Gaaaadver, waarom zeg je dat?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:12 schreef conleche het volgende:
Blurred: succes!!
Ik denk dat afwisselen het beste is!!! Vrouwen die alleen op hakken lopen krijgen vaak lelijke tenen.
Oh! Niet googelen op ugly toes.![]()
Of als je moet remmen met de fiets en je remmen doen het niet! Nu zet ik dan gewoon een voet op de grond, maar dat hoef ik met hakken niet te proberenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
of naar je auto met twee grote boodschappentassen in je handen, volals je ontdekt dat je het licht van de auto bent vergeten uit te zetten
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:12 schreef conleche het volgende:
Blurred: succes!!
Ik denk dat afwisselen het beste is!!! Vrouwen die alleen op hakken lopen krijgen vaak lelijke tenen.
Oh! Niet googelen op ugly toes.
Oh, ik kan best rennen op hakken.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihihi, als je snel moet zijn moet je echt niet op hakken lopen idd.
Dat wil ik zien!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, ik kan best rennen op hakken.
Wat heeft dat met je schoeisel te maken?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
of naar je auto met twee grote boodschappentassen in je handen, volals je ontdekt dat je het licht van de auto bent vergeten uit te zetten
Ik ook, prima zelfs. Trek geregeld sprintje voor trein / tram op m'n hakkenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je had het gewoon helemaal niet moeten zeggenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:16 schreef conleche het volgende:
Ik wíst dat jullie toch zouden googelen. Maar zeg niet dat ik niet heb gewaarschuwd.
wil je mij zien rennen op hakken?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat heeft dat met je schoeisel te maken?En als je accu leeg is (want niet zo snel gaat na alleen ff boodschappen doen), dan vraag je aan de eerste beste kerel toch ff een startkabel
.
Ik geloof zeker dat veel vrouwen dat kunnenquote:Op maandag 28 februari 2011 14:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga niet rennen als ik zie dat mijn lichten nog branden hoor.
Dan ben je nog op tijd. En als ze al uit zijn maakt het toch niet meer uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga niet rennen als ik zie dat mijn lichten nog branden hoor.
Ik ook, maar dat doe ik mijn knieën niet aan..quote:Op maandag 28 februari 2011 14:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, echt heerlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Klinkt als een heerlijke vakantie razz!Is dat de positie waar je je rijbewijs voor moet hebben? Hoe gaat het daarmee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo klonk het dus niet... Maar misschien is het dat uiteindelijk wel. Legt weer wat meer druk op volgende week. Ben hier echt niet blij van.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
IBTL!
Klinkt fijn Razz, ik word er jaloers van!
Puff: ik zou me niet te druk maken hoor, ze hebben toch al gezegd dat ze jou willen hebben.Je kunt het hooguit zien als een wake up call.
Ja wel langer, maar ik heb wel eerder aangegeven wanneer het afrijden zou komen.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:57 schreef Tinkepink het volgende:
Puff; normaal gesproken is het normaal om binnen 1 of 2 dagen na 'opdrachtverlening' even contact op te nemen, te bedanken voor de opdracht en de rest af te stemmen. Dan weet de opdrachtgever dat hij niet vergeten wordt. Daarnaast is het ook gewoon netjes natuurlijk.
Afhankelijk van de periode tot de opdracht begint bel je 2 weken later nog een keer en een week/dag voordat de opdracht begint ook om te checken of alles nog is zoals afgesproken.
Ik weet niet hoe lang jij gewacht hebt voordat je belde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |