second that!quote:Op maandag 28 februari 2011 07:38 schreef motorbloempje het volgende:
het weekend is alweer voorbij en dat vind ik stom![]()
Spannend, ik duim voor jequote:Op maandag 28 februari 2011 07:44 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
second that!
en ik heb vanmiddag mijn eindpresentatie en dat is stom en ik ben zenuwachtigben nu nog druk aan het voorbereiden, ben zo bang dat ze hele lastige vragen gaan stellen
Ja daar gaat het inderdaad over! Ik heb de definitieve versie van mijn scriptie nog niet eens ingeleverdquote:Op maandag 28 februari 2011 07:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge
[..]
Spannend, ik duim voor je
Dat is best snel na je scriptie, of gaat het niet over hetzelfde?
Oei! Ik weet dat die dingen vet pijnlijk kunnen zijnquote:Op maandag 28 februari 2011 08:17 schreef Blurred86 het volgende:
Thanks!
Puff, weet jij misschien hoe je een vrieswond moet behandelen? ik heb mijn hand bevroren aan de -80 vriezeren nu heb ik een soort brandwond, maar dan van de vriezer dus en het is best pijnlijk maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet
Zelf met honing klooien als je op je rechterarm een brandwond hebt is ook een heel gedoe. De boel zelf verbinden ook.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zelf met honing klooien lijkt me wel een gedoe hoor.![]()
Dat lijkt me wel jaquote:Op maandag 28 februari 2011 08:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelf met honing klooien als je op je rechterarm een brandwond hebt is ook een heel gedoe. De boel zelf verbinden ook.
In m'n auto-klusperiode.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja![]()
Was dat in de frietperiode?
Die dingen zijn wel godesgruwelijk duur. Ik heb ze een keer voorgeschreven gekregen, 180 euro voor een doosje met iets van 10 gaasjesquote:Op maandag 28 februari 2011 08:23 schreef loveli het volgende:
Heb altijd begrepen dat je een vrieswond als brandwond moet behandelen. En in dat geval kom ik weer met m'n honing: dat heeft genezende eigenschappen. Er worden ook gazen met honing verkocht bij de apotheek om die reden.
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Helaas, dan is dé beurs van het jaar van m'n werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |