Miscommunicatiequote:Op maandag 28 februari 2011 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ging op hyves doen dan?Of vergis ik me nu in wat je bedoelt
Oh whahaquote:Op maandag 28 februari 2011 17:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Miscommunicatie
Gewoon, iemand krabbelen hoe het wiskunde proefwerk ging
eet je zelf niet mee?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:58 schreef Muck het volgende:
Misschien wil toek wel een bordje vna de week, maar vanavond kook ik uitgebreid voor hem :
Goed, maar ik zoek een baan. Weet jij iets leuks?quote:
Als ik iemand niet op msn heb, ik welquote:Op maandag 28 februari 2011 17:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh whahaIk krabbel nooit zulke nuttigheden
Lekker hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 17:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoah, het gaat
En met jou dan?
[..]
Misschien wil toek wel een bordje vna de week, maar vanavond kook ik uitgebreid voor hem :
[..]
klinkt goed
Ik zou een oud papier recycle bedrijf proberenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed, maar ik zoek een baan. Weet jij iets leuks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Tuurlijk welquote:
Was het maar zo'n feest, ik zoek zelf ook heel hardquote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed, maar ik zoek een baan. Weet jij iets leuks?
jeejquote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker hoorPM eens wat je gaat maken?
![]()
En kom maar met em mee dan, als ie een bordje wil, mag jij ookKun je poezels knuffelen
Tussen mijn krabbels staan misschien 5 serieuze ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 18:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als ik iemand niet op msn heb, ik wel
Ja, ik wil!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eten gekooktIemand een bord zelfgemaakte bami? Heb een beetje veel gemaakt
Dus naast invriezen kan ik een heel weeshuis voorzien van eten
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou een oud papier recycle bedrijf proberenArnhem, technisch/administratief. Laatste baan stuurde ik monteurs aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik wil!
En ik eet voor een heel weeshuis, dus dat treft...
Hai meisjequote:
Je zou denken dat ze in de technische sector bijna altijd wel mensen zoeken.. Kun je niet bij specifieke uzb's oid terecht?quote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Arnhem, technisch/administratief. Laatste baan stuurde ik monteurs aan.
Pierquote:
Ghheh nou gelukkig maar danquote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai meisje![]()
Het is maar goed dat we verzet hebben, dat was echt niets geworden vandaag
Hoe is het met jou dan?
fhaaaaaaquote:
ik ben weg uit Arnhemquote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Arnhem, technisch/administratief. Laatste baan stuurde ik monteurs aan.
Muckieeeeeeequote:
Ik ben bezig, komt wel goed hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze in de technische sector bijna altijd wel mensen zoeken.. Kun je niet bij specifieke uzb's oid terecht?
quote:Op maandag 28 februari 2011 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik laat de pan wel voor je staan dan
Prima. Druk met het verbeteren van de wereld.quote:
Oh neequote:Op maandag 28 februari 2011 18:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Pier![]()
![]()
Best hoorEn daar?
[..]
Ghheh nou gelukkig maar dan![]()
Henry.. dusdanweetjehetwel.
Rondroepen is altijd goedquote:Op maandag 28 februari 2011 18:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben bezig, komt wel goed hoor![]()
Maar ik dacht, ik roep wat.
Och, moe van gisteren, maar verder wel okeequote:
Fijne avondquote:Op maandag 28 februari 2011 18:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Prima. Druk met het verbeteren van de wereld.
Boodschappen doen
prettige avond iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |