Jij bent nu de verhaallijn al kwijt? Sharon moest hem schrijven, remember? Ome Korsakov is vroeg deze weekquote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef MargrietV het volgende:
Lol Versabommie! Wist niet dat je een paard was hahaha.
Ja, modje. DOE DR WAT AN!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef MargrietV het volgende:
Beaverhausen:hou nou eens op mij steeds aan te vallen! Doe je dat niet dan meld ik je bij moderator.
Oeh, bitchfightquote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef MargrietV het volgende:
Beaverhausen:hou nou eens op mij steeds aan te vallen! Doe je dat niet dan meld ik je bij moderator.
Ik zou een admin zoeken, die hebben een knopje voor dit soort sujetten!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef MargrietV het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef MargrietV het volgende:
Eensch, het moet hier niet gekker worden.quote:
Doe dan, he.. he.. he.. doe dan!!!!!!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:13 schreef MargrietV het volgende:
Krabbel maar terug, maar goed bestek herrie on topic ffquote:
Als je 't elke avond doet is de lol er snel vanaf. We moeten nog 11 weken.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef jesje1982 het volgende:
aan de koffie gaat er geen drank in vanavond
Is die trog sangria al leeg geslobberd, dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef jesje1982 het volgende:
aan de koffie gaat er geen drank in vanavond
dat is waar, nou dan ga ik zelf maar aan borrelquote:Op zondag 27 februari 2011 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je 't elke avond doet is de lol er snel vanaf. We moeten nog 11 weken.
Bij deze benoem ik mijzelf tot COS Klaarover, ik zal elk commentaar op mede-FOK!ers bestraffen met een waarschuwing!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Commentaar op streams enzulks, geen commentaar op elkaar. Die reeks loopt in US, zoek maar op wat 't is.
Bespaar je de moeite.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef RethXoth het volgende:
Bij deze benoem ik mijzelf tot COS Klaarover, ik zal elk commentaar op mede-FOK!ers bestraffen met een waarschuwing!
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Bij deze benoem ik mijzelf tot COS Klaarover, ik zal elk commentaar op mede-FOK!ers bestraffen met een waarschuwing!
Dan had je er zelf al een paar te pakkenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ohjee dam moet Joanna zich weer verdedigen, ken ze weer 3 uur in bed gaan liggen janken.. Daar wordt ze zo moe van..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef versabommie het volgende:
Whahaha Dit gaat ongelimiteerd roddelen en nijd worden... Alex wijst Joanna er net op dat ze een vies kind is!
en karim tochquote:Op zondag 27 februari 2011 21:22 schreef Marieke_B het volgende:
Heeft Sharon nu alleen nog maar Guido en Aafke gesproken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |