Ja, ik was blij dat ik ondanks de regen toch was gegaan. Het is niet alleen salsa, maar ook merengue, reggaeton, lambada en soms ook nog wat van dat Afrikaanse gedoe. En dan iedere keer dansjes van zo'n 5 minuten. Of het veel doet voor mijn figuur weet ik niet, maar ik vind het haske leuk en het is zeker conditioneel best pittig.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Salsa aerobics klinkt blij! Ik vind het nog steeds jammer dat mijn sportschule zondag dicht is
Ennn ik ga zo maar weer eens achter dingen aanmailen waar ik niks van hoor![]()
- Mn docent die ik 2 weken geleden al gemaild had met meerdere vragen
- De betaalmiep van Engeland die niks heeft geantwoord op mn laatste mail, wat ik niet zo erg had gevonden als ik dan wel intussen de andere helft van mn januarigeld binnen zou hebbenZucht. Morgen mag ik februari declareren iig, hoezee
![]()
Klinkt als Zumba in nagenoeg alle opzichtenquote:Op maandag 28 februari 2011 12:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik was blij dat ik ondanks de regen toch was gegaan. Het is niet alleen salsa, maar ook merengue, reggaeton, lambada en soms ook nog wat van dat Afrikaanse gedoe. En dan iedere keer dansjes van zo'n 5 minuten. Of het veel doet voor mijn figuur weet ik niet, maar ik vind het haske leuk en het is zeker conditioneel best pittig.
Ik wacht ook nog steeds op geld van een schilderij dat vorig jaar zomer is verkocht. Begint echt rete-irritant te worden, dus I feel your pain!
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef conleche het volgende:
Kijk Koekie nou toch. Hij was niet zo blij tijdens zijn laatste logeerpartijtje. Niets in te brengen tegen de dikke Sjaak die zijn mandje had ingenomen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef conleche het volgende:
Kijk Koekie nou toch. Hij was niet zo blij tijdens zijn laatste logeerpartijtje. Niets in te brengen tegen de dikke Sjaak die zijn mandje had ingenomen.
[ afbeelding ]
"Zeg, doe hier eens wat aanquote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
"Vrouwtje, zeg er wat van, dat beest ligt in mijn mandje!"quote:Op maandag 28 februari 2011 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Hij kijkt echt heul verontwaardigd!
.
haha! de hond van mijn ouders gaat er altijd gewoon pontificaal bovenop liggen als er een kat in zijn mand ligtquote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hè?quote:Op maandag 28 februari 2011 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
De Koek heeft hier ook zo'n stoer glamrock-kapsel!
Die staat jou vast heel gaaf! We willen wel een foto als je op je streef zit!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:02 schreef MarMar het volgende:
ik heb net deze besteld
Had em mezelf beloofd als ik in de buurt van mn streefgewicht ben, da's bijna en zolang kandie in de kast hangen als stimulans
[ afbeelding ]
Succes Blurred!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:06 schreef Blurred86 het volgende:
aah nog maar 25 minuten tot mijn presentatie! ik moet heel de tijd plassen en ik heb een droge mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |