Fokking moequote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef sik het volgende:
[..]
Ohjee dam moet Joanna zich weer verdedigen, ken ze weer 3 uur in bed gaan liggen janken.. Daar wordt ze zo moe van..
Btje laat misschien maar bespaar je de moeite daar hebben we onze blauwe jongens en meisjes voor.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Bij deze benoem ik mijzelf tot COS Klaarover, ik zal elk commentaar op mede-FOK!ers bestraffen met een waarschuwing!
Dat kan maar zo. ze heeft heimwee naar haar schoenenkastquote:Op zondag 27 februari 2011 21:24 schreef Olga het volgende:
[..]
De prinses zal straks wel weer janken
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat kan maar zo. ze heeft heimwee naar haar schoenenkast
100 miljoen procent dat Joanna fakking meer schoenen hebt dan jij !quote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef PinkDream het volgende:
[..]
is dat erg?
(ik ook zoiets denk)
Nope, ze was echt aan het blijven volgen wat Alex ging doen! Compleet gefixeerd!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat ze camera door 't glas ziet.
nee, haar spiegelbeeld. Dit doet ze de hele tijd.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, gek dat de afwas vies blijft, ze heeft meer oog voor haar spiegelbeeld dan hetgeen ze in handen heeft.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef mazaru het volgende:
Hoe heet dat nou ook alweer als je verliefd bent op je eigen spiegelbeeld?
Narcisme toch?
Hier in ieder geval een klassiek voorbeeld hiervan.
[ afbeelding ]
Valt ook niet opquote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |