FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Ja, dan slaat mijn vorige post ook nergens meer op...quote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ook fipo's mogen achterwege gelaten worden, het gaat al snel genoeg.
Het valt wellicht wel op, maar zou je dan de boel moeten saboteren?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:58 schreef Darklight het volgende:
ze gaat echt iedereen langs, valt ook niet op
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:59 schreef mspoez het volgende:
Had eigenlijk Maik wel een afgeplakt condoom, vannacht? Vroeg ik me vanmiddag opeens af.
Ik wilde er al een dubbelzinnige opmerking op makenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:59 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ja, dan slaat mijn vorige post ook nergens meer op...
Doet ze inderdaad goed.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:00 schreef MissJ.24 het volgende:
Wat was een Fipo ook weer Mod?
En ze is goed hoor Sharon, ze pakt nu Karim in. Appeltje eitje.
First postquote:Op zondag 27 februari 2011 21:00 schreef MissJ.24 het volgende:
Ze zijn toch allemaal van plastic .........quote:
Wat Maik afgelopen nacht deed! Hij was de eerste in het huis die een post plempte! First Post!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:00 schreef MissJ.24 het volgende:
Ja, zo geweldig ongedwongen en natuurlijkquote:
die verteld ook 20 verschillende dingen inderdaad, net als guidoquote:
En je hebt het overleefdquote:Op zondag 27 februari 2011 21:01 schreef MissJ.24 het volgende:
Tijd om de docu te kijken op national Geo, gaat over de schipholramp, en ik woon in de tuin waar het vliegtuig neer kwam. Tot later.
Nouja, ze is voor het eerst inhoudelijk in mensen geinteresseert ipv aan het roddelen.. dus argwaan is gezaaid..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ze heeft het geluk dat onder het eten iedereen met elkaar praat dus valt het nauwelijks op.
Je moet dan ook een aangeboren hersenafwijking hebben, wil je daarin trappen.quote:
Nah dat doet ie alleen als de missie klaar is iirc, ze moet als ze klaar is terug naar KvdW en dan krijgt ze volgende deel van de missie.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:01 schreef minzo het volgende:
Maara komt er dadelijk ook de stem van"Missie geslaagd" ? Als mensen dan slim gaan na denken komen ze misschien achter kwa tsunamie
Of limburger zijn!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet dan ook een aangeboren hersenafwijking hebben, wil je daarin trappen.
Misschien is ze opgegravenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ken je haar persoonlijk?Ze is
Goed plan!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef sik het volgende:
Haar volgende missie wordt een Carnavals hit schrijven
Over die dingen die ze net gehoord heeft?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef sik het volgende:
alsjeblieft nietquote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef sik het volgende:
Als ik op mn balkon sta zie ik dr tuin, maar nee verder ken ik dr nietquote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ken je haar persoonlijk?
Ze heeft er wel de stem voorquote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef sik het volgende:
Ze heeft meer een stem voor het testluchtalarm elke 1e maandag vd maand!quote:
quote:
Dat zie ik Sofia eerder doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze heeft meer een stem voor het testluchtalarm elke 1e maandag vd maand!
Is het een beetje knapjes bijgehoudenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik op mn balkon sta zie ik dr tuin, maar nee verder ken ik dr niet
Valsche nicht EN limburger... U heeft in een vorig leven genocide gepleegd?quote:
U bent in een vorig leven Valsche Nicht geweest?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valsche nicht EN limburger... U heeft in een vorig leven genocide gepleegd?
Doe geen moeite. Die haalt de carnavals top10 niet...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef MargrietV het volgende:
carnavals hit;
Secret Secret Story ik was geen hoerie maar een slorie,
ik bengde elke man
ging zo ver als ik het kan,
het was never nooit borie.
vervolg volgt later
Laat maarquote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef MargrietV het volgende:
carnavals hit;
ik bengde elke man
vervolg volgt later
Uw favoriete bommenlegger ranten kan hier: [SC # 7] Leuke tentquote:Op zondag 27 februari 2011 21:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
U bent in een vorig leven Valsche Nicht geweest?
Gaat het te ver als ik zeg dat je voor verdere posts ook geen moeite hoeft te doen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef MargrietV het volgende:
carnavals hit;
ik bengde elke man
vervolg volgt later
Kreeg je op je flikkerquote:Op zondag 27 februari 2011 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Uw favoriete bommenlegger ranten kan hier: [SC # 7] Leuke tent
Ik heb even geen zin om een LekkerSimpeltje te doen![]()
Aafke en Karim besluiten zo samen dat Sharon onbetrouwbaar is!
Dan moet ik de nachtkijker er even bijhalen...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het een beetje knapjes bijgehouden
Ik denk meer iets van :quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef MargrietV het volgende:
carnavals hit;
ik bengde elke man
vervolg volgt later
En dan op de melodie van Pizza, ofzo? *zucht*quote:Op zondag 27 februari 2011 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
Voor een echte SST carnavalshit:
Jalalalala
Weer een camera
Jalalalala
Weer een camera
Jalalalala
Weer een camera
En als we dan weglopen komt hij me gewoon achterna
x10
Zoiets inderdaadquote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
En dan op de melodie van Pizza, ofzo? *zucht*
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:08 schreef MargrietV het volgende:
carnavals hit;
ik bengde elke man
vervolg volgt later
Nee nog niet, en ik heb Yvonne nog niet veel gezien dus ik weet niet of ik genoeg backup heb om onbeperkt te kunnen kwallenquote:
Ik hoor hem al in mijn hoofd, ik zeg HIT!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
En dan op de melodie van Pizza, ofzo? *zucht*
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef MargrietV het volgende:
Beaverhausen:hou nou eens op mij steeds aan te vallen! Doe je dat niet dan meld ik je bij moderator.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef MargrietV het volgende:
Beaverhausen:hou nou eens op mij steeds aan te vallen! Doe je dat niet dan meld ik je bij moderator.
Jij bent nu de verhaallijn al kwijt? Sharon moest hem schrijven, remember? Ome Korsakov is vroeg deze weekquote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef MargrietV het volgende:
Lol Versabommie! Wist niet dat je een paard was hahaha.
Ja, modje. DOE DR WAT AN!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef MargrietV het volgende:
Oeh, bitchfightquote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef MargrietV het volgende:
Ik zou een admin zoeken, die hebben een knopje voor dit soort sujetten!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef MargrietV het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef MargrietV het volgende:
Eensch, het moet hier niet gekker worden.quote:
Doe dan, he.. he.. he.. doe dan!!!!!!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef MargrietV het volgende:
Krabbel maar terug, maar goed bestek herrie on topic ffquote:
Als je 't elke avond doet is de lol er snel vanaf. We moeten nog 11 weken.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef jesje1982 het volgende:
aan de koffie gaat er geen drank in vanavond
Is die trog sangria al leeg geslobberd, dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef jesje1982 het volgende:
aan de koffie gaat er geen drank in vanavond
dat is waar, nou dan ga ik zelf maar aan borrelquote:Op zondag 27 februari 2011 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je 't elke avond doet is de lol er snel vanaf. We moeten nog 11 weken.
Bij deze benoem ik mijzelf tot COS Klaarover, ik zal elk commentaar op mede-FOK!ers bestraffen met een waarschuwing!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Commentaar op streams enzulks, geen commentaar op elkaar. Die reeks loopt in US, zoek maar op wat 't is.
Bespaar je de moeite.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef RethXoth het volgende:
Bij deze benoem ik mijzelf tot COS Klaarover, ik zal elk commentaar op mede-FOK!ers bestraffen met een waarschuwing!
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Bij deze benoem ik mijzelf tot COS Klaarover, ik zal elk commentaar op mede-FOK!ers bestraffen met een waarschuwing!
Dan had je er zelf al een paar te pakkenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ohjee dam moet Joanna zich weer verdedigen, ken ze weer 3 uur in bed gaan liggen janken.. Daar wordt ze zo moe van..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef versabommie het volgende:
Whahaha Dit gaat ongelimiteerd roddelen en nijd worden... Alex wijst Joanna er net op dat ze een vies kind is!
en karim tochquote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef Marieke_B het volgende:
Heeft Sharon nu alleen nog maar Guido en Aafke gesproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |