Goodluck!!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:06 schreef Blurred86 het volgende:
aah nog maar 25 minuten tot mijn presentatie! ik moet heel de tijd plassen en ik heb een droge mond
sure thing, die foto wil ik zelf ook wel hahaquote:Op maandag 28 februari 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die staat jou vast heel gaaf! We willen wel een foto als je op je streef zit!.
Datte!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die staat jou vast heel gaaf! We willen wel een foto als je op je streef zit!.
Datte. Komt vast goed!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow en succes Blurred! Had de updates nog niet gezien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
quote:Op maandag 28 februari 2011 13:28 schreef Swietje het volgende:
Weet niet, heb 't zelfde vandaag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Ik kreeg er iig nog geld voor (50 euro per keer).quote:Op maandag 28 februari 2011 13:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Weet niet, heb 't zelfde vandaag..
Waarom is SL een kaaskerel? (wat bedoel je daar eigs mee?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor alle dames die die kaaskerel leuk vinden, er is hoop!
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-vies-van-trio.html
Brie.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom is SL een kaaskerel? (wat bedoel je daar eigs mee?)
het lijkt wel in scene gezet waarbij koek een grappige handpop isquote:Op maandag 28 februari 2011 12:30 schreef conleche het volgende:
Kijk Koekie nou toch. Hij was niet zo blij tijdens zijn laatste logeerpartijtje. Niets in te brengen tegen de dikke Sjaak die zijn mandje had ingenomen.
[ afbeelding ]
Beeldig!quote:Op maandag 28 februari 2011 13:44 schreef Probability het volgende:
Chico ik heb uiteindelijk deze schoenen gekocht (dit zijn dus Vans Vik!)
[ afbeelding ]
Okquote:Op maandag 28 februari 2011 13:44 schreef Probability het volgende:
Chico ik heb uiteindelijk deze schoenen gekocht (dit zijn dus Vans Vik!)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |