second that!quote:Op maandag 28 februari 2011 07:38 schreef motorbloempje het volgende:
het weekend is alweer voorbij en dat vind ik stom![]()
Spannend, ik duim voor jequote:Op maandag 28 februari 2011 07:44 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
second that!
en ik heb vanmiddag mijn eindpresentatie en dat is stom en ik ben zenuwachtigben nu nog druk aan het voorbereiden, ben zo bang dat ze hele lastige vragen gaan stellen
Ja daar gaat het inderdaad over! Ik heb de definitieve versie van mijn scriptie nog niet eens ingeleverdquote:Op maandag 28 februari 2011 07:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge
[..]
Spannend, ik duim voor je
Dat is best snel na je scriptie, of gaat het niet over hetzelfde?
Oei! Ik weet dat die dingen vet pijnlijk kunnen zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 08:17 schreef Blurred86 het volgende:
Thanks!
Puff, weet jij misschien hoe je een vrieswond moet behandelen? ik heb mijn hand bevroren aan de -80 vriezeren nu heb ik een soort brandwond, maar dan van de vriezer dus en het is best pijnlijk maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet
Zelf met honing klooien als je op je rechterarm een brandwond hebt is ook een heel gedoe. De boel zelf verbinden ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zelf met honing klooien lijkt me wel een gedoe hoor.![]()
Dat lijkt me wel jaquote:Op maandag 28 februari 2011 08:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelf met honing klooien als je op je rechterarm een brandwond hebt is ook een heel gedoe. De boel zelf verbinden ook.
In m'n auto-klusperiode.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja![]()
Was dat in de frietperiode?
Die dingen zijn wel godesgruwelijk duur. Ik heb ze een keer voorgeschreven gekregen, 180 euro voor een doosje met iets van 10 gaasjesquote:Op maandag 28 februari 2011 08:23 schreef loveli het volgende:
Heb altijd begrepen dat je een vrieswond als brandwond moet behandelen. En in dat geval kom ik weer met m'n honing: dat heeft genezende eigenschappen. Er worden ook gazen met honing verkocht bij de apotheek om die reden.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Helaas, dan is dé beurs van het jaar van m'n werk.
Tja. We vinden nog wel iets voor het weekend van de 26equote:
Huh hoe komt dat?quote:Op maandag 28 februari 2011 08:17 schreef Blurred86 het volgende:
Thanks!
Puff, weet jij misschien hoe je een vrieswond moet behandelen? ik heb mijn hand bevroren aan de -80 vriezeren nu heb ik een soort brandwond, maar dan van de vriezer dus en het is best pijnlijk maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik hoop dat ze snel weer beter is..Ja doei.
ik vind 't zo tof voor jequote:Op maandag 28 februari 2011 09:39 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
ik heb tot half 4 liggen woelen vandag. Ik hoop dat het nieuws snel bekend is, dan kan ik weer ontspannen...
quote:Op maandag 28 februari 2011 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
m'n docente communication skills is ziek, en dat wens je echt niemand toe ('t is echt een schat) maar het geeft ons wel respijt voor een opdracht die we vandaag hadden moeten doen...
![]()
dus heel stiekem:Ze leest mee he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik hoop dat ze snel weer beter is..crap in = crap out
Thanks! Nu is het helemaal ongemakkelijk, mensen die de beslissing genomen hebben feliciteren me bij het koffieapparaat, waar de mensen bijstaan die het nog niet weten. Ik hoop dat ze het niet door hadden...quote:Op maandag 28 februari 2011 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind 't zo tof voor jeawesome
Ze komen het toch te weten? Al is het vast beter om zo iets centraal te melden ofzoquote:Op maandag 28 februari 2011 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Thanks! Nu is het helemaal ongemakkelijk, mensen die de beslissing genomen hebben feliciteren me bij het koffieapparaat, waar de mensen bijstaan die het nog niet weten. Ik hoop dat ze het niet door hadden...
Ontzettend date-able!quote:Op maandag 28 februari 2011 00:30 schreef Chicolate het volgende:
Maria, ziet Flo er niet date-able uit?(zie konijnentopic)
ja, ze krijgen het vandaag te horen. Maar, vervelend omd at tijdnes roddels te horen.Ach ja, het is niet in mijn handen..ik maak me er wat te druk over denk ik..quote:Op maandag 28 februari 2011 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ze komen het toch te weten? Al is het vast beter om zo iets centraal te melden ofzo
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, ze krijgen het vandaag te horen. Maar, vervelend omd at tijdnes roddels te horen.Ach ja, het is niet in mijn handen..ik maak me er wat te druk over denk ik..
Ik heb echt exact hetzelfdequote:Op maandag 28 februari 2011 10:14 schreef Tinkepink het volgende:
Voel me al een paar dagen een beetje raar: alsof ik te weinig koolhydraten eet of te veel koffie drink. Trillerig, onrustig, slecht kunnen concentreren, moe... Zou dit een bijwerking van de pil kunnen zijn? Misschien heb ik het gewoon te druk (want daar lijken de klachten ook wel op), maar ik heb juist al een paar stapjes teruggedaan en doe een stuk rustiger aan. Zó druk is het nu ook weer niet...
Kom ik weer met m'n visolie en magnesium...quote:Op maandag 28 februari 2011 10:14 schreef Tinkepink het volgende:
Voel me al een paar dagen een beetje raar: alsof ik te weinig koolhydraten eet of te veel koffie drink. Trillerig, onrustig, slecht kunnen concentreren, moe... Zou dit een bijwerking van de pil kunnen zijn? Misschien heb ik het gewoon te druk (want daar lijken de klachten ook wel op), maar ik heb juist al een paar stapjes teruggedaan en doe een stuk rustiger aan. Zó druk is het nu ook weer niet...
Ik dacht inderdaad aan te druk/overspannen, maar daar is eigenlijk geen aanleiding toe bij mij. Ik heb het namelijk absoluut niet te druk en eigenlijk loopt alles in mijn leven prima. Geen stress, geen gedoe. Het enige wat beter kan is dat ik te weinig sport (1x per week is echt te weining voor mij) en teveel zoetigheid eet op het moment.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb echt exact hetzelfde.
Vannacht had ik het idee dat ik 20 koppen koffie op had, zo onrustig.
Ik neem al extra magnesium calcium en zink. En eet twee keer per week verse vis of avocado.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Kom ik weer met m'n visolie en magnesium...
Heb geen idee of het pilgerelateerd kan zijn. Weet wel dat hormonen tijdens de zwangerschap vergeetachtigheid kunnen veroorzaken:
http://www.hallowereld.nl/nieuwsbrief/indexdemo2011.php?nbid=109
Kijk het even aan en wacht af of het in je stopweek verandert.
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik neem al extra magnesium calcium en zink. En eet twee keer per week verse vis of avocado.
Maar voor mij ook niet hoor. Hij is op vakantie. Maar schijnt dat het dan toch niet ineens weg isquote:Op maandag 28 februari 2011 10:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad aan te druk/overspannen, maar daar is eigenlijk geen aanleiding toe bij mij. Ik heb het namelijk absoluut niet te druk en eigenlijk loopt alles in mijn leven prima. Geen stress, geen gedoe. Het enige wat beter kan is dat ik te weinig sport (1x per week is echt te weining voor mij) en teveel zoetigheid eet op het moment.
door heel dom te denken 'dat pak ik wel even zonder handschoenen uit de vriezer'quote:Op maandag 28 februari 2011 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh hoe komt dat?![]()
ik lig nog in bed en ga nu maar eens douchen en dan weer brieven schrijven.
Klopt. Overbelasting (vooral geestelijk) kan nog lang gevolgen hebben.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar voor mij ook niet hoor. Hij is op vakantie. Maar schijnt dat het dan toch niet ineens weg is.
Hoe reageerden ze?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:
ha, de elephant is out of the room. Fijn. Beetje ongemakkelijk, maar okay.
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:52 schreef Jagärtrut het volgende:
ha, de elephant is out of the room. Fijn. Beetje ongemakkelijk, maar okay.
Ja, hardstikke. Blij voor me. Maar, eht is natuurlijk ongemakkelijk. Ze hebben me allebei natuurlijk gefeliciteerd! En zometeen gaan we lunchen..quote:
Wat heb je gezegd? Van het trouwen?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cali!.
.
Wij hebben het vanochtend gezegd. Ik eerst. Maar hij zei dat 'ie het ook al een poosje wilde zeggen maar ermee wilde wachten tot ons weekendje weg.
Oehh spannend zeg!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Cali!.
.
Wij hebben het vanochtend gezegd. Ik eerst. Maar hij zei dat 'ie het ook al een poosje wilde zeggen maar ermee wilde wachten tot ons weekendje weg.
gaat ze trouwen???quote:Op maandag 28 februari 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd? Van het trouwen?
Het trouwen? Welk trouwen?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd? Van het trouwen?
Hoe oud was jij eigenlijk toen te trouwde?quote:Op maandag 28 februari 2011 10:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Reageren ze een beetje aardig?
Ik was me er niet van bewust dat dat iets is wat ik tegen hem moet zeggen?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vast wel. Ooit.
Nee dat ze met hem wil trouwen, neem ik aan.
Fijn he! Ik heb ook kriebels, maar MOET nu echt aan het werkquote:Op maandag 28 februari 2011 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het trouwen? Welk trouwen?.
Ik hou van je, dus. En nu heb ik kriebels in m'n buik.
29.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe oud was jij eigenlijk toen te trouwde?
Van sommige mensen hield ik zelfs directquote:Op maandag 28 februari 2011 11:17 schreef Viking84 het volgende:
Voor het eerst "ik hou van jou" zeggen is idd heel spannend. Je weet maar nooit of je het tegen iemand zegt die vindt dat je dat pas na X maanden kunt zeggen, terwijl ik het na een paar dagen al kan zeggen
.
Hoef je ook niet, hoorquote:Op maandag 28 februari 2011 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was me er niet van bewust dat dat iets is wat ik tegen hem moet zeggen?.
Nou dat kan dus maar zo veranderenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:17 schreef Viking84 het volgende:
Voor het eerst "ik hou van jou" zeggen is idd heel spannend. Je weet maar nooit of je het tegen iemand zegt die vindt dat je dat pas na X maanden kunt zeggen, terwijl ik het na een paar dagen al kan zeggen
.
Ja, maar van je kinderen houden is een vanzelfsprekend 'houden van'quote:Op maandag 28 februari 2011 11:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van sommige mensen hield ik zelfs directmijn kinderen dus Van anderen leer je nooit te houden
Ja, over trouwen heb ik het nog niet gehad, dat ging ook over houden van zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoef je ook niet, hoor. Maar ik meen me te herinneren dat Calimero gisteren zei dat ze tegen haar nieuwe vlam gezegd heeft dat ze met hem wil trouwen, vandaar dat ik dacht dat je dat bedoelde. Maar ik kan er mbt Calimero ook naast zitten hoor
.
Mooie leeftijdquote:
Nouja, dan loopt ie nu iig geen blauwtjequote:Op maandag 28 februari 2011 09:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ontzettend date-able!![]()
![]()
Desalnietteplus zie ik een zwanger nijn niet zo zitten, mwehe
12-12-12 zou wel een mooie trouwdatum zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 11:20 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Mooie leeftijdAls hij me nu zou vragen zou ik ja zeggen denk ik
![]()
![]()
Maar dat gebeurt niet hoor (rustig maar kindertjes)
01-02-34quote:Op maandag 28 februari 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
12-12-12 zou wel een mooie trouwdatum zijn(maar wel koud, brrr).
Ik denk niet dat ik ooit trouw.
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nouja, dan loopt ie nu iig geen blauwtje. Het is inderdaad best wel 'veel' konijn geworden. Wat nou dwerg
.
DaD.
O mijn God, wat duurt dat nog lang!quote:Op maandag 28 februari 2011 11:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
01-02-34
Ik mag hopen dat we tegen die tijd in dezelfde stad wonen!
01-03-13 of een variant is óók mooi en wat eerderquote:Op maandag 28 februari 2011 11:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
01-02-34
Ik mag hopen dat we tegen die tijd in dezelfde stad wonen!
De pot op met praktischquote:Op maandag 28 februari 2011 11:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
01-03-13 of een variant is óók mooi en wat eerder.
Ik riep ooit dat ik juni 2012 zou gaan trouwen. Nu weet ik wel zeker van niet. Middenin mn studie, niet zo praktisch enzo.
'enzo' is een groter probleemquote:
Ha, ik ook! Hier is dat nog best realistischquote:Op maandag 28 februari 2011 11:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
01-03-13 of een variant is óók mooi en wat eerder.
Ik riep ooit dat ik juni 2012 zou gaan trouwen. Nu weet ik wel zeker van niet. Middenin mn studie, niet zo praktisch enzo.
Wondere Wereldquote:Op maandag 28 februari 2011 11:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ben me aan het verdiepen in de wondere wereld van de (telemetrische) gasmeter. En ik snap er bar weining van
drama is het... En dan werkte mijn vriend en ik ook nog eens op hetzelfde bedrijf. En moesten we samen keihard aan een project werkenquote:Op maandag 28 februari 2011 11:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Fijn dat het hoge woord eruit is Jagar!
Ik ben op mijn werk maar kan me absoluut niet concentrerenMoet de hele tijd denken aan De Ware
en kan niet wachten tot morgenavond, om hem weer te zien (mijn verjaardag, dat is nog eens een mooi cadeautje!)
Verliefd zijn is helemaal niet leuk op het moment dat je niet bij elkaar bent, ik kan mijn werk niet eens normaal doen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |