Klopt. Overbelasting (vooral geestelijk) kan nog lang gevolgen hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar voor mij ook niet hoor. Hij is op vakantie. Maar schijnt dat het dan toch niet ineens weg is.
Hoe reageerden ze?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:
ha, de elephant is out of the room. Fijn. Beetje ongemakkelijk, maar okay.
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:
ha, de elephant is out of the room. Fijn. Beetje ongemakkelijk, maar okay.
Ja, hardstikke. Blij voor me. Maar, eht is natuurlijk ongemakkelijk. Ze hebben me allebei natuurlijk gefeliciteerd! En zometeen gaan we lunchen..quote:
Wat heb je gezegd? Van het trouwen?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cali!.
.
Wij hebben het vanochtend gezegd. Ik eerst. Maar hij zei dat 'ie het ook al een poosje wilde zeggen maar ermee wilde wachten tot ons weekendje weg.
Oehh spannend zeg!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cali!.
.
Wij hebben het vanochtend gezegd. Ik eerst. Maar hij zei dat 'ie het ook al een poosje wilde zeggen maar ermee wilde wachten tot ons weekendje weg.
gaat ze trouwen???quote:Op maandag 28 februari 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd? Van het trouwen?
Het trouwen? Welk trouwen?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd? Van het trouwen?
Hoe oud was jij eigenlijk toen te trouwde?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Reageren ze een beetje aardig?
Ik was me er niet van bewust dat dat iets is wat ik tegen hem moet zeggen?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vast wel. Ooit.
Nee dat ze met hem wil trouwen, neem ik aan.
Fijn he! Ik heb ook kriebels, maar MOET nu echt aan het werkquote:Op maandag 28 februari 2011 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het trouwen? Welk trouwen?.
Ik hou van je, dus. En nu heb ik kriebels in m'n buik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |