FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ja, dan slaat mijn vorige post ook nergens meer op...quote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ook fipo's mogen achterwege gelaten worden, het gaat al snel genoeg.
Het valt wellicht wel op, maar zou je dan de boel moeten saboteren?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef Darklight het volgende:
ze gaat echt iedereen langs, valt ook niet op
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:59 schreef mspoez het volgende:
Had eigenlijk Maik wel een afgeplakt condoom, vannacht? Vroeg ik me vanmiddag opeens af.
Ik wilde er al een dubbelzinnige opmerking op makenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:59 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ja, dan slaat mijn vorige post ook nergens meer op...
Doet ze inderdaad goed.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:00 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat was een Fipo ook weer Mod?
En ze is goed hoor Sharon, ze pakt nu Karim in. Appeltje eitje.
First postquote:Op zondag 27 februari 2011 21:00 schreef MissJ.24 het volgende:
Ze zijn toch allemaal van plastic .........quote:
Wat Maik afgelopen nacht deed! Hij was de eerste in het huis die een post plempte! First Post!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:00 schreef MissJ.24 het volgende:
Ja, zo geweldig ongedwongen en natuurlijkquote:
die verteld ook 20 verschillende dingen inderdaad, net als guidoquote:
En je hebt het overleefdquote:Op zondag 27 februari 2011 21:01 schreef MissJ.24 het volgende:
Tijd om de docu te kijken op national Geo, gaat over de schipholramp, en ik woon in de tuin waar het vliegtuig neer kwam. Tot later.
Nouja, ze is voor het eerst inhoudelijk in mensen geinteresseert ipv aan het roddelen.. dus argwaan is gezaaid..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ze heeft het geluk dat onder het eten iedereen met elkaar praat dus valt het nauwelijks op.
Je moet dan ook een aangeboren hersenafwijking hebben, wil je daarin trappen.quote:
Nah dat doet ie alleen als de missie klaar is iirc, ze moet als ze klaar is terug naar KvdW en dan krijgt ze volgende deel van de missie.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:01 schreef minzo het volgende:
Maara komt er dadelijk ook de stem van"Missie geslaagd" ? Als mensen dan slim gaan na denken komen ze misschien achter kwa tsunamie
Of limburger zijn!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet dan ook een aangeboren hersenafwijking hebben, wil je daarin trappen.
Misschien is ze opgegravenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ken je haar persoonlijk?Ze is
Goed plan!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef sik het volgende:
Haar volgende missie wordt een Carnavals hit schrijven
Over die dingen die ze net gehoord heeft?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef sik het volgende:
alsjeblieft nietquote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef sik het volgende:
Als ik op mn balkon sta zie ik dr tuin, maar nee verder ken ik dr nietquote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ken je haar persoonlijk?
Ze heeft er wel de stem voorquote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef sik het volgende:
Ze heeft meer een stem voor het testluchtalarm elke 1e maandag vd maand!quote:
quote:
Dat zie ik Sofia eerder doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze heeft meer een stem voor het testluchtalarm elke 1e maandag vd maand!
Is het een beetje knapjes bijgehoudenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik op mn balkon sta zie ik dr tuin, maar nee verder ken ik dr niet
Valsche nicht EN limburger... U heeft in een vorig leven genocide gepleegd?quote:
U bent in een vorig leven Valsche Nicht geweest?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valsche nicht EN limburger... U heeft in een vorig leven genocide gepleegd?
Doe geen moeite. Die haalt de carnavals top10 niet...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef MargrietV het volgende:
carnavals hit;
Secret Secret Story ik was geen hoerie maar een slorie,
ik bengde elke man
ging zo ver als ik het kan,
het was never nooit borie.
vervolg volgt later
Laat maarquote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef MargrietV het volgende:
carnavals hit;
ik bengde elke man
vervolg volgt later
Uw favoriete bommenlegger ranten kan hier: [SC # 7] Leuke tentquote:Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
U bent in een vorig leven Valsche Nicht geweest?
Gaat het te ver als ik zeg dat je voor verdere posts ook geen moeite hoeft te doen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef MargrietV het volgende:
carnavals hit;
ik bengde elke man
vervolg volgt later
Kreeg je op je flikkerquote:Op zondag 27 februari 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Uw favoriete bommenlegger ranten kan hier: [SC # 7] Leuke tent
Ik heb even geen zin om een LekkerSimpeltje te doen![]()
Aafke en Karim besluiten zo samen dat Sharon onbetrouwbaar is!
Dan moet ik de nachtkijker er even bijhalen...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het een beetje knapjes bijgehouden
Ik denk meer iets van :quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef MargrietV het volgende:
carnavals hit;
ik bengde elke man
vervolg volgt later
En dan op de melodie van Pizza, ofzo? *zucht*quote:Op zondag 27 februari 2011 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
Voor een echte SST carnavalshit:
Jalalalala
Weer een camera
Jalalalala
Weer een camera
Jalalalala
Weer een camera
En als we dan weglopen komt hij me gewoon achterna
x10
Zoiets inderdaadquote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
En dan op de melodie van Pizza, ofzo? *zucht*
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef MargrietV het volgende:
carnavals hit;
ik bengde elke man
vervolg volgt later
Nee nog niet, en ik heb Yvonne nog niet veel gezien dus ik weet niet of ik genoeg backup heb om onbeperkt te kunnen kwallenquote:
Ik hoor hem al in mijn hoofd, ik zeg HIT!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
En dan op de melodie van Pizza, ofzo? *zucht*
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef MargrietV het volgende:
Beaverhausen:hou nou eens op mij steeds aan te vallen! Doe je dat niet dan meld ik je bij moderator.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef MargrietV het volgende:
Beaverhausen:hou nou eens op mij steeds aan te vallen! Doe je dat niet dan meld ik je bij moderator.
Jij bent nu de verhaallijn al kwijt? Sharon moest hem schrijven, remember? Ome Korsakov is vroeg deze weekquote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef MargrietV het volgende:
Lol Versabommie! Wist niet dat je een paard was hahaha.
Ja, modje. DOE DR WAT AN!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef MargrietV het volgende:
Oeh, bitchfightquote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef MargrietV het volgende:
Ik zou een admin zoeken, die hebben een knopje voor dit soort sujetten!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef MargrietV het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef MargrietV het volgende:
Eensch, het moet hier niet gekker worden.quote:
Doe dan, he.. he.. he.. doe dan!!!!!!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef MargrietV het volgende:
Krabbel maar terug, maar goed bestek herrie on topic ffquote:
Als je 't elke avond doet is de lol er snel vanaf. We moeten nog 11 weken.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef jesje1982 het volgende:
aan de koffie gaat er geen drank in vanavond
Is die trog sangria al leeg geslobberd, dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef jesje1982 het volgende:
aan de koffie gaat er geen drank in vanavond
dat is waar, nou dan ga ik zelf maar aan borrelquote:Op zondag 27 februari 2011 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je 't elke avond doet is de lol er snel vanaf. We moeten nog 11 weken.
Bij deze benoem ik mijzelf tot COS Klaarover, ik zal elk commentaar op mede-FOK!ers bestraffen met een waarschuwing!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Commentaar op streams enzulks, geen commentaar op elkaar. Die reeks loopt in US, zoek maar op wat 't is.
Bespaar je de moeite.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef RethXoth het volgende:
Bij deze benoem ik mijzelf tot COS Klaarover, ik zal elk commentaar op mede-FOK!ers bestraffen met een waarschuwing!
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Bij deze benoem ik mijzelf tot COS Klaarover, ik zal elk commentaar op mede-FOK!ers bestraffen met een waarschuwing!
Dan had je er zelf al een paar te pakkenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ohjee dam moet Joanna zich weer verdedigen, ken ze weer 3 uur in bed gaan liggen janken.. Daar wordt ze zo moe van..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef versabommie het volgende:
Whahaha Dit gaat ongelimiteerd roddelen en nijd worden... Alex wijst Joanna er net op dat ze een vies kind is!
en karim tochquote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef Marieke_B het volgende:
Heeft Sharon nu alleen nog maar Guido en Aafke gesproken?
Fokking moequote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef sik het volgende:
[..]
Ohjee dam moet Joanna zich weer verdedigen, ken ze weer 3 uur in bed gaan liggen janken.. Daar wordt ze zo moe van..
Btje laat misschien maar bespaar je de moeite daar hebben we onze blauwe jongens en meisjes voor.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Dat kan maar zo. ze heeft heimwee naar haar schoenenkastquote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef Olga het volgende:
[..]
De prinses zal straks wel weer janken
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat kan maar zo. ze heeft heimwee naar haar schoenenkast
100 miljoen procent dat Joanna fakking meer schoenen hebt dan jij !quote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef PinkDream het volgende:
[..]
is dat erg?
(ik ook zoiets denk)
Nope, ze was echt aan het blijven volgen wat Alex ging doen! Compleet gefixeerd!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat ze camera door 't glas ziet.
nee, haar spiegelbeeld. Dit doet ze de hele tijd.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, gek dat de afwas vies blijft, ze heeft meer oog voor haar spiegelbeeld dan hetgeen ze in handen heeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef mazaru het volgende:
Hoe heet dat nou ook alweer als je verliefd bent op je eigen spiegelbeeld?
Narcisme toch?
Hier in ieder geval een klassiek voorbeeld hiervan.
[ afbeelding ]
Valt ook niet opquote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, da's ergquote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef PinkDream het volgende:
[..]
is dat erg?
(ik ook zoiets denk)
spiegelbeeld vertel eens even. ben ik net zo mooi als jijquote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
nee, haar spiegelbeeld. Dit doet ze de hele tijd.
Niet echt nee, het is speciaal glas waar je maar 1 kant doorheen kan kijken.quote:
Jij denkt dat Joanna nog verder kijkt als ze een spiegel ziet?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sharon krijgt een missie.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef RobbieBoy het volgende:
wat is de missie dan? heb het schijnbaar gemist
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef versabommie het volgende:
Hop Servio dyslectisch..
Er is gewoon fakking gescreened op dezelfde ervaringen, afwijkingen / geheimen!!!
Ik bedoel haar geloer erinquote:Op zondag 27 februari 2011 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet echt nee, het is speciaal glas waar je maar 1 kant doorheen kan kijken.
Goh toch nog iemand die oplet!quote:
Ja hij meldde aan Mo dat zijn IQ tussen de 120 en de 130 ligt, ze moest wel ffkes lachen, ik ook trouwens!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:29 schreef Reksie1981 het volgende:
Och Maik heeft de BNN IQ test gedaan.. ja die telt wel
Doh.. ben wel blond maar niet domquote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mijn boodschap, niet met jouw schoenen
Bij wie denk jij "hoogbegaafd"? Volgens Fok! is het Mo ik denk eerder aan Karim.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goh toch nog iemand die oplet!
Dus nu heben we :
Dyslectie: Laura en Servio, het Laura's geheim
Borstverkleining: Maik en Sharon
Zwerver: Cyhena en Karim
in mijn optiek dan he
Dat was ook niet mijn boodschapquote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Doh.. ben wel blond maar niet dom
Joanna is fakking slim dus die is hoogbegaafd!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij wie denk jij "hoogbegaafd"? Volgens Fok! is het Mo ik denk eerder aan Karim.
Dyslectie is gewoon dom zijn. Dat kan ik ookquote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus nu heben we :
in mijn optiek dan he
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:33 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Joanna is fakking slim dus die is hoogbegaafd!
gewoon een slap excuusquote:Op zondag 27 februari 2011 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dyslectie is gewoon dom zijn. Dat kan ik ook
Inderdaad, is ook een veelgebruikte term bij basisschoolleraren richting ouders van kinderen die het niveau van VWO niet aankunnen terwijl de ouders dat eisen.. Hij/Zij is waarschijnlijk dyslectisch.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Karim 100% zeker.. wie de tweede is... da's moeilijk!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij wie denk jij "hoogbegaafd"? Volgens Fok! is het Mo ik denk eerder aan Karim.
Zo, dat vind ik echt verrekte kort door de bocht en een hele domme opmerking. Er zijn fucking briljante mensen met dyslectie...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, net zoals mensen die blind zijn, net doen of ze niets zien.quote:
In ieder geval geen Moniquequote:Op zondag 27 februari 2011 21:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Karim 100% zeker.. wie de tweede is... da's moeilijk!
Hoogdbegaafd: Monique en.. Karim?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus nu heben we :
in mijn optiek dan he
Ze heb wel fakkin der eigen webshop ja! daar moet je wel heel slim voor zijn!quote:
O, gossie.. mag je het huis niet meer in?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:01 schreef MissJ.24 het volgende:
Tijd om de docu te kijken op national Geo, gaat over de schipholramp, en ik woon in de tuin waar het vliegtuig neer kwam. Tot later.
En al die dove mensen die je lijken te negerenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, net zoals mensen die blind zijn, net doen of ze niets zien.
Ook zo irritant!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
En al die dove mensen die je lijken te negeren
Die heeft mijn neef ook en zijn IQ zit dus echt niet boven de 90.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:36 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ze heb wel fakkin der eigen webshop ja! daar moet je wel heel slim voor zijn!
Sharon?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus nu heben we :
in mijn optiek dan he
Let me guess, computer onderdelen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Die heeft mijn neef ook en zijn IQ zit dus echt niet boven de 90.
vanaf welke iq waarde zou je ironie begrijpenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Die heeft mijn neef ook en zijn IQ zit dus echt niet boven de 90.
Zwaar ongeluk gehad. Met de motor. Lang in ziekenhuis gelegen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je leeft nog![]()
Ineens waren we je kwijt daar
Ik merk hetquote:Op zondag 27 februari 2011 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo, dat vind ik echt verrekte kort door de bocht en een hele domme opmerking. Er zijn fucking briljante mensen met dyslectie...
Ik twijfel, Karim zonder meer, misschien Monique, maar ik denk dat Philip ook wel trekjes vertoondquote:Op zondag 27 februari 2011 21:36 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Hoogdbegaafd: Monique en.. Karim?
Piercer/ster: Aafke en Sofia (figuurlijk vanwege de sm)?
Wat is er mis met computeronderdelen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Let me guess, computer onderdelen?
Nee, het was met iets van speelgoed of zo. Dat kocht hij in in Amerika en daarna verkocht hij door aan Nederlandse kindjes voor de dubbele prijs.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Let me guess, computer onderdelen?
Joanna, uiteraardquote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef versabommie het volgende:
Miljonair, Gerard dus, en wie weet Alex, of Karim? Ik bedoel in Utrecht had je een zwerver die eind van de dag door een rolls royce werd opgehaald!
Niks, maar je hebt altijd van die mannekes die denken op die manier een bedrijf te starten, tenminste, uit ervaring waar ik stage heb gelopenquote:
Het zou als dekking kunnen zijn. Het is wel een mindfuck.. moet jij je geheim verborgen houden gaat een ander er uitvoerig over lullen..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sharon?
En is dit dekking voor SST?
Ze is net bikkelhard gepwned door Alex, de zondebok van het huis!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna d'r kop gaat steeds chagrijniger staan..
Het kan ookquote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Niks, maar je hebt altijd van die mannekes die denken op die manier een bedrijf te starten, tenminste, uit ervaring waar ik stage heb gelopen
Dat kan idd ook... dat de een opdracht heeft gekregen er over te lullen om zo de ander met het(zelfde) geheim uit de tent te lokkenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het zou als dekking kunnen zijn. Het is wel een mindfuck.. moet jij je geheim verborgen houden gaat een ander er uitvoerig over lullen..
Dus geen bittjes en bijtjesquote:
Ze moet fakking afwassen! weet je hoe fakking irritant dat is!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna d'r kop gaat steeds chagrijniger staan..
Stimmtquote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je leeft nog![]()
Ineens waren we je kwijt daar
Dat klinkt heftig.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:38 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Zwaar ongeluk gehad. Met de motor. Lang in ziekenhuis gelegen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:42 schreef mazaru het volgende:
Hij heeft wel een leuk koppie
[ afbeelding ]
Nee, hij kocht Amerikaans speelgoed in dat hij aan Nederlandse kinderen doorverkocht en dat was ook maar tijdelijk. Hij is niet slim, maar hij kan blijkbaar wel goed dingen verkopen. Het was ook een succes. Na een paar maanden heeft hij van de winst een BMW gekocht.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Niks, maar je hebt altijd van die mannekes die denken op die manier een bedrijf te starten, tenminste, uit ervaring waar ik stage heb gelopen
Nouja, je hoeft er geen opdracht van te maken, vroeg of laten gaan ze erover praten. Zou jij drukken voor iemand omdat je vermoed dat deze dyslectisch is, als je een ander erover hoort praten in the open?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan idd ook... dat de een opdracht heeft gekregen er over te lullen om zo de ander met het(zelfde) geheim uit de tent te lokken
quote:
Shit man, Alles goed weer ?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:38 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Zwaar ongeluk gehad. Met de motor. Lang in ziekenhuis gelegen.
Ligt eraan hoe die gene reageertquote:Op zondag 27 februari 2011 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, je hoeft er geen opdracht van te maken, vroeg of laten gaan ze erover praten. Zou jij drukken voor iemand omdat je vermoed dat deze dyslectisch is, als je een ander erover hoort praten in the open?
proestquote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heel goed, stuur je hem ook even naar yvonne? Die zal hem vast ook heel leuk vinden
Profiel link? Zal haar wel even informeren via een PMetje, moeten tuurlijk geen conflicten ontstaan.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heel goed, stuur je hem ook even naar yvonne? Die zal hem vast ook heel leuk vinden
Gerard.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Oke over tot de orde van de dag, wie in dat huis is fucking briljant?
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, jouw goedkeuring doet me deugd hoor
profiel link? Ze heet yvonne. Meer hoef je niet te weten.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Profiel link? Zal haar wel even informeren via een PMetje, moeten tuurlijk geen conflicten ontstaan.
Zal ik het even doen? Ik mis Yvonnenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij scoort goed bij de IQ test, maar weet niet waar IQ voor staatquote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef versabommie het volgende:
Maik: je emotionele eurhm waar staat die q voor...
Nouja, nu kunnen we Maik in ieder geval van het lijstje hoogbegaafd afstrepen!
Ik denk dat het gemiddelde IQ in het huis sowieso hoger ligt dan het gemiddelde in Nederland.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Oke over tot de orde van de dag, wie in dat huis is fucking briljant?
Die knetter dure camera die geen hond gebruiktquote:
nee da's een hele slimme mindfuck inderdaad..als je effe niet oplet, verlul jeje zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, je hoeft er geen opdracht van te maken, vroeg of laten gaan ze erover praten. Zou jij drukken voor iemand omdat je vermoed dat deze dyslectisch is, als je een ander erover hoort praten in the open?
Gemiddeld.. eensch..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat het gemiddelde IQ in het huis sowieso hoger ligt dan het gemiddelde in Nederland.
Wees blij dat ze eens iets aan heeft dat niet al na 2 minuten om haar oren zit...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
Die broek van Aafke... Doe dan gelijk een vuilniszak aan.
Grappig als ik je UI ziequote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
dat gefrut aan die haren van de lady's word je toch kriegel van ?
Ik zit echt niet de hele dag zo
goed dat je er weer bent..zit je er al een beetje in, in de geheimen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ja sjuuf, alles weer op zo'n 90% van voorheen, dus ik mag niet klagen.
Nee niet echt. Kom vandaag pas weer kijken. Wat is de status?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
goed dat je er weer bent..zit je er al een beetje in, in de geheimen?
mijn vertrouwen in de mens daalt met het uur als ik mo en maik bekijkquote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef minzo het volgende:
Oke Monique is hoogbegaafd.
http://www.secretstory.nl/nieuws/487/Per+ongeluk+een+clue
De eerste 2 weken waren saai. Nu wordt het langzamerhand weer leuker..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Nee niet echt. Kom vandaag pas weer kijken. Wat is de status?
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 27 februari 2011 21:52 schreef beaverhausen het volgende:
Alex, jongen...niet doen...gewoon niet doen..
dat zal dan donderdag wel in de liveshow 'bekend' worden gemaaktquote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef Niki.P het volgende:
De site van Secret Story bevestigd nu een soort van Monique's geheim!
Je BH? 2 stuks!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef sjampoeh het volgende:
Waar kun je mijn IU zien ? sorry ben blond
Wordt ook sheitziek van dat gelul van alexquote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef jesje1982 het volgende:
Vond alex leuker toen die Joanne aan het dissen was
Hahaha, mooi zo. Hebben ze hier ook een Febo?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
De eerste 2 weken waren saai. Nu wordt het langzamerhand weer leuker..
Ik ben sinds DGK niet meer zo bij FOK geweest maar nu weer verslingerd![]()
Nee, maar een valse nicht wil je gewoon niet tegen je hebbenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef mevrouwdebok het volgende:
hij schijt echt in zijn broek van Servio
Moest deze quote zijn...sorryquote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef TimeJumper het volgende:
Damn alex staat weer te smeken naar Joanne toe, hij voelt toch een afstand
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar een valse nicht wil je gewoon niet tegen je hebben
ik vind Alex een zeer iritante kwal, bah. Lekker Servio nu dissenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef jesje1982 het volgende:
Ik weet niet wie ik nu irritanter vind Alex of Joanne
Gelukkig is Servio helemaaaal niet zo..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik vind Alex een zeer iritante kwal, bah. Lekker Servio nu dissen
waarom?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar ik vind Alex een beetje zielig
Tja, van wat ik ervan zie, niet altijd. maar ik heb dan ook niet hele dagen de tijd om naar het digitale kanaal te kijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gelukkig is Servio helemaaaal niet zo..
hoiiiiquote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik ben er ook een keer weer. Hoooooi!
Daqt doet ze wel goedquote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna geeft Alex een lesje psychologie!
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef wieweetwatt het volgende:
Hooooi, en welkom!!! Ik heb geen streams, dus kan je even niet bijlullen!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef wieweetwatt het volgende:
Servio is erger dan Alex en Joanna bij elkaar.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Tja, van wat ik ervan zie, niet altijd. maar ik heb dan ook niet hele dagen de tijd om naar het digitale kanaal te kijken
Zo niet hequote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna geeft Alex een lesje psychologie!
hoezo vind je dat dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Servio is erger dan Alex en Joanna bij elkaar.
En hij blijft weer kwijlen.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Servio is erger dan Alex en Joanna bij elkaar.
ik denk dat er niet zoveel gebeurd is.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hooooi, en welkom!!! Ik heb geen streams, dus kan je even niet bijlullen!
Omdat hij helemaal buiten de groep valt en zo zielig kijkt.quote:
Komop zeg!quote:
vegeleken met hem ben ik een UBER macho!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef Cracka-ass het volgende:
Alex gooit zijn mannelijkheid uit het raam.
Wat een wijf.
hoi allesquote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef wieweetwatt het volgende:
Zij is wel de dominante in het gesprek.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg!![]()
![]()
Dus alleen jijbakken vol verwijten smijten, oogcontact ontwijken en alles altijd bij een ander leggen. Ja top Psychologe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |