Jaquote:Op maandag 28 februari 2011 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wou je soms beweren dat die niet sexy zijn?.
Schoenen met een rode stippelrand en percentages, cool!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:04 schreef Swietje het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets had ik.. met roze veters.
Om op te werken/raven.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat ik nooit zal begrijpen waarom je als vrouw zulk schoeisel zou willen dragen.
Ach, zo zal ik niet begrijpen waarom je ten alle tijden op nette schoenen / hakken zou willen lopenquote:Op maandag 28 februari 2011 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat ik nooit zal begrijpen waarom je als vrouw zulk schoeisel zou willen dragen.
Ik moest over optie 2 echt even nadenkenquote:
QFTquote:Op maandag 28 februari 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, zo zal ik niet begrijpen waarom je ten alle tijden op nette schoenen / hakken zou willen lopenKrijg al pijn aan mn pootjes als ik eraan denk
Dat, en met platte schoenen kan je tenminste nog een sprintje trekken naar trein/bus zonder het risico te lopen dat je een driedubbele enkelbreuk krijgt als je struikelt.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach, zo zal ik niet begrijpen waarom je ten alle tijden op nette schoenen / hakken zou willen lopenKrijg al pijn aan mn pootjes als ik eraan denk
of naar je auto met twee grote boodschappentassen in je handen, volquote:Op maandag 28 februari 2011 14:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat, en met platte schoenen kan je tenminste nog een sprintje trekken naar trein/bus zonder het risico te lopen dat je een driedubbele enkelbreuk krijgt als je struikelt.
Er zijn ook nette schoenen zonder hakken. Mijn laarzen bijvoorbeeld!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hihihi, als je snel moet zijn moet je echt niet op hakken lopen iddquote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
of naar je auto met twee grote boodschappentassen in je handen, volals je ontdekt dat je het licht van de auto bent vergeten uit te zetten
Afwisseling ftw ja!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:12 schreef conleche het volgende:
Blurred: succes!!
Ik denk dat afwisselen het beste is!!! Vrouwen die alleen op hakken lopen krijgen vaak lelijke tenen.
Oh! Niet googelen op ugly toes.
Gaaaadver, waarom zeg je dat?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:12 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat afwisselen het beste is!!! Vrouwen die alleen op hakken lopen krijgen vaak lelijke tenen.
Oh! Niet googelen op ugly toes.![]()
Of als je moet remmen met de fiets en je remmen doen het niet! Nu zet ik dan gewoon een voet op de grond, maar dat hoef ik met hakken niet te proberenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
of naar je auto met twee grote boodschappentassen in je handen, volals je ontdekt dat je het licht van de auto bent vergeten uit te zetten
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:12 schreef conleche het volgende:
Oh! Niet googelen op ugly toes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |