Nee, hij kocht Amerikaans speelgoed in dat hij aan Nederlandse kinderen doorverkocht en dat was ook maar tijdelijk. Hij is niet slim, maar hij kan blijkbaar wel goed dingen verkopen. Het was ook een succes. Na een paar maanden heeft hij van de winst een BMW gekocht.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Niks, maar je hebt altijd van die mannekes die denken op die manier een bedrijf te starten, tenminste, uit ervaring waar ik stage heb gelopen
Nouja, je hoeft er geen opdracht van te maken, vroeg of laten gaan ze erover praten. Zou jij drukken voor iemand omdat je vermoed dat deze dyslectisch is, als je een ander erover hoort praten in the open?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat kan idd ook... dat de een opdracht heeft gekregen er over te lullen om zo de ander met het(zelfde) geheim uit de tent te lokken
quote:
Shit man, Alles goed weer ?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:38 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Zwaar ongeluk gehad. Met de motor. Lang in ziekenhuis gelegen.
Ligt eraan hoe die gene reageertquote:Op zondag 27 februari 2011 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, je hoeft er geen opdracht van te maken, vroeg of laten gaan ze erover praten. Zou jij drukken voor iemand omdat je vermoed dat deze dyslectisch is, als je een ander erover hoort praten in the open?
proestquote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heel goed, stuur je hem ook even naar yvonne? Die zal hem vast ook heel leuk vinden
Profiel link? Zal haar wel even informeren via een PMetje, moeten tuurlijk geen conflicten ontstaan.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heel goed, stuur je hem ook even naar yvonne? Die zal hem vast ook heel leuk vinden
Gerard.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Oke over tot de orde van de dag, wie in dat huis is fucking briljant?
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, jouw goedkeuring doet me deugd hoor
profiel link? Ze heet yvonne. Meer hoef je niet te weten.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Profiel link? Zal haar wel even informeren via een PMetje, moeten tuurlijk geen conflicten ontstaan.
Zal ik het even doen? Ik mis Yvonnenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij scoort goed bij de IQ test, maar weet niet waar IQ voor staatquote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef versabommie het volgende:
Maik: je emotionele eurhm waar staat die q voor...
Nouja, nu kunnen we Maik in ieder geval van het lijstje hoogbegaafd afstrepen!
Ik denk dat het gemiddelde IQ in het huis sowieso hoger ligt dan het gemiddelde in Nederland.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Oke over tot de orde van de dag, wie in dat huis is fucking briljant?
Die knetter dure camera die geen hond gebruiktquote:
nee da's een hele slimme mindfuck inderdaad..als je effe niet oplet, verlul jeje zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, je hoeft er geen opdracht van te maken, vroeg of laten gaan ze erover praten. Zou jij drukken voor iemand omdat je vermoed dat deze dyslectisch is, als je een ander erover hoort praten in the open?
Gemiddeld.. eensch..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat het gemiddelde IQ in het huis sowieso hoger ligt dan het gemiddelde in Nederland.
Wees blij dat ze eens iets aan heeft dat niet al na 2 minuten om haar oren zit...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
Die broek van Aafke... Doe dan gelijk een vuilniszak aan.
Grappig als ik je UI ziequote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
dat gefrut aan die haren van de lady's word je toch kriegel van ?
Ik zit echt niet de hele dag zo
goed dat je er weer bent..zit je er al een beetje in, in de geheimen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ja sjuuf, alles weer op zo'n 90% van voorheen, dus ik mag niet klagen.
Nee niet echt. Kom vandaag pas weer kijken. Wat is de status?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
goed dat je er weer bent..zit je er al een beetje in, in de geheimen?
mijn vertrouwen in de mens daalt met het uur als ik mo en maik bekijkquote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef minzo het volgende:
Oke Monique is hoogbegaafd.
http://www.secretstory.nl/nieuws/487/Per+ongeluk+een+clue
De eerste 2 weken waren saai. Nu wordt het langzamerhand weer leuker..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Nee niet echt. Kom vandaag pas weer kijken. Wat is de status?
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 27 februari 2011 21:52 schreef beaverhausen het volgende:
Alex, jongen...niet doen...gewoon niet doen..
dat zal dan donderdag wel in de liveshow 'bekend' worden gemaaktquote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef Niki.P het volgende:
De site van Secret Story bevestigd nu een soort van Monique's geheim!
Je BH? 2 stuks!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef sjampoeh het volgende:
Waar kun je mijn IU zien ? sorry ben blond
Wordt ook sheitziek van dat gelul van alexquote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef jesje1982 het volgende:
Vond alex leuker toen die Joanne aan het dissen was
Hahaha, mooi zo. Hebben ze hier ook een Febo?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
De eerste 2 weken waren saai. Nu wordt het langzamerhand weer leuker..
Ik ben sinds DGK niet meer zo bij FOK geweest maar nu weer verslingerd![]()
Nee, maar een valse nicht wil je gewoon niet tegen je hebbenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef mevrouwdebok het volgende:
hij schijt echt in zijn broek van Servio
Moest deze quote zijn...sorryquote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef TimeJumper het volgende:
Damn alex staat weer te smeken naar Joanne toe, hij voelt toch een afstand
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar een valse nicht wil je gewoon niet tegen je hebben
ik vind Alex een zeer iritante kwal, bah. Lekker Servio nu dissenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef jesje1982 het volgende:
Ik weet niet wie ik nu irritanter vind Alex of Joanne
Gelukkig is Servio helemaaaal niet zo..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik vind Alex een zeer iritante kwal, bah. Lekker Servio nu dissen
waarom?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar ik vind Alex een beetje zielig
Tja, van wat ik ervan zie, niet altijd. maar ik heb dan ook niet hele dagen de tijd om naar het digitale kanaal te kijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gelukkig is Servio helemaaaal niet zo..
hoiiiiquote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik ben er ook een keer weer. Hoooooi!
Daqt doet ze wel goedquote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna geeft Alex een lesje psychologie!
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef wieweetwatt het volgende:
Hooooi, en welkom!!! Ik heb geen streams, dus kan je even niet bijlullen!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef wieweetwatt het volgende:
Servio is erger dan Alex en Joanna bij elkaar.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Tja, van wat ik ervan zie, niet altijd. maar ik heb dan ook niet hele dagen de tijd om naar het digitale kanaal te kijken
Zo niet hequote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna geeft Alex een lesje psychologie!
hoezo vind je dat dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Servio is erger dan Alex en Joanna bij elkaar.
En hij blijft weer kwijlen.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Servio is erger dan Alex en Joanna bij elkaar.
ik denk dat er niet zoveel gebeurd is.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hooooi, en welkom!!! Ik heb geen streams, dus kan je even niet bijlullen!
Omdat hij helemaal buiten de groep valt en zo zielig kijkt.quote:
Komop zeg!quote:
vegeleken met hem ben ik een UBER macho!!!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef Cracka-ass het volgende:
Alex gooit zijn mannelijkheid uit het raam.
Wat een wijf.
hoi allesquote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef wieweetwatt het volgende:
Zij is wel de dominante in het gesprek.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg!![]()
![]()
Dus alleen jijbakken vol verwijten smijten, oogcontact ontwijken en alles altijd bij een ander leggen. Ja top Psychologe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |