nee da's een hele slimme mindfuck inderdaad..als je effe niet oplet, verlul jeje zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja, je hoeft er geen opdracht van te maken, vroeg of laten gaan ze erover praten. Zou jij drukken voor iemand omdat je vermoed dat deze dyslectisch is, als je een ander erover hoort praten in the open?
Gemiddeld.. eensch..quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat het gemiddelde IQ in het huis sowieso hoger ligt dan het gemiddelde in Nederland.
Wees blij dat ze eens iets aan heeft dat niet al na 2 minuten om haar oren zit...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
Die broek van Aafke... Doe dan gelijk een vuilniszak aan.
Grappig als ik je UI ziequote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
dat gefrut aan die haren van de lady's word je toch kriegel van ?
Ik zit echt niet de hele dag zo
goed dat je er weer bent..zit je er al een beetje in, in de geheimen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:48 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ja sjuuf, alles weer op zo'n 90% van voorheen, dus ik mag niet klagen.
Nee niet echt. Kom vandaag pas weer kijken. Wat is de status?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
goed dat je er weer bent..zit je er al een beetje in, in de geheimen?
mijn vertrouwen in de mens daalt met het uur als ik mo en maik bekijkquote:Op zondag 27 februari 2011 21:50 schreef minzo het volgende:
Oke Monique is hoogbegaafd.
http://www.secretstory.nl/nieuws/487/Per+ongeluk+een+clue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |