heb ze nooit gezienquote:Op maandag 28 februari 2011 16:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wooottt, zijn het ook echt bolletjes pretvet?
die kende ik niet, maar zoiets wel jaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
Bedoel je dit met bolletje pretvet, TFM?
Ik kende hem ook niet, maar ik Google altijd opvallende/leuke woordenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die kende ik niet, maar zoiets wel ja
hoe sneu!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn oom kent een gezin en daar vragen de kinderen of ze een keer wat anders mogen eten dan friet en hamburgers, hun moeder maakt alleen dat klaar!![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:59 schreef friemelaar het volgende:
BIW![]()
@MPG heb jij die koffie juffrouw nog bij de hand ?
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*knuffel*![]()
![]()
Dankje
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
klanten. Als ik links zeg gaan ze rechts enzulksEn hele pand is in paniek omdat er vanaf morgen andere organisatie hier heerst maar er is nog geen ruk gebeurd.
Oh, dat is best ergquote:Op maandag 28 februari 2011 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
Als je zoveel tussendoortjes naar binnen propt wel, jaquote:Op maandag 28 februari 2011 17:15 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom eten we altijd zo laat? Dan ben ik al over mijn honger heen
Moeders heeft vroeger thuis nooit friet gekregen zeker ........quote:Op maandag 28 februari 2011 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
dus frituurt ze ze maarquote:Op maandag 28 februari 2011 17:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Moeders heeft vroeger thuis nooit friet gekregen zeker ........![]()
of ze kan zo goed koken dat ze bang is dat het water voor de aardappelen aanbrand
Doe ik niet altijd hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je zoveel tussendoortjes naar binnen propt wel, ja.
Dat laatste jaquote:Op maandag 28 februari 2011 17:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Moeders heeft vroeger thuis nooit friet gekregen zeker ........![]()
of ze kan zo goed koken dat ze bang is dat het water voor de aardappelen aanbrand
iedere eerste vrijdag van de maandquote:Op maandag 28 februari 2011 16:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Geef hem even het adres en nummer van GF, met de mededeling dat de lessen plaatsvinden op <insert eerstvolgende SM-avond>...
friemelquote:Op maandag 28 februari 2011 16:59 schreef friemelaar het volgende:
BIW![]()
@MPG heb jij die koffie juffrouw nog bij de hand ?
je hebt bananen gehaaldquote:Op maandag 28 februari 2011 17:19 schreef Muck het volgende:
Zo, de ingredienten voor Toeks verjaardagdiner zijn in huis
quote:
is het al 21:00quote:Op maandag 28 februari 2011 17:19 schreef Muck het volgende:
trusten friemelquote:
Brood en bananenpasta?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:19 schreef Muck het volgende:
Het mot nou toch niet gekker worden!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:26 schreef DaMart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze namen de telefoon op.
Ik zat al in de auto, toen ik het nog een keer wilde proberen... en ik kreeg zowaar iemand aan de lijn.
En ze hopen mijn laptop voor het einde van de week terug te hebben van de fabrikant.
Nee joh! Het jong is jarig, vandaag mag hij een verse banaanquote:
Neequote:
Tot later mopquote:
Biiiiijnaquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:26 schreef DaMart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze namen de telefoon op.
Ik zat al in de auto, toen ik het nog een keer wilde proberen... en ik kreeg zowaar iemand aan de lijn.
En ze hopen mijn laptop voor het einde van de week terug te hebben van de fabrikant.
quote:
Marc? Blijf eens met je fikken van Marts profiel afquote:
Mart gaat mij de 12e op een drankje trakterenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Biiiiijna
[..]
[..]
[..]
Marc? Blijf eens met je fikken van Marts profiel af
laters lovelyquote:
Prima, krijg jij een kop thee van me!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart gaat mij de 12e op een drankje trakteren
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima, krijg jij een kop thee van me!
Godverdomme, ik wist dat ik iets verkeerd deedquote:Op maandag 28 februari 2011 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima, krijg jij een kop thee van me!
Papierquote:
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Papier![]()
![]()
Das een beste tijd geleden!
Hoe is het nog?
Heb je me gemist?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Hier alles goed. Ik heb mijn aandacht verlegd naar het internationale strijdtoneel. Revoluties in het MO, Anonymous, kredietcrisis. En ik moet zo boodschappen doen. Maar ik leef nog steeds.
papierquote:
Jaquote:
GFquote:
Beroemde manquote:
Volgens mij al aardigquote:Op maandag 28 februari 2011 17:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beroemde manBen je hier al een beetje ingeburgerd?
O, ik zie je pas voor het eerst... stel je eens voor?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Volgens mij al aardig
Kom hier dagelijks
DaMartquote:Op maandag 28 februari 2011 17:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik zie je pas voor het eerst... stel je eens voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
hoelaat ben je hier?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eten gekooktIemand een bord zelfgemaakte bami? Heb een beetje veel gemaakt
Dus naast invriezen kan ik een heel weeshuis voorzien van eten
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeg meneer papierversnipperaar, niet zo neerbuigend over cafeïneIntegendeel, ik ben een grote voorstander van drugsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik heet Christoffel, en ik ben een 47 jarige Accountant, ik heb een schat van een vrouw en drie leuke kids.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik zie je pas voor het eerst... stel je eens voor?
Goed verhaal. Het zo maar zo echt waar kunnen zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heet Christoffel, en ik ben een 47 jarige Accountant, ik heb een schat van een vrouw en drie leuke kids.
Ik drink om het kwartier een extra sterke bak oploskoffie, en heb geen huisdieren.
Zo goed?
Je bedoelt, hoe laat mag ik in Zwolle zijn?quote:
Hoi!quote:
Okidokiquote:Op maandag 28 februari 2011 17:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Integendeel, ik ben een grote voorstander van drugs
Hoi
Zeg, wij zouden ons geheime leven GEHEIM houden he?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heet Christoffel, en ik ben een 47 jarige Accountant, ik heb een schat van een vrouw en drie leuke kids.
Ik drink om het kwartier een extra sterke bak oploskoffie, en heb geen huisdieren.
Zo goed?
Is hij kapitein Ortega?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed verhaal. Het zo maar zo echt waar kunnen zijn
ik heb komende maand weinig tijdquote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoelt, hoe laat mag ik in Zwolle zijn?![]()
Ik vries meer dan genoeg in, kom maar een keer halenWant mijn bami met seroendeng en zoete chilisaus
![]()
Jaaa, is het er allemaal goed ingekomen?quote:
Uh jaquote:Op maandag 28 februari 2011 17:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaa, is het er allemaal goed ingekomen?
Bij mij wil het er nog wel eens naast vallen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is hij kapitein Ortega?Christoffel Ortega klinkt wel lief
![]()
quote:
Wat ging op hyves doen dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, sorry, was even in de war met hyves en FOK!
Dan maak ik het toch gewoon nog een keerquote:Op maandag 28 februari 2011 17:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb komende maand weinig tijdmaar komt goed
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maak ik het toch gewoon nog een keer
Mwoah, het gaatquote:
Misschien wil toek wel een bordje vna de week, maar vanavond kook ik uitgebreid voor hem :quote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
klinkt goedquote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoelt, hoe laat mag ik in Zwolle zijn?![]()
Ik vries meer dan genoeg in, kom maar een keer halenWant mijn bami met seroendeng en zoete chilisaus
![]()
MISSCHIEN is het wel IETS belangrijker voor een automobilist om te weten hoe hard hij rijdt en hoeveel fietsers er hoe weinig centimeters voor hem rijden? Misschien?quote:107 Teletekst ma 28 feb
Inkijkje met navigatie in stallen
` In Gelderland kan vanaf vandaag met
TomTom-navigatieapparatuur informatie
worden opgevraagd over de duizenden
veebedrijven in die provincie.De Partij
voor de Dieren heeft de applicatie
gelanceerd.Op het beeldscherm kunnen
automobilisten gegevens van stallen
onderweg aflezen.
Het zijn gegevens over het aantal
dieren,welke dieren,en hoeveel uitstoot
het bedrijf heeft.De gegevens zijn van
openbare milieuvergunningen afkomstig.
De PvdD vindt de applicate nuttig omdat
mensen volgens haar steeds minder weten
van veehouderij en platteland.Er komt
ook een applicatie voor smartphones.
volgende nieuws weer&verkeer sport
Miscommunicatiequote:Op maandag 28 februari 2011 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ging op hyves doen dan?Of vergis ik me nu in wat je bedoelt
Oh whahaquote:Op maandag 28 februari 2011 17:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Miscommunicatie
Gewoon, iemand krabbelen hoe het wiskunde proefwerk ging
eet je zelf niet mee?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:58 schreef Muck het volgende:
Misschien wil toek wel een bordje vna de week, maar vanavond kook ik uitgebreid voor hem :
Goed, maar ik zoek een baan. Weet jij iets leuks?quote:
Als ik iemand niet op msn heb, ik welquote:Op maandag 28 februari 2011 17:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh whahaIk krabbel nooit zulke nuttigheden
Lekker hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 17:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoah, het gaat
En met jou dan?
[..]
Misschien wil toek wel een bordje vna de week, maar vanavond kook ik uitgebreid voor hem :
[..]
klinkt goed
Ik zou een oud papier recycle bedrijf proberenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed, maar ik zoek een baan. Weet jij iets leuks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Tuurlijk welquote:
Was het maar zo'n feest, ik zoek zelf ook heel hardquote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed, maar ik zoek een baan. Weet jij iets leuks?
jeejquote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker hoorPM eens wat je gaat maken?
![]()
En kom maar met em mee dan, als ie een bordje wil, mag jij ookKun je poezels knuffelen
Tussen mijn krabbels staan misschien 5 serieuze ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als ik iemand niet op msn heb, ik wel
Ja, ik wil!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou een oud papier recycle bedrijf proberenArnhem, technisch/administratief. Laatste baan stuurde ik monteurs aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik wil!
En ik eet voor een heel weeshuis, dus dat treft...
Hai meisjequote:
Je zou denken dat ze in de technische sector bijna altijd wel mensen zoeken.. Kun je niet bij specifieke uzb's oid terecht?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Arnhem, technisch/administratief. Laatste baan stuurde ik monteurs aan.
Pierquote:
Ghheh nou gelukkig maar danquote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai meisje![]()
Het is maar goed dat we verzet hebben, dat was echt niets geworden vandaag
Hoe is het met jou dan?
fhaaaaaaquote:
ik ben weg uit Arnhemquote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Arnhem, technisch/administratief. Laatste baan stuurde ik monteurs aan.
Muckieeeeeeequote:
Ik ben bezig, komt wel goed hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze in de technische sector bijna altijd wel mensen zoeken.. Kun je niet bij specifieke uzb's oid terecht?
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik laat de pan wel voor je staan dan
Prima. Druk met het verbeteren van de wereld.quote:
Oh neequote:Op maandag 28 februari 2011 18:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Pier![]()
![]()
Best hoorEn daar?
[..]
Ghheh nou gelukkig maar dan![]()
Henry.. dusdanweetjehetwel.
Rondroepen is altijd goedquote:Op maandag 28 februari 2011 18:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben bezig, komt wel goed hoor![]()
Maar ik dacht, ik roep wat.
Och, moe van gisteren, maar verder wel okeequote:
Fijne avondquote:Op maandag 28 februari 2011 18:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Prima. Druk met het verbeteren van de wereld.
Boodschappen doen
prettige avond iedereen!
Prrrquote:
Lekker vroeg slapen vanavond?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:11 schreef Muck het volgende:
Och, moe van gisteren, maar verder wel okee
En met jou dan?
He donderquote:
TJ komt om half 10 thuis en wil dan nog eten, dus heel vroeg zal wel nietquote:Op maandag 28 februari 2011 18:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Prrr![]()
[..]
Lekker vroeg slapen vanavond?
Ja ook moe eigenlijk, maar ik heb geen idee waarvan
Hihihi jij spintquote:Op maandag 28 februari 2011 18:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Prrr![]()
[..]
Lekker vroeg slapen vanavond?
Ja ook moe eigenlijk, maar ik heb geen idee waarvan
Nopequote:Op maandag 28 februari 2011 18:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
En al weer wat beter?
Das wel vervelendquote:Op maandag 28 februari 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi jij spint
Ik rochel
[..]
Nope
Charmant welquote:
Hoiquote:Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef Solique het volgende:
Avond
Tijd om maar eens te gaan eten (Chinees)
kannibaalquote:Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef Solique het volgende:
Avond
Geniet er vanquote:Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef Solique het volgende:
Avond
Nee, Chinezen zijn niet menselijkquote:
dat neem je terugquote:Op maandag 28 februari 2011 18:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, Chinezen zijn niet menselijk
Okequote:
jaquote:
*Kijkt in fobo*quote:
quote:
Wat goedquote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben eens sportiefIk ga eens fietsen
Goed van jouquote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben eens sportiefIk ga eens fietsen
Het moet maar eensquote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed van jou
Ik kom je aanmoedigenGo LL
Doe als mijn schoonvaderquote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het moet maar eensik vond de weegschaal niet zo lief..
Mag ik je coach zijn?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het moet maar eensik vond de weegschaal niet zo lief..
Nuttigquote:Op maandag 28 februari 2011 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe als mijn schoonvaderGooi hem weg met de mededeling "hij is stuk"
![]()
Ja nou nee sorryquote:Op maandag 28 februari 2011 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe als mijn schoonvaderGooi hem weg met de mededeling "hij is stuk"
![]()
liever nietquote:
Jammerquote:Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou nee sorry
[..]
liever niet
seks gerelateerd zekerquote:Op maandag 28 februari 2011 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jammerik weet namelijk nog wel leuke oefeningen
![]()
Hoe kom je daar nou bij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ligt aan het model hehquote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ommaigot hoe zet je een gitaarstandaard in elkaar
heh watquote:
waarquote:
Na hoeveel minuten is die dan?quote:
geen idee, die router is de beste in zijn soort dus als er wat is dan ligt aan kpnquote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef friemelaar het volgende:
iemand bekend met de cisco modemrouter 877 i.s.m kpn adsl ?
Tijd om ijs te brengenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef Panda72 het volgende:
Het door en door verwende takke takke takke kutkind van de buren. Loopt nu al een half uur om een 2de portie ijs te krijsen en ik hoor dat het takke takke kutkind met dingen loopt te smijten.
Uh ik nietquote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef friemelaar het volgende:
Die buurkindjes ook altijdquote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef Panda72 het volgende:
Het door en door verwende takke takke takke kutkind van de buren. Loopt nu al een half uur om een 2de portie ijs te krijsen en ik hoor dat het takke takke kutkind met dingen loopt te smijten.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef Panda72 het volgende:
kpn zakelijk adsl of consu?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef friemelaar het volgende:
Tijd om het onder het ijs te laten verdwijnen bedoel jequote:
Mmm ik denk dat je daar niet lang plezier van gaat hebben gezien de temp..quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tijd om het onder het ijs te laten verdwijnen bedoel je
Nou nee zover wil ik nou ook niet gaan.quote:
Ja dat is waarquote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Mmm ik denk dat je daar niet lang plezier van gaat hebben gezien de temp..![]()
klein tikje met de achterkant geven, bats, bek dicht kut kindquote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou nee zover wil ik nou ook niet gaan.
bijnaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef friemelaar het volgende:
Waar heb jij de chinees weggewerkt? Achter het behang misschien?quote:
Hopelijk in de muil van dat buurkindquote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Waar heb jij de chinees weggewerkt? Achter het behang misschien?
Tja, das dus niet duidelijk......quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
klein tikje met de achterkant geven, bats, bek dicht kut kind
quote:
ja ik g ain mijn eigen huis toch echt niet naar schreeuwende kut kinderen luisternen na een dag hard werkenquote:
Ja dat is waarquote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik g ain mijn eigen huis toch echt niet naar schreeuwende kut kinderen luisternen na een dag hard werken
admin of leeglatenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef friemelaar het volgende:
1e wat ik zou moeten weten is het standaard ww dat cisco in die dingen stopt ....
uit mijn hoofd staat er geen ww op of ciscoquote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef friemelaar het volgende:
1e wat ik zou moeten weten is het standaard ww dat cisco in die dingen stopt ....
weet je wat ik echt leuk vind aan kinderen?quote:
Als ze weer weg gaan?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat ik echt leuk vind aan kinderen?
kan je telnetten aan de binnenkant?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:21 schreef friemelaar het volgende:
quote:
OK dan ga ik het er gewoon op wagen, morgen want nu begint mijnles.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
uit mijn hoofd staat er geen ww op of cisco![]()
(wel een tijdje geleden hoor)
dat ze niet van mij zijnquote:
dat ze ook onder de indruk zijn als je goocheltruc misluktquote:Op maandag 28 februari 2011 19:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat ik echt leuk vind aan kinderen?
en de volgende stap is enablequote:Op maandag 28 februari 2011 19:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
OK dan ga ik het er gewoon op wagen, morgen want nu begint mijnles.
Dank u heren voor dit advies![]()
latersssss
quote:
Les over mijnen DUHquote:
van die gaten in de grond of die dingen in het water?quote:
ooeh spletenquote:
das fijnquote:Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
Vind ik hier gewoon even 60 Euro door mijn kamer op te ruimen
handig!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
WTFquote:Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
misschien is wel heel goed in bepaalde dingenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
WTFzoveel zakgeld krijg ik niet eens
Is niet te hopen voor je dat je nog zakgeld krijgtquote:Op maandag 28 februari 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
WTFzoveel zakgeld krijg ik niet eens
van zijn vrouw!quote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is niet te hopen voor je dat je nog zakgeld krijgt
ja dat zegt zeg, dat is niet te hopenquote:
Tja dat weet ik niet dat moet Friemel je maar vertellen.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
van die gaten in de grond of die dingen in het water?
koud heh?quote:
Wat?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
misschien is wel heel goed in bepaalde dingen
Wauw zoiets vind ik nou nooit.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
breek me de bek niet open, heb niets tegen winter enzo, maar ben nu wel toe aan lente, graadje of 15 , groen grasquote:
ik ben het al lang zat, ik wil zonquote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
breek me de bek niet open, heb niets tegen winter enzo, maar ben nu wel toe aan lente, graadje of 15 , groen gras
Jij bent waarschijnlijk zuinigquote:
anders ik welquote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
breek me de bek niet open, heb niets tegen winter enzo, maar ben nu wel toe aan lente, graadje of 15 , groen gras
Ik ookquote:
Wat ben je aan het doen?quote:
Hihihi nee ik vind het niet omdat ik het al uitgegeven heb.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk zuinig
de zon aan het roepen, lijkt me duidleijkquote:
de zon aan het lokken, we hebben net besloten dat we genoeg hebben van die pleuriskouquote:
Oh ook handigquote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hihihi nee ik vind het niet omdat ik het al uitgegeven heb.
Aah oke, ik dacht wat andersquote:Op maandag 28 februari 2011 19:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
de zon aan het roepen, lijkt me duidleijk
Dat helpt niet hoor die stomme zon is doof.quote:
Door dat buurkind zekerquote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat helpt niet hoor die stomme zon is doof.
ik heb geen zoon, althansquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ken mijn eigen kracht niet, ik ging een glas afdrogen, pats glas kapot (en een mooie snee in m'n hand
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |