Ja, een PM over hem naar iedereen in dat lijstje in het vorige topic sturen!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:01 schreef _Calimero_ het volgende:
oke en nu houd ik op met zwijmelen en ga ik wat doen![]()
heb ik al gedaan! oh wacht, volgens mij sta jij daar niet tussen, moment...quote:Op zondag 27 februari 2011 20:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, een PM over hem naar iedereen in dat lijstje in het vorige topic sturen!
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
heb ik al gedaan! oh wacht, volgens mij sta jij daar niet tussen, moment...
Eek!quote:
Vergeet niet de map "verwijderde items" definitief te legen. Anders ontvang je nog niks!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eek!Dat is me nog nooit gebeurd geloof ik
*gaat opruimen* is gefixt in een paar minuutjes!
Exactlyquote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef _Calimero_ het volgende:
En thanks ladies![]()
Hoewel, en dat is ook anders dan eerst- het me eigenlijk niet uitmaakt wat anderen ervan denken. Zolang ik zelf maar weet wat ik voel
Ja dat heb ik nu gedaan! Wauwies, daar stond echt oude meuk in!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vergeet niet de map "verwijderde items" definitief te legen. Anders ontvang je nog niks!
Heb je de voorganger nu al gebeld?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef _Calimero_ het volgende:
En thanks ladies![]()
Hoewel, en dat is ook anders dan eerst- het me eigenlijk niet uitmaakt wat anderen ervan denken. Zolang ik zelf maar weet wat ik voel
Ze had hem beter een jodelende locomotief kunnen geven iddquote:Op zondag 27 februari 2011 20:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel heeft een jodelende flamingo gekregen van mijn ietwat gestoorde tante.
Ik zou dat niet zeggen via een smsje.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Next man neemt dus niet op (hadden afgesproken dat ik rond 8 zou bellen)
Een smsje, met de keus aan hem of hij wil bellen, maar dat er wat is gebeurd op vakantie??
Inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zeggen via een smsje.
Hm, zal ie dan niet meteen aan enge ongelukken denken??quote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Een smsje, met de keus aan hem of hij wil bellen, maar dat er wat is gebeurd op vakantie??
Ditquote:Op zondag 27 februari 2011 20:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zou dat niet zeggen via een smsje.
Sms hem dat je hem graag wil spreken. Dan hoeven de alarmbellen niet meteen te gaan rinkelen (want je bent een week weggeweest, niet verwonderlijk dat je hem wil spreken).quote:Op zondag 27 februari 2011 20:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Had ik laatst na een appel. Ranzige bestrijdingsmiddelenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:21 schreef Rituals het volgende:
Mijn mond doet ineens pijn. Ik heb net een paar tomaten gegeten, maar normaal gaat dat prima?
Ja, komt dat door bestrijdingsmiddelen? boh, dat is ranzig zeg!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Had ik laatst na een appel. Ranzige bestrijdingsmiddelen
Dit waren tomaten van de Coop, terwijl ik normaal (bijna) altijd tasty tom tomaten eet. Zou dat kunnen uitmaken?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Had ik laatst na een appel. Ranzige bestrijdingsmiddelen
Mijn laatste keer Barcelona was niet echt een succesquote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb 'm al kort gesproken, maar dat was bij mijn ouders dus hadden we afgesproken dat ik terug zou bellen.Maar jullie hebben gelijk, sms is niet zo netjes, hij belt wel terug..
iemand nog interesse in een ticket naar barcelona??
Geen idee. Ik had last van appels waar ik normaal geen problemen mee heb.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dit waren tomaten van de Coop, terwijl ik normaal (bijna) altijd tasty tom tomaten eet. Zou dat kunnen uitmaken?
Ga met de nieuwe!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb 'm al kort gesproken, maar dat was bij mijn ouders dus hadden we afgesproken dat ik terug zou bellen.Maar jullie hebben gelijk, sms is niet zo netjes, hij belt wel terug..
iemand nog interesse in een ticket naar barcelona??
De Ware. Of Mr Right.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga met de nieuwe!![]()
.
(hoe moeten we die eigenlijk noemen?)
Vind het soms een beetje saaiquote:
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
![]()
Of zoals Maria net tegen me zei, mijn eigen Indiaantje
Al die blije idioten, dat zijn nou de leden van The E-Street Band.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Barcelona![]()
Ik zei het net tegen het vriendje en die had zoiets van: "Aha". Dus ik denk niet dat ie erg enthousiast is![]()
Broes-bui!
'Cause tramps like us, baby we were boooorn to ruuuuun!
Wat een bazenclip ook eigenlijk, al die blije idioten op dat podium![]()
Oh tof, will do!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Al die blije idioten, dat zijn nou de leden van The E-Street Band..
Ik heb vanmiddag de dvd van London Calling, Live in Hyde Park gekeken. Bril-fucking-jant. Zoek daar maar eens op..
Altijdquote:
Helaas, dan is dé beurs van het jaar van m'n werk.quote:
Meer qua inhoud. En qua hoeveelheid eerder iets te weinig (hoewel het croissantje en toetje vast zoden aan de dijk zettenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:31 schreef Perruche het volgende:
GB, zo erg is je lijstje toch niet?
Het mijne:
O: 2x vbrood met 1x roomkaas 1x pindakaas, 1x gekookt ei
T: 1x beschuit hagelslag
L: salade met verschillende gegrilde groenten: courgette, paprika, champignon (bij laplace)
T: 330 ml smoothie (ook van laplace)
B: 2 ur door de stad sjouwen en kleding voor vriendlief heen en weer sjouwen
D: kop tomatensoep, tosti met pesto en kaas
T: 6 blokjes superfuit
Wat is Oerol eigenlijk? (ik heb dit vast al eerder gevraagd) Kwam ooit wel mensen tegen in de trein die daar geweest waren, maar wat het nou precies is ...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:14 schreef neen het volgende:
[..]
Altijd
Nu ik er aan denk, hier worden alweer plannen gemaakt voor Oerol. Het leek jou ook wel leuk las ik ooit dus denk er eens aan want het is tof
Festival op Terschelling. Zie www.oerol.nl.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat is Oerol eigenlijk? (ik heb dit vast al eerder gevraagd) Kwam ooit wel mensen tegen in de trein die daar geweest waren, maar wat het nou precies is ...
Ja dat wist ik al wel, maar wat voor genre? Muziek, kunst, theater? Dat haal ik niet zo een-twee-drie uit de site. En wat Merel zegt idd.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Festival op Terschelling. Zie www.oerol.nl.
Perruchequote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben alweer vergeten wie () maar iemand hier had toch een buitenlands vriendje? Ze zoeken hier native speakers van oa Spaans.
oude mensen die denken dat ze heel interessant en cultureel zijn. Die overal oeh en aah op roepen. En jonge alternatievelingen. Tenminste, dat denk ik altijd. Ben er nog nooit geweest!quote:
Dat zal wel even vervelend zijn ja. Maar je hebt het gewoon harstikke verdiendquote:Op zondag 27 februari 2011 22:13 schreef Jagärtrut het volgende:
tickets wijzigen is meestal duurder dan het ticket zelf.
Boh, net 2 uur op skype gehangen, nu moe. Bedtijd maar. Morgen lastige dag op het werk, de collega's vinden uit dat ik de phd gekregen heb en zij niet. Zal wel ongemakkelijk worden...
Ik hoop dat ze het je allemaal gunnen en gewoon lief tegen je blijven doenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Boh, net 2 uur op skype gehangen, nu moe. Bedtijd maar. Morgen lastige dag op het werk, de collega's vinden uit dat ik de phd gekregen heb en zij niet. Zal wel ongemakkelijk worden...
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat zal wel even vervelend zijn ja. Maar je hebt het gewoon harstikke verdiend
Ach ja, die lui die denken dat ze heel interessant en cultureel zijn heb je in de oude en jonge varianten. Van die type's die het inderdaad fantastisch vinden als iemand op het podium een scheet laat want dat is een aparte manier van het uiten van kritiek op de huidige ontwikkelingen in de maatschappij waarin tegenwoordig culturele verloedering hoogtij viert. Ofzo.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oude mensen die denken dat ze heel interessant en cultureel zijn. Die overal oeh en aah op roepen. En jonge alternatievelingen. Tenminste, dat denk ik altijd. Ben er nog nooit geweest!
Gefeliciteerd daarmee! Het is vervelender voor je collega's dan voor jou want jij hebt hem, heel goed gedaan.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:13 schreef Jagärtrut het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oude mensen die denken dat ze heel interessant en cultureel zijn. Die overal oeh en aah op roepen. En jonge alternatievelingen. Tenminste, dat denk ik altijd. Ben er nog nooit geweest!
second that!quote:Op maandag 28 februari 2011 07:38 schreef motorbloempje het volgende:
het weekend is alweer voorbij en dat vind ik stom![]()
Spannend, ik duim voor jequote:Op maandag 28 februari 2011 07:44 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
second that!
en ik heb vanmiddag mijn eindpresentatie en dat is stom en ik ben zenuwachtigben nu nog druk aan het voorbereiden, ben zo bang dat ze hele lastige vragen gaan stellen
Ja daar gaat het inderdaad over! Ik heb de definitieve versie van mijn scriptie nog niet eens ingeleverdquote:Op maandag 28 februari 2011 07:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge
[..]
Spannend, ik duim voor je
Dat is best snel na je scriptie, of gaat het niet over hetzelfde?
Oei! Ik weet dat die dingen vet pijnlijk kunnen zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 08:17 schreef Blurred86 het volgende:
Thanks!
Puff, weet jij misschien hoe je een vrieswond moet behandelen? ik heb mijn hand bevroren aan de -80 vriezeren nu heb ik een soort brandwond, maar dan van de vriezer dus en het is best pijnlijk maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet
Zelf met honing klooien als je op je rechterarm een brandwond hebt is ook een heel gedoe. De boel zelf verbinden ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zelf met honing klooien lijkt me wel een gedoe hoor.![]()
Dat lijkt me wel jaquote:Op maandag 28 februari 2011 08:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelf met honing klooien als je op je rechterarm een brandwond hebt is ook een heel gedoe. De boel zelf verbinden ook.
In m'n auto-klusperiode.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja![]()
Was dat in de frietperiode?
Die dingen zijn wel godesgruwelijk duur. Ik heb ze een keer voorgeschreven gekregen, 180 euro voor een doosje met iets van 10 gaasjesquote:Op maandag 28 februari 2011 08:23 schreef loveli het volgende:
Heb altijd begrepen dat je een vrieswond als brandwond moet behandelen. En in dat geval kom ik weer met m'n honing: dat heeft genezende eigenschappen. Er worden ook gazen met honing verkocht bij de apotheek om die reden.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Helaas, dan is dé beurs van het jaar van m'n werk.
Tja. We vinden nog wel iets voor het weekend van de 26equote:
Huh hoe komt dat?quote:Op maandag 28 februari 2011 08:17 schreef Blurred86 het volgende:
Thanks!
Puff, weet jij misschien hoe je een vrieswond moet behandelen? ik heb mijn hand bevroren aan de -80 vriezeren nu heb ik een soort brandwond, maar dan van de vriezer dus en het is best pijnlijk maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik hoop dat ze snel weer beter is..Ja doei.
ik vind 't zo tof voor jequote:Op maandag 28 februari 2011 09:39 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
ik heb tot half 4 liggen woelen vandag. Ik hoop dat het nieuws snel bekend is, dan kan ik weer ontspannen...
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
m'n docente communication skills is ziek, en dat wens je echt niemand toe ('t is echt een schat) maar het geeft ons wel respijt voor een opdracht die we vandaag hadden moeten doen...
![]()
dus heel stiekem:Ze leest mee he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik hoop dat ze snel weer beter is..crap in = crap out
Thanks! Nu is het helemaal ongemakkelijk, mensen die de beslissing genomen hebben feliciteren me bij het koffieapparaat, waar de mensen bijstaan die het nog niet weten. Ik hoop dat ze het niet door hadden...quote:Op maandag 28 februari 2011 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind 't zo tof voor jeawesome
Ze komen het toch te weten? Al is het vast beter om zo iets centraal te melden ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Thanks! Nu is het helemaal ongemakkelijk, mensen die de beslissing genomen hebben feliciteren me bij het koffieapparaat, waar de mensen bijstaan die het nog niet weten. Ik hoop dat ze het niet door hadden...
Ontzettend date-able!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:30 schreef Chicolate het volgende:
Maria, ziet Flo er niet date-able uit?(zie konijnentopic)
ja, ze krijgen het vandaag te horen. Maar, vervelend omd at tijdnes roddels te horen.Ach ja, het is niet in mijn handen..ik maak me er wat te druk over denk ik..quote:Op maandag 28 februari 2011 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ze komen het toch te weten? Al is het vast beter om zo iets centraal te melden ofzo
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, ze krijgen het vandaag te horen. Maar, vervelend omd at tijdnes roddels te horen.Ach ja, het is niet in mijn handen..ik maak me er wat te druk over denk ik..
Ik heb echt exact hetzelfdequote:Op maandag 28 februari 2011 10:14 schreef Tinkepink het volgende:
Voel me al een paar dagen een beetje raar: alsof ik te weinig koolhydraten eet of te veel koffie drink. Trillerig, onrustig, slecht kunnen concentreren, moe... Zou dit een bijwerking van de pil kunnen zijn? Misschien heb ik het gewoon te druk (want daar lijken de klachten ook wel op), maar ik heb juist al een paar stapjes teruggedaan en doe een stuk rustiger aan. Zķ druk is het nu ook weer niet...
Kom ik weer met m'n visolie en magnesium...quote:Op maandag 28 februari 2011 10:14 schreef Tinkepink het volgende:
Voel me al een paar dagen een beetje raar: alsof ik te weinig koolhydraten eet of te veel koffie drink. Trillerig, onrustig, slecht kunnen concentreren, moe... Zou dit een bijwerking van de pil kunnen zijn? Misschien heb ik het gewoon te druk (want daar lijken de klachten ook wel op), maar ik heb juist al een paar stapjes teruggedaan en doe een stuk rustiger aan. Zķ druk is het nu ook weer niet...
Ik dacht inderdaad aan te druk/overspannen, maar daar is eigenlijk geen aanleiding toe bij mij. Ik heb het namelijk absoluut niet te druk en eigenlijk loopt alles in mijn leven prima. Geen stress, geen gedoe. Het enige wat beter kan is dat ik te weinig sport (1x per week is echt te weining voor mij) en teveel zoetigheid eet op het moment.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb echt exact hetzelfde.
Vannacht had ik het idee dat ik 20 koppen koffie op had, zo onrustig.
Ik neem al extra magnesium calcium en zink. En eet twee keer per week verse vis of avocado.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Kom ik weer met m'n visolie en magnesium...
Heb geen idee of het pilgerelateerd kan zijn. Weet wel dat hormonen tijdens de zwangerschap vergeetachtigheid kunnen veroorzaken:
http://www.hallowereld.nl/nieuwsbrief/indexdemo2011.php?nbid=109
Kijk het even aan en wacht af of het in je stopweek verandert.
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik neem al extra magnesium calcium en zink. En eet twee keer per week verse vis of avocado.
Maar voor mij ook niet hoor. Hij is op vakantie. Maar schijnt dat het dan toch niet ineens weg isquote:Op maandag 28 februari 2011 10:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad aan te druk/overspannen, maar daar is eigenlijk geen aanleiding toe bij mij. Ik heb het namelijk absoluut niet te druk en eigenlijk loopt alles in mijn leven prima. Geen stress, geen gedoe. Het enige wat beter kan is dat ik te weinig sport (1x per week is echt te weining voor mij) en teveel zoetigheid eet op het moment.
door heel dom te denken 'dat pak ik wel even zonder handschoenen uit de vriezer'quote:Op maandag 28 februari 2011 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh hoe komt dat?![]()
ik lig nog in bed en ga nu maar eens douchen en dan weer brieven schrijven.
Klopt. Overbelasting (vooral geestelijk) kan nog lang gevolgen hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar voor mij ook niet hoor. Hij is op vakantie. Maar schijnt dat het dan toch niet ineens weg is.
Hoe reageerden ze?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:
ha, de elephant is out of the room. Fijn. Beetje ongemakkelijk, maar okay.
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:
ha, de elephant is out of the room. Fijn. Beetje ongemakkelijk, maar okay.
Ja, hardstikke. Blij voor me. Maar, eht is natuurlijk ongemakkelijk. Ze hebben me allebei natuurlijk gefeliciteerd! En zometeen gaan we lunchen..quote:
Wat heb je gezegd? Van het trouwen?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cali!.
.
Wij hebben het vanochtend gezegd. Ik eerst. Maar hij zei dat 'ie het ook al een poosje wilde zeggen maar ermee wilde wachten tot ons weekendje weg.
Oehh spannend zeg!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cali!.
.
Wij hebben het vanochtend gezegd. Ik eerst. Maar hij zei dat 'ie het ook al een poosje wilde zeggen maar ermee wilde wachten tot ons weekendje weg.
gaat ze trouwen???quote:Op maandag 28 februari 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd? Van het trouwen?
Het trouwen? Welk trouwen?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd? Van het trouwen?
Hoe oud was jij eigenlijk toen te trouwde?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Reageren ze een beetje aardig?
Ik was me er niet van bewust dat dat iets is wat ik tegen hem moet zeggen?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vast wel. Ooit.
Nee dat ze met hem wil trouwen, neem ik aan.
Fijn he! Ik heb ook kriebels, maar MOET nu echt aan het werkquote:Op maandag 28 februari 2011 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het trouwen? Welk trouwen?.
Ik hou van je, dus. En nu heb ik kriebels in m'n buik.
29.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe oud was jij eigenlijk toen te trouwde?
Van sommige mensen hield ik zelfs directquote:Op maandag 28 februari 2011 11:17 schreef Viking84 het volgende:
Voor het eerst "ik hou van jou" zeggen is idd heel spannend. Je weet maar nooit of je het tegen iemand zegt die vindt dat je dat pas na X maanden kunt zeggen, terwijl ik het na een paar dagen al kan zeggen
.
Hoef je ook niet, hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was me er niet van bewust dat dat iets is wat ik tegen hem moet zeggen?.
Nou dat kan dus maar zo veranderenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:17 schreef Viking84 het volgende:
Voor het eerst "ik hou van jou" zeggen is idd heel spannend. Je weet maar nooit of je het tegen iemand zegt die vindt dat je dat pas na X maanden kunt zeggen, terwijl ik het na een paar dagen al kan zeggen
.
Ja, maar van je kinderen houden is een vanzelfsprekend 'houden van'quote:Op maandag 28 februari 2011 11:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van sommige mensen hield ik zelfs directmijn kinderen dus Van anderen leer je nooit te houden
Ja, over trouwen heb ik het nog niet gehad, dat ging ook over houden van zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoef je ook niet, hoor. Maar ik meen me te herinneren dat Calimero gisteren zei dat ze tegen haar nieuwe vlam gezegd heeft dat ze met hem wil trouwen, vandaar dat ik dacht dat je dat bedoelde. Maar ik kan er mbt Calimero ook naast zitten hoor
.
Mooie leeftijdquote:
Nouja, dan loopt ie nu iig geen blauwtjequote:Op maandag 28 februari 2011 09:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ontzettend date-able!![]()
![]()
Desalnietteplus zie ik een zwanger nijn niet zo zitten, mwehe
12-12-12 zou wel een mooie trouwdatum zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 11:20 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Mooie leeftijdAls hij me nu zou vragen zou ik ja zeggen denk ik
![]()
![]()
Maar dat gebeurt niet hoor (rustig maar kindertjes)
01-02-34quote:Op maandag 28 februari 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
12-12-12 zou wel een mooie trouwdatum zijn(maar wel koud, brrr).
Ik denk niet dat ik ooit trouw.
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja, dan loopt ie nu iig geen blauwtje. Het is inderdaad best wel 'veel' konijn geworden. Wat nou dwerg
.
DaD.
O mijn God, wat duurt dat nog lang!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
01-02-34
Ik mag hopen dat we tegen die tijd in dezelfde stad wonen!
01-03-13 of een variant is ķķk mooi en wat eerderquote:Op maandag 28 februari 2011 11:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
01-02-34
Ik mag hopen dat we tegen die tijd in dezelfde stad wonen!
De pot op met praktischquote:Op maandag 28 februari 2011 11:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
01-03-13 of een variant is ķķk mooi en wat eerder.
Ik riep ooit dat ik juni 2012 zou gaan trouwen. Nu weet ik wel zeker van niet. Middenin mn studie, niet zo praktisch enzo.
'enzo' is een groter probleemquote:
Ha, ik ook! Hier is dat nog best realistischquote:Op maandag 28 februari 2011 11:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
01-03-13 of een variant is ķķk mooi en wat eerder.
Ik riep ooit dat ik juni 2012 zou gaan trouwen. Nu weet ik wel zeker van niet. Middenin mn studie, niet zo praktisch enzo.
Wondere Wereldquote:Op maandag 28 februari 2011 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ben me aan het verdiepen in de wondere wereld van de (telemetrische) gasmeter. En ik snap er bar weining van
drama is het... En dan werkte mijn vriend en ik ook nog eens op hetzelfde bedrijf. En moesten we samen keihard aan een project werkenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Fijn dat het hoge woord eruit is Jagar!
Ik ben op mijn werk maar kan me absoluut niet concentrerenMoet de hele tijd denken aan De Ware
en kan niet wachten tot morgenavond, om hem weer te zien (mijn verjaardag, dat is nog eens een mooi cadeautje!)
Verliefd zijn is helemaal niet leuk op het moment dat je niet bij elkaar bent, ik kan mijn werk niet eens normaal doen
![]()
Ja, ik was blij dat ik ondanks de regen toch was gegaan. Het is niet alleen salsa, maar ook merengue, reggaeton, lambada en soms ook nog wat van dat Afrikaanse gedoe. En dan iedere keer dansjes van zo'n 5 minuten. Of het veel doet voor mijn figuur weet ik niet, maar ik vind het haske leuk en het is zeker conditioneel best pittig.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Salsa aerobics klinkt blij! Ik vind het nog steeds jammer dat mijn sportschule zondag dicht is
Ennn ik ga zo maar weer eens achter dingen aanmailen waar ik niks van hoor![]()
- Mn docent die ik 2 weken geleden al gemaild had met meerdere vragen
- De betaalmiep van Engeland die niks heeft geantwoord op mn laatste mail, wat ik niet zo erg had gevonden als ik dan wel intussen de andere helft van mn januarigeld binnen zou hebbenZucht. Morgen mag ik februari declareren iig, hoezee
![]()
Klinkt als Zumba in nagenoeg alle opzichtenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik was blij dat ik ondanks de regen toch was gegaan. Het is niet alleen salsa, maar ook merengue, reggaeton, lambada en soms ook nog wat van dat Afrikaanse gedoe. En dan iedere keer dansjes van zo'n 5 minuten. Of het veel doet voor mijn figuur weet ik niet, maar ik vind het haske leuk en het is zeker conditioneel best pittig.
Ik wacht ook nog steeds op geld van een schilderij dat vorig jaar zomer is verkocht. Begint echt rete-irritant te worden, dus I feel your pain!
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef conleche het volgende:
Kijk Koekie nou toch. Hij was niet zo blij tijdens zijn laatste logeerpartijtje. Niets in te brengen tegen de dikke Sjaak die zijn mandje had ingenomen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef conleche het volgende:
Kijk Koekie nou toch. Hij was niet zo blij tijdens zijn laatste logeerpartijtje. Niets in te brengen tegen de dikke Sjaak die zijn mandje had ingenomen.
[ afbeelding ]
"Zeg, doe hier eens wat aanquote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
"Vrouwtje, zeg er wat van, dat beest ligt in mijn mandje!"quote:Op maandag 28 februari 2011 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Hij kijkt echt heul verontwaardigd!
.
haha! de hond van mijn ouders gaat er altijd gewoon pontificaal bovenop liggen als er een kat in zijn mand ligtquote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hč?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
De Koek heeft hier ook zo'n stoer glamrock-kapsel!
Die staat jou vast heel gaaf! We willen wel een foto als je op je streef zit!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:02 schreef MarMar het volgende:
ik heb net deze besteld
Had em mezelf beloofd als ik in de buurt van mn streefgewicht ben, da's bijna en zolang kandie in de kast hangen als stimulans
[ afbeelding ]
Succes Blurred!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:06 schreef Blurred86 het volgende:
aah nog maar 25 minuten tot mijn presentatie! ik moet heel de tijd plassen en ik heb een droge mond
Goodluck!!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:06 schreef Blurred86 het volgende:
aah nog maar 25 minuten tot mijn presentatie! ik moet heel de tijd plassen en ik heb een droge mond
sure thing, die foto wil ik zelf ook wel hahaquote:Op maandag 28 februari 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die staat jou vast heel gaaf! We willen wel een foto als je op je streef zit!.
Datte!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die staat jou vast heel gaaf! We willen wel een foto als je op je streef zit!.
Datte. Komt vast goed!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow en succes Blurred! Had de updates nog niet gezien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:28 schreef Swietje het volgende:
Weet niet, heb 't zelfde vandaag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Ik kreeg er iig nog geld voor (50 euro per keer).quote:Op maandag 28 februari 2011 13:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Weet niet, heb 't zelfde vandaag..
Waarom is SL een kaaskerel? (wat bedoel je daar eigs mee?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor alle dames die die kaaskerel leuk vinden, er is hoop!
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-vies-van-trio.html
Brie.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom is SL een kaaskerel? (wat bedoel je daar eigs mee?)
het lijkt wel in scene gezet waarbij koek een grappige handpop isquote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Beeldig!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:44 schreef Probability het volgende:
Chico ik heb uiteindelijk deze schoenen gekocht (dit zijn dus Vans Vik!)
[ afbeelding ]
Okquote:Op maandag 28 februari 2011 13:44 schreef Probability het volgende:
Chico ik heb uiteindelijk deze schoenen gekocht (dit zijn dus Vans Vik!)
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wou je soms beweren dat die niet sexy zijn?.
Schoenen met een rode stippelrand en percentages, cool!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef Swietje het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets had ik.. met roze veters.
Om op te werken/raven.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat ik nooit zal begrijpen waarom je als vrouw zulk schoeisel zou willen dragen.
Ach, zo zal ik niet begrijpen waarom je ten alle tijden op nette schoenen / hakken zou willen lopenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat ik nooit zal begrijpen waarom je als vrouw zulk schoeisel zou willen dragen.
Ik moest over optie 2 echt even nadenkenquote:
QFTquote:Op maandag 28 februari 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, zo zal ik niet begrijpen waarom je ten alle tijden op nette schoenen / hakken zou willen lopenKrijg al pijn aan mn pootjes als ik eraan denk
Dat, en met platte schoenen kan je tenminste nog een sprintje trekken naar trein/bus zonder het risico te lopen dat je een driedubbele enkelbreuk krijgt als je struikelt.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, zo zal ik niet begrijpen waarom je ten alle tijden op nette schoenen / hakken zou willen lopenKrijg al pijn aan mn pootjes als ik eraan denk
of naar je auto met twee grote boodschappentassen in je handen, volquote:Op maandag 28 februari 2011 14:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat, en met platte schoenen kan je tenminste nog een sprintje trekken naar trein/bus zonder het risico te lopen dat je een driedubbele enkelbreuk krijgt als je struikelt.
Er zijn ook nette schoenen zonder hakken. Mijn laarzen bijvoorbeeld!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hihihi, als je snel moet zijn moet je echt niet op hakken lopen iddquote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
of naar je auto met twee grote boodschappentassen in je handen, volals je ontdekt dat je het licht van de auto bent vergeten uit te zetten
Afwisseling ftw ja!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:12 schreef conleche het volgende:
Blurred: succes!!
Ik denk dat afwisselen het beste is!!! Vrouwen die alleen op hakken lopen krijgen vaak lelijke tenen.
Oh! Niet googelen op ugly toes.
Gaaaadver, waarom zeg je dat?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:12 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat afwisselen het beste is!!! Vrouwen die alleen op hakken lopen krijgen vaak lelijke tenen.
Oh! Niet googelen op ugly toes.![]()
Of als je moet remmen met de fiets en je remmen doen het niet! Nu zet ik dan gewoon een voet op de grond, maar dat hoef ik met hakken niet te proberenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
of naar je auto met twee grote boodschappentassen in je handen, volals je ontdekt dat je het licht van de auto bent vergeten uit te zetten
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:12 schreef conleche het volgende:
Oh! Niet googelen op ugly toes.
Oh, ik kan best rennen op hakken.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihihi, als je snel moet zijn moet je echt niet op hakken lopen idd.
Dat wil ik zien!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, ik kan best rennen op hakken.
Wat heeft dat met je schoeisel te maken?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ook, prima zelfs. Trek geregeld sprintje voor trein / tram op m'n hakkenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je had het gewoon helemaal niet moeten zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:16 schreef conleche het volgende:
Ik wíst dat jullie toch zouden googelen. Maar zeg niet dat ik niet heb gewaarschuwd.
wil je mij zien rennen op hakken?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat heeft dat met je schoeisel te maken?En als je accu leeg is (want niet zo snel gaat na alleen ff boodschappen doen), dan vraag je aan de eerste beste kerel toch ff een startkabel
.
Ik geloof zeker dat veel vrouwen dat kunnenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga niet rennen als ik zie dat mijn lichten nog branden hoor.
Dan ben je nog op tijd. En als ze al uit zijn maakt het toch niet meer uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga niet rennen als ik zie dat mijn lichten nog branden hoor.
Ik ook, maar dat doe ik mijn knieën niet aan..quote:Op maandag 28 februari 2011 14:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, echt heerlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Klinkt als een heerlijke vakantie razz!Is dat de positie waar je je rijbewijs voor moet hebben? Hoe gaat het daarmee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo klonk het dus niet... Maar misschien is het dat uiteindelijk wel. Legt weer wat meer druk op volgende week. Ben hier echt niet blij van.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
IBTL!
Klinkt fijn Razz, ik word er jaloers van!
Puff: ik zou me niet te druk maken hoor, ze hebben toch al gezegd dat ze jou willen hebben.Je kunt het hooguit zien als een wake up call.
Ja wel langer, maar ik heb wel eerder aangegeven wanneer het afrijden zou komen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef Tinkepink het volgende:
Puff; normaal gesproken is het normaal om binnen 1 of 2 dagen na 'opdrachtverlening' even contact op te nemen, te bedanken voor de opdracht en de rest af te stemmen. Dan weet de opdrachtgever dat hij niet vergeten wordt. Daarnaast is het ook gewoon netjes natuurlijk.
Afhankelijk van de periode tot de opdracht begint bel je 2 weken later nog een keer en een week/dag voordat de opdracht begint ook om te checken of alles nog is zoals afgesproken.
Ik weet niet hoe lang jij gewacht hebt voordat je belde?
Ze zouden je nu deze waarschuwing niet geven als ze je niet de kans gaven om het nog goed te maken. Je hoeft niet alles meteen goed te doen, probeer het niet te zien als onherstelbare faal van jezelf maar als les. Ik weet dat het moeilijk is hoor, ik heb hetzelfde probleem als jij, maar je moet niet te hard zijn voor jezelf.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zo klonk het dus niet... Maar misschien is het dat uiteindelijk wel. Legt weer wat meer druk op volgende week. Ben hier echt niet blij van.
Rijbewijs volgende week dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |