waarquote:
Na hoeveel minuten is die dan?quote:
geen idee, die router is de beste in zijn soort dus als er wat is dan ligt aan kpnquote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef friemelaar het volgende:
iemand bekend met de cisco modemrouter 877 i.s.m kpn adsl ?
Tijd om ijs te brengenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef Panda72 het volgende:
Het door en door verwende takke takke takke kutkind van de buren. Loopt nu al een half uur om een 2de portie ijs te krijsen en ik hoor dat het takke takke kutkind met dingen loopt te smijten.
Uh ik nietquote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef friemelaar het volgende:
Die buurkindjes ook altijdquote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef Panda72 het volgende:
Het door en door verwende takke takke takke kutkind van de buren. Loopt nu al een half uur om een 2de portie ijs te krijsen en ik hoor dat het takke takke kutkind met dingen loopt te smijten.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef Panda72 het volgende:
kpn zakelijk adsl of consu?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef friemelaar het volgende:
Tijd om het onder het ijs te laten verdwijnen bedoel jequote:
Mmm ik denk dat je daar niet lang plezier van gaat hebben gezien de temp..quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tijd om het onder het ijs te laten verdwijnen bedoel je
Nou nee zover wil ik nou ook niet gaan.quote:
Ja dat is waarquote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Mmm ik denk dat je daar niet lang plezier van gaat hebben gezien de temp..![]()
klein tikje met de achterkant geven, bats, bek dicht kut kindquote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou nee zover wil ik nou ook niet gaan.
bijnaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef friemelaar het volgende:
Waar heb jij de chinees weggewerkt? Achter het behang misschien?quote:
Hopelijk in de muil van dat buurkindquote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Waar heb jij de chinees weggewerkt? Achter het behang misschien?
Tja, das dus niet duidelijk......quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
klein tikje met de achterkant geven, bats, bek dicht kut kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |