Neequote:
Tot later mopquote:
Biiiiijnaquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:26 schreef DaMart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze namen de telefoon op.
Ik zat al in de auto, toen ik het nog een keer wilde proberen... en ik kreeg zowaar iemand aan de lijn.
En ze hopen mijn laptop voor het einde van de week terug te hebben van de fabrikant.
quote:
Marc? Blijf eens met je fikken van Marts profiel afquote:
Mart gaat mij de 12e op een drankje trakterenquote:Op maandag 28 februari 2011 17:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Biiiiijna
[..]
[..]
[..]
Marc? Blijf eens met je fikken van Marts profiel af
laters lovelyquote:
Prima, krijg jij een kop thee van me!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart gaat mij de 12e op een drankje trakteren
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima, krijg jij een kop thee van me!
Godverdomme, ik wist dat ik iets verkeerd deedquote:Op maandag 28 februari 2011 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima, krijg jij een kop thee van me!
Papierquote:
quote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Papier![]()
![]()
Das een beste tijd geleden!
Hoe is het nog?
Heb je me gemist?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Hier alles goed. Ik heb mijn aandacht verlegd naar het internationale strijdtoneel. Revoluties in het MO, Anonymous, kredietcrisis. En ik moet zo boodschappen doen. Maar ik leef nog steeds.
papierquote:
Jaquote:
GFquote:
Beroemde manquote:
Volgens mij al aardigquote:Op maandag 28 februari 2011 17:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beroemde manBen je hier al een beetje ingeburgerd?
O, ik zie je pas voor het eerst... stel je eens voor?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Volgens mij al aardig
Kom hier dagelijks
DaMartquote:Op maandag 28 februari 2011 17:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik zie je pas voor het eerst... stel je eens voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
hoelaat ben je hier?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eten gekooktIemand een bord zelfgemaakte bami? Heb een beetje veel gemaakt
Dus naast invriezen kan ik een heel weeshuis voorzien van eten
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeg meneer papierversnipperaar, niet zo neerbuigend over cafeīneIntegendeel, ik ben een grote voorstander van drugsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik heet Christoffel, en ik ben een 47 jarige Accountant, ik heb een schat van een vrouw en drie leuke kids.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik zie je pas voor het eerst... stel je eens voor?
Goed verhaal. Het zo maar zo echt waar kunnen zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heet Christoffel, en ik ben een 47 jarige Accountant, ik heb een schat van een vrouw en drie leuke kids.
Ik drink om het kwartier een extra sterke bak oploskoffie, en heb geen huisdieren.
Zo goed?
Je bedoelt, hoe laat mag ik in Zwolle zijn?quote:
Hoi!quote:
Okidokiquote:Op maandag 28 februari 2011 17:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Integendeel, ik ben een grote voorstander van drugs
Hoi
Zeg, wij zouden ons geheime leven GEHEIM houden he?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heet Christoffel, en ik ben een 47 jarige Accountant, ik heb een schat van een vrouw en drie leuke kids.
Ik drink om het kwartier een extra sterke bak oploskoffie, en heb geen huisdieren.
Zo goed?
Is hij kapitein Ortega?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed verhaal. Het zo maar zo echt waar kunnen zijn
ik heb komende maand weinig tijdquote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoelt, hoe laat mag ik in Zwolle zijn?![]()
Ik vries meer dan genoeg in, kom maar een keer halenWant mijn bami met seroendeng en zoete chilisaus
![]()
Jaaa, is het er allemaal goed ingekomen?quote:
Uh jaquote:Op maandag 28 februari 2011 17:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaa, is het er allemaal goed ingekomen?
Bij mij wil het er nog wel eens naast vallen.
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is hij kapitein Ortega?Christoffel Ortega klinkt wel lief
![]()
quote:
Wat ging op hyves doen dan?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, sorry, was even in de war met hyves en FOK!
Dan maak ik het toch gewoon nog een keerquote:Op maandag 28 februari 2011 17:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb komende maand weinig tijdmaar komt goed
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maak ik het toch gewoon nog een keer
Mwoah, het gaatquote:
Misschien wil toek wel een bordje vna de week, maar vanavond kook ik uitgebreid voor hem :quote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eten gekooktIemand een bord zelfgemaakte bami? Heb een beetje veel gemaakt
Dus naast invriezen kan ik een heel weeshuis voorzien van eten
klinkt goedquote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoelt, hoe laat mag ik in Zwolle zijn?![]()
Ik vries meer dan genoeg in, kom maar een keer halenWant mijn bami met seroendeng en zoete chilisaus
![]()
MISSCHIEN is het wel IETS belangrijker voor een automobilist om te weten hoe hard hij rijdt en hoeveel fietsers er hoe weinig centimeters voor hem rijden? Misschien?quote:107 Teletekst ma 28 feb
Inkijkje met navigatie in stallen
` In Gelderland kan vanaf vandaag met
TomTom-navigatieapparatuur informatie
worden opgevraagd over de duizenden
veebedrijven in die provincie.De Partij
voor de Dieren heeft de applicatie
gelanceerd.Op het beeldscherm kunnen
automobilisten gegevens van stallen
onderweg aflezen.
Het zijn gegevens over het aantal
dieren,welke dieren,en hoeveel uitstoot
het bedrijf heeft.De gegevens zijn van