Ja, da's ergquote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef PinkDream het volgende:
[..]
is dat erg?
(ik ook zoiets denk)
spiegelbeeld vertel eens even. ben ik net zo mooi als jijquote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
nee, haar spiegelbeeld. Dit doet ze de hele tijd.
Niet echt nee, het is speciaal glas waar je maar 1 kant doorheen kan kijken.quote:
Jij denkt dat Joanna nog verder kijkt als ze een spiegel ziet?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat ze camera door 't glas ziet.
Sharon krijgt een missie.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef RobbieBoy het volgende:
wat is de missie dan? heb het schijnbaar gemist
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:28 schreef versabommie het volgende:
Hop Servio dyslectisch..
Er is gewoon fakking gescreened op dezelfde ervaringen, afwijkingen / geheimen!!!
Ik bedoel haar geloer erinquote:Op zondag 27 februari 2011 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet echt nee, het is speciaal glas waar je maar 1 kant doorheen kan kijken.
Goh toch nog iemand die oplet!quote:
Ja hij meldde aan Mo dat zijn IQ tussen de 120 en de 130 ligt, ze moest wel ffkes lachen, ik ook trouwens!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:29 schreef Reksie1981 het volgende:
Och Maik heeft de BNN IQ test gedaan.. ja die telt wel
Doh.. ben wel blond maar niet domquote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mijn boodschap, niet met jouw schoenen
Bij wie denk jij "hoogbegaafd"? Volgens Fok! is het Mo ik denk eerder aan Karim.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goh toch nog iemand die oplet!
Dus nu heben we :
Dyslectie: Laura en Servio, het Laura's geheim
Borstverkleining: Maik en Sharon
Zwerver: Cyhena en Karim
in mijn optiek dan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |