Ja dat wist ik al wel, maar wat voor genre? Muziek, kunst, theater? Dat haal ik niet zo een-twee-drie uit de site. En wat Merel zegt idd.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Festival op Terschelling. Zie www.oerol.nl.
Perruchequote:Op zondag 27 februari 2011 21:49 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben alweer vergeten wie () maar iemand hier had toch een buitenlands vriendje? Ze zoeken hier native speakers van oa Spaans.
oude mensen die denken dat ze heel interessant en cultureel zijn. Die overal oeh en aah op roepen. En jonge alternatievelingen. Tenminste, dat denk ik altijd. Ben er nog nooit geweest!quote:
Dat zal wel even vervelend zijn ja. Maar je hebt het gewoon harstikke verdiendquote:Op zondag 27 februari 2011 22:13 schreef Jagärtrut het volgende:
tickets wijzigen is meestal duurder dan het ticket zelf.
Boh, net 2 uur op skype gehangen, nu moe. Bedtijd maar. Morgen lastige dag op het werk, de collega's vinden uit dat ik de phd gekregen heb en zij niet. Zal wel ongemakkelijk worden...
Ik hoop dat ze het je allemaal gunnen en gewoon lief tegen je blijven doenquote:Op zondag 27 februari 2011 22:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Boh, net 2 uur op skype gehangen, nu moe. Bedtijd maar. Morgen lastige dag op het werk, de collega's vinden uit dat ik de phd gekregen heb en zij niet. Zal wel ongemakkelijk worden...
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat zal wel even vervelend zijn ja. Maar je hebt het gewoon harstikke verdiend
Ach ja, die lui die denken dat ze heel interessant en cultureel zijn heb je in de oude en jonge varianten. Van die type's die het inderdaad fantastisch vinden als iemand op het podium een scheet laat want dat is een aparte manier van het uiten van kritiek op de huidige ontwikkelingen in de maatschappij waarin tegenwoordig culturele verloedering hoogtij viert. Ofzo.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oude mensen die denken dat ze heel interessant en cultureel zijn. Die overal oeh en aah op roepen. En jonge alternatievelingen. Tenminste, dat denk ik altijd. Ben er nog nooit geweest!
Gefeliciteerd daarmee! Het is vervelender voor je collega's dan voor jou want jij hebt hem, heel goed gedaan.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:13 schreef Jagärtrut het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oude mensen die denken dat ze heel interessant en cultureel zijn. Die overal oeh en aah op roepen. En jonge alternatievelingen. Tenminste, dat denk ik altijd. Ben er nog nooit geweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |