29.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe oud was jij eigenlijk toen te trouwde?
Van sommige mensen hield ik zelfs directquote:Op maandag 28 februari 2011 11:17 schreef Viking84 het volgende:
Voor het eerst "ik hou van jou" zeggen is idd heel spannend. Je weet maar nooit of je het tegen iemand zegt die vindt dat je dat pas na X maanden kunt zeggen, terwijl ik het na een paar dagen al kan zeggen
.
Hoef je ook niet, hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was me er niet van bewust dat dat iets is wat ik tegen hem moet zeggen?.
Nou dat kan dus maar zo veranderenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:17 schreef Viking84 het volgende:
Voor het eerst "ik hou van jou" zeggen is idd heel spannend. Je weet maar nooit of je het tegen iemand zegt die vindt dat je dat pas na X maanden kunt zeggen, terwijl ik het na een paar dagen al kan zeggen
.
Ja, maar van je kinderen houden is een vanzelfsprekend 'houden van'quote:Op maandag 28 februari 2011 11:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van sommige mensen hield ik zelfs directmijn kinderen dus Van anderen leer je nooit te houden
Ja, over trouwen heb ik het nog niet gehad, dat ging ook over houden van zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoef je ook niet, hoor. Maar ik meen me te herinneren dat Calimero gisteren zei dat ze tegen haar nieuwe vlam gezegd heeft dat ze met hem wil trouwen, vandaar dat ik dacht dat je dat bedoelde. Maar ik kan er mbt Calimero ook naast zitten hoor
.
Mooie leeftijdquote:
Nouja, dan loopt ie nu iig geen blauwtjequote:Op maandag 28 februari 2011 09:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ontzettend date-able!![]()
![]()
Desalnietteplus zie ik een zwanger nijn niet zo zitten, mwehe
12-12-12 zou wel een mooie trouwdatum zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 11:20 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Mooie leeftijdAls hij me nu zou vragen zou ik ja zeggen denk ik
![]()
![]()
Maar dat gebeurt niet hoor (rustig maar kindertjes)
01-02-34quote:Op maandag 28 februari 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
12-12-12 zou wel een mooie trouwdatum zijn(maar wel koud, brrr).
Ik denk niet dat ik ooit trouw.
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja, dan loopt ie nu iig geen blauwtje. Het is inderdaad best wel 'veel' konijn geworden. Wat nou dwerg
.
DaD.
O mijn God, wat duurt dat nog lang!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
01-02-34
Ik mag hopen dat we tegen die tijd in dezelfde stad wonen!
01-03-13 of een variant is ķķk mooi en wat eerderquote:Op maandag 28 februari 2011 11:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
01-02-34
Ik mag hopen dat we tegen die tijd in dezelfde stad wonen!
De pot op met praktischquote:Op maandag 28 februari 2011 11:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
01-03-13 of een variant is ķķk mooi en wat eerder.
Ik riep ooit dat ik juni 2012 zou gaan trouwen. Nu weet ik wel zeker van niet. Middenin mn studie, niet zo praktisch enzo.
'enzo' is een groter probleemquote:
Ha, ik ook! Hier is dat nog best realistischquote:Op maandag 28 februari 2011 11:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
01-03-13 of een variant is ķķk mooi en wat eerder.
Ik riep ooit dat ik juni 2012 zou gaan trouwen. Nu weet ik wel zeker van niet. Middenin mn studie, niet zo praktisch enzo.
Wondere Wereldquote:Op maandag 28 februari 2011 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ben me aan het verdiepen in de wondere wereld van de (telemetrische) gasmeter. En ik snap er bar weining van
drama is het... En dan werkte mijn vriend en ik ook nog eens op hetzelfde bedrijf. En moesten we samen keihard aan een project werkenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Fijn dat het hoge woord eruit is Jagar!
Ik ben op mijn werk maar kan me absoluut niet concentrerenMoet de hele tijd denken aan De Ware
en kan niet wachten tot morgenavond, om hem weer te zien (mijn verjaardag, dat is nog eens een mooi cadeautje!)
Verliefd zijn is helemaal niet leuk op het moment dat je niet bij elkaar bent, ik kan mijn werk niet eens normaal doen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |