ja maar gisteren werd ook gemeld dat die stad min of meer in handen was van anti'squote:Op zondag 27 februari 2011 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Had je deze al meegekregen?
[..]
Alles geblocked? Kun je wel Al Jazeera zien?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:18 schreef houda het volgende:
Ik kan helaas alle fimpjes niet openen! Jammer, zou graag een samenvatting van alle beelden willen zien. Iemand een idee over hoe ik het toch kan zien?
iemand tips ??quote:Op zondag 27 februari 2011 22:18 schreef houda het volgende:
Ik kan helaas alle fimpjes niet openen! Jammer, zou graag een samenvatting van alle beelden willen zien. Iemand een idee over hoe ik het toch kan zien?
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
thnx voor de LAPO aangezien dat voor houda erg lastig nu is !
[..]
iemand tips ??
Houda, heb jij toevallig msn of een ander programma via welke je bestanden kunt versturen en ontvangen?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:18 schreef houda het volgende:
miss. skype ? aangezien die het bij veel mensen in Libi doet ..quote:Op zondag 27 februari 2011 22:28 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Houda, heb jij toevallig msn of een ander programma via welke je bestanden kunt versturen en ontvangen?
Je e-mail adres moet je sowieso niet hier typen, das niet superhandig, maar je kunt het wel via pm aan me sturen als je wilt...
Het kan helpen om Tor te installeren. https://www.torproject.org/quote:Op zondag 27 februari 2011 22:27 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
thnx voor de LAPO aangezien dat voor houda erg lastig nu is !
[..]
iemand tips ??
kan je deze stream zien ?
http://www.livestream.com/libya17feb
Van de bodysnatchers?quote:
http://abcnews.go.com/Int(...)on/story?id=13011545quote:
Omg, Christian Amanpour, die ken ik nog van oorlog tussen Irak en Kuweitquote:Op zondag 27 februari 2011 22:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
http://abcnews.go.com/Int(...)on/story?id=13011545
Burgers worden getraind om met wapens te kunnen omgaan door mensen uit het leger, om wellicht Tripoli binnen te vallen en de troepen van Ghaddafi te verjagen.
maar er mag best een link in komen van de laatste FPquote:Op zondag 27 februari 2011 22:39 schreef MangoTree het volgende:
Eerdere nieuwsberichten:
[Upd] Libi: Chaos in Tripoli
Dit in de OP is niet echt handig, het bericht is van 21-2.
Waarom niet gewoon een link naar de FP, of gewoon dat stukje weghalen?
edit: bedenk me nu dat automatische linkjes voor relevante nieuwsberichten best wel handig zou zijn in de OP van reeksen. Net zoiets als alle foto's die het het topic geplaatst worden bovenin bij elkaar staan. Maar goed, we zijn al verwend.![]()
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:58 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[ afbeelding ]
Images of Gaddafis security forces in Tripoli
Posted on February 27, 2011 by v1d
These killers have been spotted patrolling different areas of Tripoli in search of protesters. The first image is a close up of their vehicle with pictures of Gaddafi on the dashboard and emblems of the Peoples Guard on the door and hood, the Peoples Guardno comment. The second image shows two of them armed with AK-47s and removing barricades that were set up by peaceful protesters to prevent them from patrolling the neighborhood.
[ afbeelding ]
vorige topic had ik een you tube film geplaatst waarin je kan zien dat dit soort pick ups "lichamen "meenamen ( ik kijk ff of ik em nog kan vinden )
quote:Op zondag 27 februari 2011 15:35 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
According to the owner of the video, those two protesters were executed in the street (which is not very clear in the video but you can hear the fireshots) ...and after that, their corps were transferred with the armed members in white pickups .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |