Okequote:
jaquote:
*Kijkt in fobo*quote:
quote:
Wat goedquote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben eens sportiefIk ga eens fietsen
Goed van jouquote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben eens sportiefIk ga eens fietsen
Het moet maar eensquote:Op maandag 28 februari 2011 18:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed van jou
Ik kom je aanmoedigenGo LL
Doe als mijn schoonvaderquote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het moet maar eensik vond de weegschaal niet zo lief..
Mag ik je coach zijn?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het moet maar eensik vond de weegschaal niet zo lief..
Nuttigquote:Op maandag 28 februari 2011 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe als mijn schoonvaderGooi hem weg met de mededeling "hij is stuk"
![]()
Ja nou nee sorryquote:Op maandag 28 februari 2011 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe als mijn schoonvaderGooi hem weg met de mededeling "hij is stuk"
![]()
liever nietquote:
Jammerquote:Op maandag 28 februari 2011 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou nee sorry
[..]
liever niet
seks gerelateerd zekerquote:Op maandag 28 februari 2011 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jammerik weet namelijk nog wel leuke oefeningen
![]()
Hoe kom je daar nou bij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ligt aan het model hehquote:Op maandag 28 februari 2011 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ommaigot hoe zet je een gitaarstandaard in elkaar
heh watquote:
waarquote:
Na hoeveel minuten is die dan?quote:
geen idee, die router is de beste in zijn soort dus als er wat is dan ligt aan kpnquote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef friemelaar het volgende:
iemand bekend met de cisco modemrouter 877 i.s.m kpn adsl ?
Tijd om ijs te brengenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef Panda72 het volgende:
Het door en door verwende takke takke takke kutkind van de buren. Loopt nu al een half uur om een 2de portie ijs te krijsen en ik hoor dat het takke takke kutkind met dingen loopt te smijten.
Uh ik nietquote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef friemelaar het volgende:
Die buurkindjes ook altijdquote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef Panda72 het volgende:
Het door en door verwende takke takke takke kutkind van de buren. Loopt nu al een half uur om een 2de portie ijs te krijsen en ik hoor dat het takke takke kutkind met dingen loopt te smijten.
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:13 schreef Panda72 het volgende:
kpn zakelijk adsl of consu?quote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef friemelaar het volgende:
Tijd om het onder het ijs te laten verdwijnen bedoel jequote:
Mmm ik denk dat je daar niet lang plezier van gaat hebben gezien de temp..quote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tijd om het onder het ijs te laten verdwijnen bedoel je
Nou nee zover wil ik nou ook niet gaan.quote:
Ja dat is waarquote:Op maandag 28 februari 2011 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Mmm ik denk dat je daar niet lang plezier van gaat hebben gezien de temp..![]()
klein tikje met de achterkant geven, bats, bek dicht kut kindquote:Op maandag 28 februari 2011 19:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou nee zover wil ik nou ook niet gaan.
bijnaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:11 schreef friemelaar het volgende:
Waar heb jij de chinees weggewerkt? Achter het behang misschien?quote:
Hopelijk in de muil van dat buurkindquote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Waar heb jij de chinees weggewerkt? Achter het behang misschien?
Tja, das dus niet duidelijk......quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
klein tikje met de achterkant geven, bats, bek dicht kut kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |