De eerste 2 weken waren saai. Nu wordt het langzamerhand weer leuker..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Nee niet echt. Kom vandaag pas weer kijken. Wat is de status?
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 27 februari 2011 21:52 schreef beaverhausen het volgende:
Alex, jongen...niet doen...gewoon niet doen..
dat zal dan donderdag wel in de liveshow 'bekend' worden gemaaktquote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef Niki.P het volgende:
De site van Secret Story bevestigd nu een soort van Monique's geheim!
Je BH? 2 stuks!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef sjampoeh het volgende:
Waar kun je mijn IU zien ? sorry ben blond
Wordt ook sheitziek van dat gelul van alexquote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef jesje1982 het volgende:
Vond alex leuker toen die Joanne aan het dissen was
Hahaha, mooi zo. Hebben ze hier ook een Febo?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
De eerste 2 weken waren saai. Nu wordt het langzamerhand weer leuker..
Ik ben sinds DGK niet meer zo bij FOK geweest maar nu weer verslingerd![]()
Nee, maar een valse nicht wil je gewoon niet tegen je hebbenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef mevrouwdebok het volgende:
hij schijt echt in zijn broek van Servio
Moest deze quote zijn...sorryquote:Op zondag 27 februari 2011 21:51 schreef TimeJumper het volgende:
Damn alex staat weer te smeken naar Joanne toe, hij voelt toch een afstand
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar een valse nicht wil je gewoon niet tegen je hebben
ik vind Alex een zeer iritante kwal, bah. Lekker Servio nu dissenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:55 schreef jesje1982 het volgende:
Ik weet niet wie ik nu irritanter vind Alex of Joanne
Gelukkig is Servio helemaaaal niet zo..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik vind Alex een zeer iritante kwal, bah. Lekker Servio nu dissen
waarom?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar ik vind Alex een beetje zielig
Tja, van wat ik ervan zie, niet altijd. maar ik heb dan ook niet hele dagen de tijd om naar het digitale kanaal te kijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gelukkig is Servio helemaaaal niet zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |