Sharon?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goh toch nog iemand die oplet!
Dus nu heben we :
Dyslectie: Laura en Servio, het Laura's geheim
Borstverkleining: Maik en Sharon
Zwerver: Cyhena en Karim
in mijn optiek dan he
Let me guess, computer onderdelen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Die heeft mijn neef ook en zijn IQ zit dus echt niet boven de 90.
vanaf welke iq waarde zou je ironie begrijpenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef DionysusKaterman het volgende:
[..]
Die heeft mijn neef ook en zijn IQ zit dus echt niet boven de 90.
Zwaar ongeluk gehad. Met de motor. Lang in ziekenhuis gelegen.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je leeft nog![]()
Ineens waren we je kwijt daar
Ik merk hetquote:Op zondag 27 februari 2011 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo, dat vind ik echt verrekte kort door de bocht en een hele domme opmerking. Er zijn fucking briljante mensen met dyslectie...
Ik twijfel, Karim zonder meer, misschien Monique, maar ik denk dat Philip ook wel trekjes vertoondquote:Op zondag 27 februari 2011 21:36 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Hoogdbegaafd: Monique en.. Karim?
Piercer/ster: Aafke en Sofia (figuurlijk vanwege de sm)?
Wat is er mis met computeronderdelen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Let me guess, computer onderdelen?
Nee, het was met iets van speelgoed of zo. Dat kocht hij in in Amerika en daarna verkocht hij door aan Nederlandse kindjes voor de dubbele prijs.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Let me guess, computer onderdelen?
Joanna, uiteraardquote:Op zondag 27 februari 2011 21:39 schreef versabommie het volgende:
Miljonair, Gerard dus, en wie weet Alex, of Karim? Ik bedoel in Utrecht had je een zwerver die eind van de dag door een rolls royce werd opgehaald!
Niks, maar je hebt altijd van die mannekes die denken op die manier een bedrijf te starten, tenminste, uit ervaring waar ik stage heb gelopenquote:
Het zou als dekking kunnen zijn. Het is wel een mindfuck.. moet jij je geheim verborgen houden gaat een ander er uitvoerig over lullen..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sharon?
En is dit dekking voor SST?
Ze is net bikkelhard gepwned door Alex, de zondebok van het huis!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna d'r kop gaat steeds chagrijniger staan..
Het kan ookquote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Niks, maar je hebt altijd van die mannekes die denken op die manier een bedrijf te starten, tenminste, uit ervaring waar ik stage heb gelopen
Dat kan idd ook... dat de een opdracht heeft gekregen er over te lullen om zo de ander met het(zelfde) geheim uit de tent te lokkenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het zou als dekking kunnen zijn. Het is wel een mindfuck.. moet jij je geheim verborgen houden gaat een ander er uitvoerig over lullen..
Dus geen bittjes en bijtjesquote:
Ze moet fakking afwassen! weet je hoe fakking irritant dat is!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:41 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna d'r kop gaat steeds chagrijniger staan..
Stimmtquote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je leeft nog![]()
Ineens waren we je kwijt daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |