Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:
ST
MarijkeZwollequote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
Ik houd er vooral van de slimme consument te spelen en ze op een subtiele manier duidelijk te maken dat ik toch wel winquote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hou jij daar ook zo van... gewoon even subtiel rellen
Ja inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een verdriet, zo op Toeks verjaardag
Nou inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2011 16:35 schreef MPG het volgende:
Zeg, Mart, das wel een heule erge straf hoor![]()
...
Oh daar hou ik ook wel van jaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd er vooral van de slimme consument te spelen en ze op een subtiele manier duidelijk te maken dat ik toch wel win![]()
Nee hoor, niet meer dan terechtquote:Op maandag 28 februari 2011 16:35 schreef MPG het volgende:
...
Misschien dat ze dan eens wat nuttigs gaan doenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:35 schreef MPG het volgende:
...
Je houdt van carnaval?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:35 schreef MPG het volgende:
Ik.. Ik... Ehm.... Ik moet jullie iets opbiechten![]()
...
Je hebt koffie ingeruild voor thee?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:35 schreef MPG het volgende:
Ik.. Ik... Ehm.... Ik moet jullie iets opbiechten![]()
...
Dat weten jullie toch al, gekkies!quote:
B-b-b-b-bijnaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt koffie ingeruild voor thee?
Ik blijf het schokkend vindenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weten jullie toch al, gekkies!
Nee, het is iets anders...![]()
Ik beschuldig jou ook van niks hoor.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Nouja, ik kan er niets aan doen...
Hierow.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:37 schreef Pien85 het volgende:
Heeft iemand een paar warme voeten voor mij?
* LovelyLady geeft pien een lekkere warme kruik voor haar voetjesquote:Op maandag 28 februari 2011 16:37 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb vanochtend een bakkie koffie overgeslagenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik blijf het schokkend vindenMaar vertel dan
warme voeten zijn nuttig!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft pien een lekkere warme kruik voor haar voetjes
Zo en nu ga ik me maar even bezig houden met wat nuttige zaken
Helpt nietquote:
Geen idee of ik grote handen heb, m'n ouders zeggen van wel, maar die zeggen ook dat ik groot ben gewordenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft er ook iemand een paar wat grotere handen voor me?
Ik heb in het verleden over iets anders al eens een discussie met ze gehad. Zij stonden in hun recht volgens de medewerker, op basis van de Consumentenwet. Ik vroeg even door of hij het burgerlijk wetboek bedoelde... Nee, het was echt de Consumentenwet. En daar zou iets instaan wat de Mycom gelijk gaf. Toen vroeg ik of hij dan ook rechten had gestuurd dat hij het zo goed wist. Nee, dat niet, dus toen ik zei dat ik dat wel had gedaan en dat ik regelmatig dat soort juridische vragen behandel, kreeg ik ineens gelijkquote:Op maandag 28 februari 2011 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd er vooral van de slimme consument te spelen en ze op een subtiele manier duidelijk te maken dat ik toch wel win![]()
Ons opa vindt mij ook grootquote:Op maandag 28 februari 2011 16:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geen idee of ik grote handen heb, m'n ouders zeggen van wel, maar die zeggen ook dat ik groot ben geworden
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Helpt niet
Heb 1 paar gewone sokken aan, 1 paar warme huissokken en een paar warme sloffen, en nog zijn m'n voeten koud
Oh noes! Te weinig koffie voor MPG! Bijvullen! Bijvullen!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend een bakkie koffie overgeslagen![]()
!
Want ze deelden gratiesj warme sjokiemel uit, als promotie van een aanbiedingsactie van sjokiemel in de kantines hier...
Ik heb heel vaak koude voetenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn echt bijna nooit koud, maar áls ze dat ooit zijn, zweten ze én zijn ze echt steenkoud, ik zal m'n lichaam nooit begrijpen
Dan is het wel heel ergquote:Op maandag 28 februari 2011 16:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak koude voetenVloerverwarming helpt niet
Onze badkamer heeft geen vloerverwarmingquote:Op maandag 28 februari 2011 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan is het wel heel ergIk zit nu op de vloerverwarming
In de badkamer
*wrijft Pien haar voetjes warmquote:Op maandag 28 februari 2011 16:37 schreef Pien85 het volgende:
Je moet even met geheim nummer bellenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden over iets anders al eens een discussie met ze gehad. Zij stonden in hun recht volgens de medewerker, op basis van de Consumentenwet. Ik vroeg even door of hij het burgerlijk wetboek bedoelde... Nee, het was echt de Consumentenwet. En daar zou iets instaan wat de Mycom gelijk gaf. Toen vroeg ik of hij dan ook rechten had gestuurd dat hij het zo goed wist. Nee, dat niet, dus toen ik zei dat ik dat wel had gedaan en dat ik regelmatig dat soort juridische vragen behandel, kreeg ik ineens gelijk.
Chocomelquote:Op maandag 28 februari 2011 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend een bakkie koffie overgeslagen![]()
!
Want ze deelden gratiesj warme sjokiemel uit, als promotie van een aanbiedingsactie van sjokiemel in de kantines hier...
Ik wacht nog op zuster Enfermerelquote:Op maandag 28 februari 2011 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh noes! Te weinig koffie voor MPG! Bijvullen! Bijvullen!
Hier nog alleen de badkamerquote:Op maandag 28 februari 2011 16:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Onze badkamer heeft geen vloerverwarmingWoonkamer en keuken wel
![]()
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
*wrijft Pien haar voetjes warm
[..]
Je moet even met geheim nummer bellen![]()
[..]
Chocomel![]()
Hij moet vanaf de zaak bellen. "Met Mr. DaMart, van <Firma> juridisch advies."quote:Op maandag 28 februari 2011 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, stiekem welquote:[..]
Chocomel![]()
Ik heb al vanaf verschillende nummers gebeld, ook zonder nummerweergavequote:Op maandag 28 februari 2011 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij welquote:
Knuff voor de jarige jobquote:
Yayquote:Op maandag 28 februari 2011 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij wel![]()
[..]
Knuff voor de jarige job![]()
Pff, geen idee, terwijl ík het wel zou moeten weten...quote:
Echt, klaplopersquote:Op maandag 28 februari 2011 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf verschillende nummers gebeld, ook zonder nummerweergave. En ik ben toen niet voor niets overgestapt op e-mail, daar kreeg ik nog wel eens een reactie op
.
Worstemikquote:
Dat heb ik bij mijn vorige werkgever wel gedaan toen ik met KPN in de clinch lag over ISDN... zelf brief opgesteld, door collega laten tekenen... volgende dag gebeld en er was heel veel mogelijk ineensquote:Op maandag 28 februari 2011 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt, klaplopersLaat je collega anders een briefje schrijven
![]()
Ik heb nog een heel brood aan tosti's in de vriezer liggenquote:
je bent ziekquote:
Ik zeg doenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik bij mijn vorige werkgever wel gedaan toen ik met KPN in de clinch lag over ISDN... zelf brief opgesteld, door collega laten tekenen... volgende dag gebeld en er was heel veel mogelijk ineens.
thnx schat, al opgeknaptquote:Op maandag 28 februari 2011 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij wel![]()
[..]
Knuff voor de jarige job![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |